صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی 14 خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی 14 خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی مهم

تنیس – رولان گاروس فرانسه – از ساعت 16:30

راجر فدرر پرافتخارترین تنیسور تاریخ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رولان گاروس به مصاف هموطن خود استانیسلاس واورینکا خواهد رفت که در رتبه 28 دنیا قرار دارد. راجر فدرر در 10 مسابقه اخیر خود 8 پیروزی و 2 شکست داشته و استانیسلاس واورینکا در 10 بازی آخر 7 بار برنده بوده و 3 بار شکست خورده است. در 10 رویارویی قبلی این دو تنیسور سوئیسی، 9 بار راجر فدرر به پیروزی رسیده و استانیسلاس واورینکا 1 بار موفق به شکست اسطوره دنیای تنیس شده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – از ساعت 16:30

پترا مارتیک تنیسور شماره 31 زنان جهان در مرحله یک چهارم نهایی بخش زنان رولان گاروس به مصاف مارکتا ووندروسووا خواهد رفت که در جایگاه 38 دنیا قرار دارد. پترا مارتیک کروات در 10 بازی اخیر 9 پیروزی و 1 شکست داشته است و مارکتا ووندروسووا در 10 مسابقه آخر 8 بار برنده بوده و 2 بار شکست خورده است. در 4 رویارویی قبلی این دو تنیسور، پترا مارتیک موفق شده مارکتا ووندروسووا را شکست دهد.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – از ساعت 16:30

اسلون استیونز تنیسور آمریکایی و شماره 7 زنان جهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رولان گاروس به مصاف یوهانا کونتا از بریتانیا خواهد رفت که در رتبه 26 دنیا قرار دارد. اسلون استیونز در 10 مسابقه اخیر خود 8 پیروزی و 2 شکست داشته و یوهانا کونتا در 10 مسابقه آخر 9 بار برنده بوده و تنها 1 بار شکست خورده است. در 2 رویارویی قبلی این دو تنیسور که در پنج ماه اخیر انجام شده، یوهانا کونتا موفق شده اسلون استیونز را شکست دهد.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان

تیم ملی والیبال زنان لهستان در هفتیمن مسابقه خود در بخش زنان لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف تیم ملی والیبال زنان صربستان خواهد رفت. تیم ملی والیبال زنان لهستان در 6 مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 1 شکست داشته و با 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. در طرف دیگر تیم ملی والیبال زنان صربستان در 6 مسابقه اخیر 3 پیروزی و 3 شکست داشته و در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند، 4 بار تیم ملی والیبال زنان صربستان به پیروزی رسیده و 1 بار تیم ملی والیبال زنان لهستان برنده بوده است.

بسکتبال – لیگا آ‌س‌ب اسپانیا

در سومین مسابقه از مرحله پلی آف لیگا آ‌س‌ب اسپانیا والنسیا میزبان اونیکاخا مالاگا خواهد بود. هر دو تیم در 5 بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه 4 پیروزی و 1 شکست داشته‌اند و در 2 دیدار ابتدایی هر تیم صاحب 1 پیروزی شده است.در 5 رویارویی قبلی این دو تیم 4 بار والنسیا به پیروزی رسیده و 1 بار اونیکاخا مالاگا برنده بوده است.

فوتبال – جام جهانی زیر ۲۰ سال

تیم ملی جوانان فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی زیر 20 سال به مصاف تیم ملی جوانان ایالات متحده آمریکا خواهد رفت. تیم ملی جوانان فرانسه در 5 بازی اخیر 4 پیروزی و 1 مساوی داشته و به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد. در سمت دیگر تیم ملی جوانان ایالات متحده آمریکا که به عنوان تیم دوم از گروه D به دور حذفی رسیده است در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 مساوی و 1 شکست داشته است. این دو تیم 3 ماه قبل و در 1 دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید.

 

پیش بینی این مسابقات ورزشی جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید

پیش بینی در بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *