صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ بروسیا دورتموند – تاتنهام

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی امشب با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد. بروسیا دورتموند که در بازی رفت با نتیجه ۳-۰ مغلوب تاتنهام شد در بازی برگشت میزبان تیم لندنی خواهد بود. بروسیا دورتموند در ۴ بازی اخیر تنها ۱ پیروزی کسب کرده و در ۲ بازی شکست خورده و ۲ بازی مساوی کرده است. در سوی دیگر تاتنهام در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته‌ است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار تاتنهام به پیروزی داشته و ۳ بار بروسیا دورتموند به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ رئال مادرید – آژاکس

رئال مادرید قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، که در بازی رفت با نتیجه ۲-۱ آژاکس را شکست داده، در بازی برگشت میزبان این تیم خواهد بود. آژاکس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی به دست آورده است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم که ۱۹ گل به ثمر رسیده، همیشه رئال مادرید پیروز بوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ پرسپولیس – پاختاکور

پرسپولیس فینالیست دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا، در اولین مسابقه مرحله گروهی میزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود. هر دو تیم در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند اما پرسپولیس در ۵ مسابقه قبلی خانگی خود به پیروزی رسیده و در ۳ فصل اخیر در مسابقات خانگی لیگ قهرمانان آسیا بازنده نبوده است. در تنها رویارویی این دو تیم، پاختاکور ۱۶ سال قبل با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الدحیل – استقلال

استقلال در اولین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف الدحیل خواهد رفت. الدحیل در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در سوی دیگر استقلال که این روزها دوباره اوج گرفته در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته است. این دو تیم تاکنون به مصاف هم نرفته‌اند اما در ۱۰ رویارویی قبلی استقلال و تیم‌های قطری ۵ بار استقلال به پیروزی رسیده، ۱ بار شکست خورده و ۴ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ العین – الهلال

دو تیم قدرتمند و ثروتمند آسیایی العین و الهلال در اولین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. الهلال در ۱۰ بازی اخیر خود ۹ پیروزی کسب کرده و تنها ۱ مساوی داشته و العین در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۲ بار العین به پیروزی رسیده، ۱ بار الهلال برنده بوده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الاهلی جده – السد

دو تیم هم‌گروه پرسپولیس، یعنی الاهلی عربستان و السد قطر در آخرین بازی امشب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. الاهلی جده در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و السد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم که در آن هر دو تیم گل زده‌اند، ۲ بار السد با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز با نتیجه ۲-۲ مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *