صفحه اصلی / عمومی / فرانک لمپارد سرمربی چلسی : نشان دادیم که می توانیم با لیورپول رقابت کنیم!

فرانک لمپارد سرمربی چلسی : نشان دادیم که می توانیم با لیورپول رقابت کنیم!

ad banner

تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در هفته ششم لیگ جزیره شب گذشته۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم لیورپول توانست با نتیجه دو بر یک بر یاران فرانک لمپارد چیره شود. وی در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بازی های قابل قبول چلسی با فرانک لمپارد به عقیده کارشناسان و هواداران فوتبال!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم چلسی استنفورد بریج و در حضور ۴۰۶۳۸ هزار تماشاگر از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران آغاز و قضاوت این دیدار را مایکل الیور بر عهده داشت.
  •  تیم چلسی پس از این بازی از شش بازی خود با دو پیروزی و دو تساوی و دو شکست با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.
  • تیم لیورپول از شش بازی قبلی خود با شش برد و با کسب هجده امتیاز کامل خود را با اقتدار در رده نخست جدول می بیند و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم منچستر سیتی با سیزده امتیاز است که در رده دوم جدول جای گرفته است.

فرانک لمپارد و چلسی
خلاصه بازی : در این بازی ابتدا ترنت الکساندر- آرنولد با پاس گل محمد صلاح گل اول این دیدار را در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. ۱۶ دقیقه بعد روبرتو فیرمینو با پاس گل اندرو رابرتسون صاحب موقعیت شد و گل دوم لیورپول را در دقیقه ۳۰ وارد دروازه چلسی کرد. در ادامه چلسی تلاش خود را بیشتر کرد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان از آن آبی پوشان بود. آن ها در ابتدا یک گل زدند که توسط داور ویدئویی یا همان VAR مردود اعلام شد و پس از آن در دقیقه ۷۱ سزار آزپیلیکوئتا به انگولو کانته پاس داد و او نیز با یک شوت سهمگین و زیبا دروازه لیورپول را گشود. بعد از این گل چلسی موقعیت های زیادی داشت که یک به یک از دست رفتند و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود لیورپول به اتمام رسید.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

 بازی را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود. ما از نظر عملکرد خصوصا در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما برخی لحظات در بازی برای شما هزینه زیادی در پی دارد که نتیجه آن دریافت دو گل در نیمه اول بود. در نیمه دوم به دنبال نمایش توام با انرژی فراوان و به حرکت در آوردن سریع توپ بودیم، زیرا به امتیاز نیاز داشتیم و می خواستیم به هر ترتیب که شده بازی را به تساوی بکشانیم.

فرانک لمپارد در خصوص گل مردود این تیم و وضعیت چلسی ادامه داد:

من معتقدم در نیمه اول نیز ما در جریان بازی بودیم و موقعیت آبراهام و گلی که مردود شد رخ داد، البته ضربه ایستگاهی حریف نیز فوق العاده بود که توانستند گل را از روی آن به ثمر برسانند. عوض کردن همه چیز در چلسی نیازمند زمان است و از نظر من بازیکنان در حال هماهنگ شدن با یک دیگر هستند. ولی به یک باره نمی توان انتظار داشت همه چیز تغییر کند.

32 15
در خانه فرصت خوبی برای پیروزی نبود؟!

درست است که پیروز نشدن در خانه باعث نگرانی است، زیرا ما می‌ خواهیم در خانه برنده شویم و فکر می‌ کنم به زودی این نتایج رخ خواهد داد. ما نشان دادیم که می‌ توانیم با لیورپول رقابت کنیم و مسابقه پا یا پایی با آنان داشته باشیم.حالا باید در سطح آن‌ ها اشتیاق به پیروزی داشته باشیم. من از گل انگولو کانته متعجب نشدم و باید به توموری نیز اشاره کنم که امروز مامور مهار محمد صلاح بود. هر آن چه ما امروز ارائه دادیم در سطح بالایی بود. ما باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کنیم، ما در بعضی مواقع خوب روی ارسال‌ ها دفاع کردیم و در برخی موارد نه، اما بهبود همه چیز در تمرینات دشوار است. شش هفته گذشته و از نظر من هر روز شرایط امان بهتر می شود و در ادامه امیدوار هستم نتایج بهتری را نیز کسب کنیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *