صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بوندسلیگای آلمان ؛ مونشن گلادباخ – آگزبورگ

پیش بینی بوندسلیگای آلمان ؛ مونشن گلادباخ – آگزبورگ

ad banner

در چارچوب هفته‌ی نوزدهم بوندسلیگای آلمان، ساعت ۱۸ روز شنبه، ۶ بهمن، تیم مونشن گلادباخ در ورزشگاه اختصاص خود یعنی بورسیا پارک، میزبان تیم آگزبورگ خواهد بود. با آغاز دور برگشت، پیش بینی بوندسلیگای آلمان جذاب‌تر از هر وقت دیگر می‌شود. مونشن گلادباخ یکی از روی فرم‌ترین تیم‌های آلمان است و هفته‌ی قبل توانست تیم دوباره اوج گرفته‌ی بایر لورکوزن را در خانه‌ی حریف ۰-۱ شکست دهد و جایگاه خود در رده‌ی ۳ جدول بوندسلیگا را محکم کند و با تیم بعد از خود ۵ امتیاز فاصله ایجاد کند. اما تیم آگزبورگ، یکی از ناآماده‌ترین تیم‌های لیگ است و با کسب تنها ۲ امتیاز از ۶ بازی اخیر به سقوط پله‌پله‌ی خود ادامه می‌دهد. تیم آگزبورگ در بازی قبلی، در خانه‌ی خود مقابل فورتونا دوسلدورف تن به شکست ۱-۲ داد تا در رده‌ی ۱۵ جدول بوندسلیگا بماند و با منطقه‌ی سقوط تنها ۱ امتیاز فاصله داشته باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مونشن گلادباخ؛ با دیتر هکینگ خیز به‌سوی رتبه‌ی دوم

این‌بار نوبت مونشن گلادباخ بود تا با دیتر هکینگ به اوج برسد. دیتر هکینگ، سرمربی برتر سال ۲۰۱۵ بوندسلیگا حالا با ۳-۳-۴ هجومی خود نفس هر تیمی را می‌گیرد. تورگان هازارد (بهترین پاسور تیم) و آلاسان پلئا (بهترین گلزن تیم) و پاتریک هرمان و یوناس هافمن ابزارهای هجومی در دست دیتر هکینگ هستند. گلادباخ که قبل از تعطیلات زمستانی دچار افت شده بود و در ۵ بازی تنها ۷ امتیاز گرفته بود در بازی با لورکوزن نشان داد نقاط ضعف خود را خوب برطرف کرده است. نکته‌ی جالب آن‌که تیم دیتر هکینگ همه‌ی ۸ بازی خانگی این فصل بوندسلیگایی خود (به‌علاوه‌ی ۳ بازی خانگی آخر فصل قبل) را برده است. این تیم با متوسط ۲.۱ گل زده در هر بازی، خط حمله‌ی سوم لیگ و با متوسط ۱ گل خورده در هر بازی مشترکاً عنوان بهترین خط دفاع را دارد. یان زومر و نمایش درخشان او را نیز باید یکی از نقاط قوت گلادباخ دانست (او در بازی با لورکوزن، ۱۰ سیو داشت).

پیش بینی بوندسلیگای آلمان آگزبورگ

تیم آگزبورگ؛ سقوط آزاد

تیم آگزبورگ فصل را فاجعه‌بار آغاز کرد و فاجعه‌بارتر ادامه داد. شاگردان مانوئل بائوم که در ۹ بازی اول ۳ پیروزی کسب کردند حالا ۹ بازی است که رنگ پیروزی را به خود ندیده‌اند و ۶ باخت و ۳ تساوی رقم زده‌اند. آنان در ۴ بازی آخر خارج از خانه‌ی خود ۳ شکست و تنها ۱ تساوی ثبت کرده‌اند و بعید به‌نظر می‌رسد بتوانند برای شاگردان دیتر هکینگ خطرساز باشند. تیم آگزبورگ با ۳ برد، ۶ تساوی و ۹ برد در رده‌ی ۱۵ جدول بوندسلیگا قرار دارد و تکرار رتبه‌ی دوازدهمی فصل پیش برایش آرزوی دور و درازی به‌نظر می‌رسد. این تیم متوسط ۱.۴ گل زده و متوسط ۲ گل خورده در هر بازی رقم زده است.

پیش بینی بوندسلیگای آلمان

این دو تیم از سال ۲۰۱۱، پانزده بار در بوندسلیگا مقابل یکدیگر بازی کرده‌اند که نتیجه‌ی آن ۳ برد مونشن گلادباخ، ۵ برد آگزبورگ و ۷ تساوی بوده است. تجربه‌ی پیش بینی بوندسلیگای آلمان می‌گوید تیم آگزبورگ تنها برای کسب یک تساوی به بورسیا پارک می‌آید و شانس چندانی برای برد ندارد. برد میزبان کاملاً محتمل است ولی برای اطمینان بیشتر می‌توان از گزینه‌ی x1 استفاده کرد.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *