صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ سومین تساوی متوالی و فاصله دو امتیازی رئال مادرید با بارسا

تحلیل شرط‌بندی؛ سومین تساوی متوالی و فاصله دو امتیازی رئال مادرید با بارسا

ad banner

شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در خانه خود در مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد تا در پایان نیم فصل اول از بارسا عقب بماند و فاصله دو امتیازی بین این دو تیم ایجاد شود. در حالی که کهکشانی‌ها بارها و بارها فرصت گلزنی داشتند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا تمام پیش‌بینی‌ها در بنگاه‌های شرط‌بندی غلط از آب درآید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کار سخت رئال مادرید در شروع نیم فصل دوم در لالیگا

دو تیم رئال مادرید و بیلبائو ۰۱ دی ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به قضاوت آدریان کوردرو وگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور ۷۱۳۰۶ هزار تماشاگر خودی به مصاف یکدیگر رفتند و دو تیم به تساوی ۰-۰ دست پیدا کردند تا شاگردان زین الدین زیدان در پایان نیم فصل اول دو امتیاز از بارسا عقب بمانند و نیم فصل دوم کار سخت‌تری را پیش رو داشته باشند زیرا در صورت یک بار لغزش تیم رده سومی سویا می‌تواند جای این تیم در جایگاه دوم جدول را تصاحب کند.
با این اوصاف در حال حاضر بارسلونا با ۳۹ امتیاز در صدر جدول جای گرفته و رئال مادرید با تساوی بازی دیشب ۳۷ امتیازی شد و در رده دوم ایستاد و سویا نیز با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

ترکیب دو تیم:

برای رئال مادرید تیبو کورتوا- دنی کارواخال- ادر میلیتائو- سرخیو راموس- تونی کروس- کریم بنزما- لوکا مودریچ- فدریکو والورده وینیسیوس-رودریگو- فرلاند مندی به میدان رفتند. برای اتلتیک بیلبائو نیز اونای سیمون- مارتینز-نونیز-یرای-برچیچه-وسگا-دنی گارسیا-رائول گارسیا-اینیاکی ویلیامز- لکوئه-کودرو وارد میدان شدند.

رئال مادرید
گزارش خلاصه بازی:

با شروع نیمه اول توپ و میدان بصورت کامل در اختیار بازیکنان رئال بود و آنها بازی را خوب شروع کردند. در دقیقه ۱۱ بهترین موقعیت بازی را وینیسیوس خلق کرد و از دست داد؛ پاس خوب بنزما مهاجم برزیلی را داخل محوطه صاحب توپ کرد تا او با یک سر توپ زیبا مدافع بیلبائو را محو کرده و تک به تک شود، اما ضربه آخر او به پای دروازه‌بان برخورد کرد و پس از برخورد با خود او، به اوت رفت. دقیقه ‘۱۸ فرصتی طلایی تر برای میزبان از دست رفت؛ نفوذ انفرادی و عالی کروس تا داخل محوطه شش قدم و ضربه پای چپ او که پس از برخورد با سر دروازه بان به تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد. در دقیقه ‘۲۰ اولین حمله بیلبائو توسط ویلیامز ترتیب داده شد که ضربه زمینی این بازیکن از داخل محوطه را کورتوا با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. شب خوش شانسی‌های بیلبائو تمامی نداشت؛ در دقیقه ۳۲ بنزما روی پاس خوب کروس در موقعیت تک به تک دروازه بان را جا گذاشت و ضربه‌اش را از زاویه‌ای بسته زد که مدافع حریف از روی خط توپ را برگشت داد و در ادامه وینیسیوس نه موفق به کنترل توپ شد و نه ضربه‌ای زد تا فرصتی دیگر از دست برود. دقیقه ۴۳ بیلبائو به گل رسید، اما به درستی آفساید اعلام شد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد و کهشانی‌ها نیز از گلزنی بی بهره بمانند.

نیمه دوم شروع شد و رئال حملات خود را همچنان ادامه داد ولی بدشانسی برای بازیکنان رئال نیز همچنان ادامه دارد. در دقیقه ۵۶ میلیتائو به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت، جای خود را به ناچو داد. در این صحنه میلیتائو در یک جنگ هوایی برای تصاجب توپ با کنعان کودرو مهاجم بیلبائو برخورد کرد و نقش بر زمین شد. میلیتائو از درد به خودش می‌پیچید و دقایقی بعد با دستور تیم پزشکی زمین را ترک کرد. تکرار تصاویر نشان دادند که دست کودرو وارد چشم راست میلیتائو شده بود و این مدافع برزیلی به دلیل مشکل بینایی مجبور به خروج از میدان شد. میلیتائو علاقه‌مند بود تا به بازی ادامه دهد ولی تیم پزشکی رئال ترجیح داد روی او ریسک نکند. مشکل میلیتائو البته آنقدر جدی نبود که به کلینیک برود و دقایق باقیمانده را از روی نیمکت تماشا کرد. در ادامه و پس از تعویض دقیقه ۵۹ کرنر ارسالی کروس با ضربه سر ناچو به تیر افقی برخورد کرد و برگشت. دقیقه ۶۲ بیل جای رودریگو را گرفت. دقیقه ۶۴ ضربه بنزما از داخل محوطه را سیمون برگشت داد. دقیقه ۷۱ ضربه زیبای بیل از گوشه محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت و لحظه ای بعد وینیسیوس جای خود را به یوویچ داد. دقیقه ۸۶ ارسال بلند از سمت راست با ضربه سر یوویچ همراه شد که این بار هم برای سومین بار توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. در نهایت حتی ۶ دقیقه وقت تلف شده هم کمکی به شاگردان زیدان نکرد تا بازی با تساوی ۰-۰ به پایان برسد؛ ۶ امتیاز از دست رفته طی سه بازی برای رئال مادرید ثبت شد تا آنها بار دیگر از بارسا عقب بمانند و کار سختی را پس از پایان تعطیلات پیش رو داشته باشند.
از نکات جالب توجه این دیدار اعتراض شدید تماشاگران در طول بازی به داور مسابقه بود ‌که به نظر می‌رسید به ضرر رئالی‌ها عمل می‌کند. چهارشنبه گذشته نیز همانطور که دیدید در ال کلاسیکو دو پنالتی مسلم روی واران گرفته نشد و هرناندس داور وسط و نیز دی بورگوس داور وی ای آر چشم خود را روی هر دو مورد بستند. باشگاه رئال بلافاصله پس از ال کلاسیکو با انتشار تصویر خطای راکیتیچ روی واران در سایت رسمی خود، واکنشی منفی نسبت به تصمیم وی ای آر و داور نشان داد. چند بازیکن رئال نیز علیه وی ای آر موضع گرفتند. در بازی دیشب در برنابئو نیز هواداران رئال مادرید مطابق انتظار، اعتراضی شدید نسبت به وی ای آر برای آن بازی از خود نشان دادند. پیش از شروع مسابقه و به هنگام اعلام نام داوران وسط و کنار و نیز داوران وی ای آر، هواداران رئال سوت‌های کر کننده‌ای سر دادند. هواداران مستقر در پشت دروازه جنوبی نیز شعارهای “وی ای آر به چه کار می‌آید” را فریاد می‌زدند تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به این قضیه نشان دهند.

dsS
از آمار ثبت شده برای رئال در فصل جاری تعداد تساوی‌های بدون گل این تیم بود. رئال برابر اتلتیکو مادرید، رئال بتیس و بارسا نیز پیش از این بدون گل متوقف شده بود. به این ترتیب کهکشانی‌ها برای اولین بار در تاریخ ۹۰ ساله لالیگا در دور رفت و در چهار بازی برابر حریفان خود به تساوی بدون گل دست یافتند و این نشان از ضعف گلزنی این تیم دارد. دو تساوی در برنابئو مقابل بتیس و بیلبائو و دو تساوی نیز در زمین حریفان بوده است که اتلتیکو و بارسا بوده است. با این ضعف آشکار در گلزنی رئال کار سختی برای فتح جام در فصل جاری خواهد داشت.
همچنین رئال در ۱۸ بازی که تاکنون در لالیگا انجام داده تنها ۱۲ گل دریافت کرده است که از فصل ۸۸-۱۹۸۷ بی سابقه است و خط دفاعی قوی این تیم را نشان می‌دهد.

زین الدین زیدان پس از این مسابقه در خصوص بازی صحبت‌هایی را ارائه کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با بیلبائو؟

بازی را با بدشانسی پشت سر گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم ولی نشد. بازیکنانم دوباره بازی فوق العاده‌ای داشتند، اما باز هم گلزنی نکردیم. در فوتبال باید گل بزنید، همانطور که گفتم در نیمه اول سه یا چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که اگر گل می‌شدند، بازی جور دیگری رقم می‌خورد. فوتبال همین است و این اتفاقات رخ می‌دهند. دو بازی بدون گل داشتیم اما باید آرام باشیم چون امروز فوق العاده عمل کردیم. برای بازیکنانم ناراحتم چون امروز شایستگی بیشتری داشتند. با ارائه چنین عملکردی، دوست داشتم که حداقل یک گل به ثمر می‌رساندیم. ممکن نبود، اما مهم این است که در هر مسابقه نهایت توانمان را به کار می‌گیریم و به نظرم امروز بیش از صددر صد توان خود را استفاده کردیم. به گل نرسیدیم اما نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم زیرا آنها هرچه در توان داشتند انجام دادند و بدشانسی با ما یار بود. از ابتدای فصل از سیر تکاملی تیم راضی هستم. در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم اما حالا خیلی بهتر شده‌ایم و از لحاظ دفاعی قدرتمندیم و هر روز پیشرفت می‌کنیم. امروز موفق به گلزنی نشدیم اما مهم این است که موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و مطمئناً در سال آتی و پس از بازگشت به تمرینات این روند را تغییر خواهیم داد و بهتر می‌شویم. با بازیکنان نیز در این خصوص صحبت کرده‌ام و قرار است اوضاع را تغییر دهیم.

gftd
پیش‌روی راموس تا خط حمله حریف؟

راموس اصولا اینکار را می‌کند زیرا می‌تواند ضربه سر بزند. در حالیکه در دقایق پایانی بیل و مودریچ به کناره‌ها مایل شده بودند، به نظرم خوب بازی کردیم و ضربه سر ناچو به هر حال ظاهراً قرار نبود توپ وارد دروازه شود. بازیکنانم درون زمین مبارزه کردند، و با دوندگی زیاد تمام توانشان را به کار گرفتند. همیشه به نکات مثبت بازی نگاه می‌کنم و اخیراً عملکرد خوبی داشته‌ایم. بعد از بازی با بازیکنان صحبت کردم. مهم ترین مسئله این است که اتفاقات بازی را در زمین رها کنیم. گاهی اوقات در فوتبال، توپ وارد دروازه نمی‌شود و امروز این اتفاق افتاد. سه بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد. باید آرامش خود را حفظ کنیم چرا که تیم با کیفیتی داریم و می دانیم که می توانیم گلزنی کنیم اما باید صبور باشیم. مطمئنا می‌توانیم این مسئله را تغییر دهیم. با توجه به عملکردی که درون زمین داشته‌ایم، ۳ امتیاز از ۳ بازی، ضعیف به نظر می‌رسد و باید فکری به حال این قضیه کنیم. اگر بازی‌ها را می‌بردیم با ۴ امتیاز نسبت به بارسا در صدر جدول بودیم ولی دیگر اما و اگرها به پایان رسیده و باید برروی بازی‌های آینده تمرکز کنیم.

حمایت هواداران؟

هواداران جزوی از یک باشگاه هستند و بدون آنها شما نمی‌توانید کاری انجام دهید. ما به حمایت هوادارنمان نیاز داریم و امیدواریم که برای حمایت از بازیکنان به ورزشگاه بیایند. این کاری است که تاکنون انجام داده‌اند و می‌خواهند حداکثر تلاش بازیکنان را ببینند و خیلی به تیم افتخار می‌کنند. باید به تلاش ادامه دهیم چون لالیگا، لیگ سخت و پیچیده‌ای است و تا پایان فصل همینطور خواهد بود. هواداران بدانند که ما دست از تلاش برنخواهیم داشت.

خرید مهاجم در ژانویه به خاطر عدم گلزنی؟

خیر در ژانویه مهاجمی نمی‎‌خریم زیرا احتیاجی به بازیکن نداریم. سال آینده این کار را خواهیم کرد اگر همه چیز آنطور که باید پیش رود ولی در زمستان خیر. با بازیکنان صحبت کرده‌ام و برای عدم گلزنی فکری خواهیم کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *