صفحه اصلی / عمومی / تیبو کورتوا : همگی از بازگشت بیل به ترکیب رئال مادرید خوشحال هستیم

تیبو کورتوا : همگی از بازگشت بیل به ترکیب رئال مادرید خوشحال هستیم

ad banner

تیم فوتبال رئال مادرید در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا توانست در یک بازی خارج از خانه مقابل سلتاویگو به پیروزی ۳ بر ۱ برسد و تیبو کورتوا دروازه بان اول این تیم با واکنش های خوب خود توانست نقش موثری در پیروزی تیم اش داشته باشد ولی با تک گلی که دریافت کرد نتوانست اولین کلین شیت را به نام خود ثبت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیروزی ارزشمند رئال مادرید در خارج از خانه و درخشش تیبو کورتوا

این بازی در ورزشگاه خانگی سلتاویگو بالایدوس در حضور ۲۳۵۶۶ هزار نفر به قضاوت آقای خاویر استرادا فرناندز برگزار شد و رئالی ها توانستند در یک بازی خوب و با نتیجه ۳ بر ۱ تیم میزبان را شکست دهند. گل های این دیدار را برای کهکشانی کریم بنزما در دقیقه ۱۲ با پاس گل گرت بیل،تونی کروس در دقیقه ۶۱ با پاس گل مارسلو و لوکاس وازکز در دقیقه ۸۰ با پاس گل کریم بنزما وارد دروازه حریف کردند و تک گل سلتا را در دقیقه ۹۱ ایکر لوسادا با پاس گل پاپ شیخ به ثمر رساند تا تیبو کورتوا علی رغم تلاش بسیار زیادش در این بازی نتواند اولین کلین شیت این فصل را به نام خود ثبت کند. لازم به ذکر است در دقیقه ۵۶ لوکا مودریچ با دریافت کارت قرمز از داور از زمین مسابقه اخراج شد و رئالی ها ادامه بازی را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند.

تیبو کورتوا و رئال مادرید
این دروازه بان پس از بازی در مصاحبه با خبرنگار آس اس اسپانیا در خصوص پیش فصل گفت:

ما در حال حاضر وارد فصل جدیدی شدیم و من هم تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته ام. سرمربی تیم نیز به من کمک زیادی کرده است و در شرایط خوبی هستم. سال گذشته نتوانستم در پیش فصل خودم را آماده کنم چون شرایط مهیا نبود و من نیز دیر به تیم اضافه شدم ولی امسال علی‌رغم این که در پیش فصل خوب ظاهر نشدیم ولی شرایط مناسبی را برای آماده سازی داشتیم و خودمان را با شرایط وفق دادیم.

نظرتان در خصوص به میدان رفتن گرت بیل؟

از حضور بیل در زمین بسیار خوشحال هستیم و همه او را دوست دارند. او بازیکن مهم و تاثیر گذاری است و در صورتی که تلاش کند همان طور که دیدید می‌تواند بازی فوق العاده ای را همانند بازی با سلتاویگو انجام دهد.

نظرتان در خصوص بازی با سلتاویگو؟

احساس می‌کنم که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و عملکرد امروز ما بیان‌گر این قضیه بود. با این که ۱۰ نفره بودیم، توانستیم بازی قابل قبولی را از خود ارائه دهیم و از حریف جلو افتادیم. همان طور که گفتم درست است در پیش فصل بازی های خوبی را از خود به نمایش نگذاشتیم ولی احساسمان در اولین بازی لالیگا به صورت دیگری است و احساس می کنیم که روحیه خوبی را درفصلی که شروع شد داریم و فر می کنم عملکرد قابل قبولی را در کل بازی به نمایش گذاشتیم.

21 8

نظرتان در خصوص از دست رفتن کلین شیت در دقیقه پایانی؟

می‌توانستم اولین کلیت فصل را به نام خود ثبت کنم ولی حیف که نتوانستم این کار را انجام دهم و این موقعیت در دقیقه ۹۱ از دست رفت. ولی این بازی تمام شد و باید از حالا برای بازی بعدی آماده شویم و به تلاش کردن هم چنان ادامه دهیم و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم زیرا این بازی ها بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند و اردوی پیش فصل آموزش های زیادی را به ما آموخت که باید از آن ها بهره ببریم تا به شرایط ایده آل برسیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *