صفحه اصلی / عمومی / صحبت های یورگن کلوپ و ستارگان تیم لیورپول پس از صعود به فینال: قلب آنفلید به تپش افتاد

صحبت های یورگن کلوپ و ستارگان تیم لیورپول پس از صعود به فینال: قلب آنفلید به تپش افتاد

ad banner

در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم لیورپول و بارسلونا به مصاف هم رفتند. این در حالی بود که تیم بارسلونا در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خودش نیوکمپ توانسته بود ۳ بر صفر با گل های سوارز و دو گل مسی حریف را شکست دهند ولی دیشب شاگردان یورگن کلوپ توانستند با ۴ گل دیووک اورگی و جورجینیو واینالدوم هر کدام ۲ گل و در ورزشگاه آنفیلد آبی اناری پوشان را شکست دهند و در مجموع مسابقه رفت و برگشت ۴ بر ۳ راهی مسابقه فینال این دوره از رقابت ها شود. لازم به ذکر است جورجینیو وینالدوم در این دیدار بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. بعد از این کامبک فوق العاده بازیکنان و مربی های دو تیم مصاحبه هایی را با خبرنگاران  نشریه های مختلف انجام دادند که در زیر مصاحبه سرمربی و بازیکنان تیم لیوپول را می خوانید:

یورگن کلوپ:

بازی فوق العاده ای بود که فراموشش نخواهیم کرد. من و بازیکنانم امید داشتیم که این اتفاق می افتد. امشب قلب آنفلید به تپش افتاد و خوشحالم که هوادارانمان همچنین حس فوق العاده را تجربه کردند.من به بچه ها افتخار می کنم و خوشحالم که توانستیم کامبک بزنیم در حالی که همه کار را تمام شده می دانستند.روحیه جنگی بازیکنانم و تشویق های هواداران ما را راهی فینال کرد و بسیار خوشحالم و از این حس به عنوان مربی به خودم میبالم.

خوشحالی بی اندازه یورگن کلوپ از پیروزی تیم لیورپول

یورگن کلوپ تیم لیورپول

من واقعا نمی دانم چگونه این کار را انجام دادیم.چنین شرایطی در حالت عادی رقم نمی خورد اما بازیکنانم از لحاظ روحی فوق العاده بودند و توانستند بر خود مسلط شوند.همیشه باید همه اعتماد به نفس خود را حفظ کنند.بازیکنی مثل اوریگی که ۲ گل به ثمر رساند شاید در طول فصل بهش زیاد بازی نرسید ولی بخاطر مصدومانمان این فرصت برایش ایجاد شد و خوشحالم که به آن ها اعتماد کردم و جواب اعتمادم را دیدم.همینطور بازیکن تعویضی ما که به اجبار تعویض شد و با ورودش به زمین همه چیز را متحول کرد.سر گل چهارم هم واقعا متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد.در فوتبال همه چیز غیر قابل پیش بینی است و بازیکنان من از هوش خود استفاده کردند و توانستند گل به این زیبایی به ثمر برسانند.به همه بازیکنان و هواداران این تیم که سخت ما را حمایت کردند تبریک می گویم.

سرمربی تیم لیورپول یورگن کلوپ نیز که دومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا را در کنار لیورپولی ها تجربه می کند در مراحل حذفی تاکنون توانسته است ۱۰ تیم را شکست دهد و به فینال برسد. دو بار در لیگ قهرمانان اروپا و یک بار در لیگ اروپا که تیم هایی که توانسته است آن ها را شکست بدهد، به شرح زیر است:

  • آگزبورگ، منچستریونایتد، دورتموند و ویارئال (لیگ اروپا ۲۰۱۵/۱۶)
  • پورتو، سیتی و آ اس رم (لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷/۱۸)
  • بایرن مونیخ، پورتو و بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸/۱۹)

اندی رابرتسون :

همه معتقد بودند که بارسا به فینال صعود خواهد کرد و کار ما را تمام شده می دانستند ولی ما در رختکن به تیم خود ایمان داشتیم.با هم قول داده بودیم که شروع خوبی داشته باشیم که خوشبختانه در دقیقه ۷ اورگی این نعمت را به ما هدیه داد. آلیسون با سیو های زیبایش باعث شد ما در بازی بمانیم. همه بازیکنان بسیار خوب بازی کردند تا به فینال صعود کنیم.مصدومیت خاصی هم ندارم و فعلا حالم خوب است.

دیووک اورگی :

ما پیش بینی کرده بودیم که می توانیم در مقابل بارسلونا کامبک بزنیم و به خاطر مصدومان زیادی که داشتیم دست بر دست هم داده بودیم تا این مهم را انجام دهیم.جنگیدیم و سخت تلاش کردیم.توصیف خوشحالی و حس ام بسیار سخت است و نمی دانم حس ام را چگونه بگویم.خداروشکر توانستم گل های مهمی را به ثمر برسانم.

الکساندر آرنولد :

حرکت و تشخیص ام کاملا اتفاقی و غریزی بود و هیچ برنامه ای برای آن کرنر نداشتم ولی در لحظه اوریگی را دیدم که می تواند موقیعیت داشته باشد و خداروشکر می کنم که آن تصمیم را گرفتم و توانستم موفق باشم.زبان از گفتن توصیف این لحظات زیبا قاصر است و کسی این بازی را فراموش نخواهد کرد.

آلیسون بکر :

همه چیز امشب مثل یک رویا بود. این صعود به فینال خیلی هیجان انگیز بود و هنوز باورمان نمی شود.از الان به بعد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر داریم. همان طور که می دانید من پارسال نیز هنگامی که در رم بودم با تیم رم این حس را تجربه کردیم این کامب فوق العاده زیبا و بسیار برایم جالب است که امسال که در تیم لیورپول هم هستم باز هم در مقابل بارسا و باز هم کامبک این چنینی رخ داد. چنین بازی های از بازی های عادی زیبا تر و بهتر است و تجربه اش بسیار لذت بخش می باشد.ما برای بازی امشب خیلی زحمت کشیدیم و خودمان را آماده کردیم.زیرا همه فکر می کردند بازی تمام شده است و ما در شرف حذف قرار داریم.اگر بارسلونا یک گل دیگر می زد کار برای ما خیلی سخت می شد و باید ۲ گل می زدیم.خدا را شکر می کنیم که توانستیم با نتیجه این چنینی به دور بعد صعود کنیم.

ویرژیل فن‌دایک:

ما همیشه با این ذهنیت به میدان مسابقه می رویم که می توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.باید دید در بازی فردا تیم تاتنهام حریف ما خواهد شد یا تیم آژاکس. باز هم امید دارم که مقابل امان در فینال هر تیمی باشد می توانیم باز آن ها در مادرید شکست دهیم و قهرمان شویم.شک نکنید که به شدت برای این هدف تلاش خواهیم کرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *