صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ سیمونا هالپ – یوجین بوچارد

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ سیمونا هالپ – یوجین بوچارد

ad banner

پیش‌ بینی تنیس دبی از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ با ورود تنیسورهای رنک بالا هیجان بیشتری خواهد داشت. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این روز سیمونا هالپ برابر یوجین بوچارد به میدان می‌رود. هالپ پس از نایب قهرمانی در مسابقات اوپن قطر به دبی آمده و می‌خواهد ناکامی فینال مسابقات قبلی را جبران کند. بوچارد هم انگیزه‌های فراوانی دارد که با شکست هالپ نام خود را سر زبان‌ها بیاندازد. این دو تنیسور پیش از این ۴ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم هالپ ۳ برد و سهم بوچارد ۱ برد بوده است. آخرین بازی این دو در مسابقات اوپن استرالیا در سال ۲۰۱۸ بود که با برتری دو بر صفر هالپ به پایان رسید.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ سیمونا هالپ، یک قدم تا بازگشت به قله‌ی تنیس زنان

پروفایل هالپ:

سن: ۲۷ / قد: ۱۶۸ سانتیمتر / وزن: ۶۴ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۴ / رنکینگ جهانی: ۲ / ملیت: رومانیایی

سیمونا هالپ پس از مدت‌ها حضور در صدر رنکینگ جهانی در سال ۲۰۱۸ با افت و مصدومیت روبرو شد و مقامش را به نائومی اوزاکای ژاپنی واگذار کرد. در ابتدای سال ۲۰۱۹ هالپ باز هم به دوران اوجش نزدیک شد و ابتدا در مسابقات اوپن استرالیا با شکست دادن کانپی قهرمان شد. سپس هفته‌ی گذشته در مسابقات اوپن قطر موفق شد با شکست دادن سورنکو، گورجس و استویتولینا به فینال برسد. در نهایت حریفش در فینال، الیز مرتنز از او آماده‌تر بود و سه بر یک هالپ را شکست داد. با وجود این شکست هالپ در رنکینگ جدید جهانی که روز گذشته اعلام شد، با یک پله صعود به رتبه‌ی دوم رسید و حالا با قهرمانی در حضور نائومی اوزاکا امیدوار است که بار دیگر رتبه‌ی اول را از رقیبش پس بگیرد.

هالپ در دوران فعالیت پر افتخارش مجموعا فاتح ۱۸ تور جهانی شد و با رکورد استفی گراف مساوی کرد. او در جمع تنیسورهایی که به بازی مشغولند، بیشترین رکورد حضور در جمع ده تنیسور برتر رنکینگ را در اختیار دارد. او در ۱۰ بازی  قبلی‌اش ۷ برد و ۳ شکست داشته و امیدوار است در این مسابقات آمار خود را بهبود ببخشد.

پیش‌ بینی تنیس دبی

یوجین بوچارد به دنبال یک خلق یک شگفتی بزرگ

پروفایل مرتنز :

سن: ۲۴ / قد: ۱۷۸ سانتیمتر / وزن: ۶۱ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۰ / رنکینگ جهانی: ۷۹ / ملیت: کانادایی

یوجین بوچارد با آمادگی نسبی به مصاف سیمونا هالپ می‌رود. او در ۱۰ بازی قبلی‌اش ۶ برد و ۴ شکست داشته است. بوچارد در سال ۲۰۱۳ به عنوان پدیده‌ی تنیس زنان انتخاب شد. او پیش از این یکبار در نیمه نهایی مسابقات معتبر ویمبلدون (۲۰۱۴) با شکست دادن هالپ به دیدار فینال رسید. هرچند در نهایت برابر پترا ویچووا شکست خورد، اما او اولین تنیسور متولد کانادا بود که در یک گرند اسلم معتبر به فینال می‌رسد. در همان سال بوچارد موفق شد به نیمه نهایی اوپن استرالیا هم راه یابد. مجموعه این موفقیت‌ها باعث شد بوچارد تا رتبه‌ی پنجم در رنکینگ جهانی بالا بیاید. با این وجود در سال‌های گذشته او دچار افت شده و حالا می‌خواهد با شکست دادن هالپ بار دیگر حرکت صعودی‌اش را از سر بگیرد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *