صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ لوس‌آنجلس لیکرز – مینه‌سوتا تیمبروولوز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ لوس‌آنجلس لیکرز – مینه‌سوتا تیمبروولوز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۷ صبح جمعه ۵ بهمن ماه، لوس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه اختصاصی خود از تیم مینه‌سوتا تیمبروولوز پذیرایی خواهد کرد. لوس‌آنجلس لیکرز چشم‌به‌راه بازگشت هرچه زودتر پادشاه لبرون جیمز به ترکیب خود است و همین نکته، پیش بینی بسکتبال NBA را جذاب می‌کند. لیکرز در آخرین مسابقه‌ی خود، در خانه مقابل بهترین تیم این روزهای بسکتبال NBA یعنی گلدن استیت مغلوب شد و بازی پیش از آن را نیز به هیوستون باخته بود. در سوی دیگر مینه‌سوتا هر دو بازی قبل خود را مقابل فینیکس سانز برگزار کرد و در هر دو به پیروزی رسید. هر دو تیم در وضعیت نابه‌سامانی قرار دارند ولی به‌خوبی می‌دانند اگر می‌‌خواهند به پلی‌آف صعود کنند فرصتی برای از دست دادن ندارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لوس‌آنجلس لیکرز؛ سقوط آزاد بدون پادشاه

لیکرز تا قبل از مصدومیت لبرون جیمز با ۲۰ برد و ۱۴ باخت در رده‌ی چهارم قرار داشت ولی کمتر از ۳۰ روز مصدومیت پادشاه، این تیم با کسب ۵ برد و ۸ باخت به رتبه‌ی نازل ۹ کنفرانس غرب بسکتبال NBA سقوط کرده است. این تیم با ۲۵ برد و ۲۳ باخت در معرض سقوط به رده‌های پایین‌تر هم هست ولی خبر خوش آن‌که حضور لبرون جیمز می‌تواند ورق را به‌نفع لوس‌آنجلسی‌ها برگرداند. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود متحمل ۶ شکست شده و در خانه آمار ۱۵ برد و ۱۰ باخت را برجای گذارده است. لوس‌انجلس لیکرز با کسب میانگین ۱۱۲ امتیاز، به‌لحاظ هجومی در رده‌ی ۱۱ بسکتبال NBA و با اعطای متوسط ۱۱۲ امتیاز، به‌لحاظ دفاعی در رده‌ی ۲۰ تیم‌های آمریکای شمالی قرار دارد. میزبان نه‌تنها از حضور امتیازآورترین، بهترین پاسور و بهترین‌ریباندکننده‌ی خود یعنی لبرون محروم است بلکه از نعمت داشتن لونزو بال نیز بی‌بهره خواهد بود. لونزو بال از بهترین بازیکنان جوان بسکتبال NBA است و نبود او دفاع ضعیف لیکرز را ضعیف‌تر خواهد کرد. لوک والتون، سرمربی لیکرز اعلام کرده لبرون قطعاً در این بازی حضور نخواهد داشت ولی خبر خوش آن‌که راجون روندو، پوینت گارد این تیم می‌تواند به‌صلاحدید سرمربی به بازی برود.

پیش بینی بسکتبال NBA

مینه‌سوتا تیمبروولوز؛ امیدوار به صعود

مینه‌سوتا تیمبروولوز فصل را در حدواندازه‌های قابل پیش‌بینی آغاز کرد و مثل ۴ فصل گذشته کسی امید به صعود این تیم به پلی‌آف نداشت. ولی این تیم با نشان دادن رشدی نسبی توانسته نظرها را تاحدی تغییر دهد. مینه‌سوتا در ۱۰ بازی اخیر خود ۶ برد به‌دست آورده و با ۲۳ برد و ۲۴ باخت در رده‌ی ۱۱ کنفرانس غرب ایستاده است. این تیم در بازی‌های خارج از خانه آمار بد ۷ برد و ۱۸ باخت را برجای گذارده است. بزرگ‌ترین اشتباه این تیم فروختن جیمی باتلر به فیلادلفیا بود، بازیکنی که در این مقطع حساس می‌توانست بازی‌های نزدیک را به‌نفع گرگ‌ها برگرداند. بدشانسی آن‌که جف تیگو، بهترین پاسور و سومین ریباندکننده‌ی تیم و رابرت کاوینگتون، بهترین توپ‌ربای تیم مصدوم هستند و همه‌ی چشم‌ها به کارل آنتونی تاونز است، همچنان‌که در طرف مقابل همه‌ی نگاه‌ها به کایل کوزما است.

پیش بینی بسکتبال NBA

با توجه به نزدیکی سطح تیم‌ها پیش بینی بسکتبال NBA کار آسانی نیست ولی نباید فراموش کرد که بازی در زمین لیکرز برگزار می‌شود و در مجموع، کیفیت بازیکنان لوس‌آنجلس لیکرز از کیفیت بازیکنان مینه‌سوتا تیمبروولوز بالاتر است، هرچند این بازی ممکن است هر نتیجه‌ای در بر داشته باشد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *