صفحه اصلی / عمومی / نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

ad banner

شب گذشته (یکشنبه) فینال جام حذفی فوتبال ایران هم برگزار شد و تیم پرسپولیس تهران موفق شد قهرمانی جام حذفی را کسب کند تا دوگانه فوتبال ایران را در این فصل کسب کند. همچنین پس از این دیدار نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.

اسامی تیم هایی که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند مشخص شد

اول از همه تیم پرسپولیس تهران که توانست قهرمانی لیگ خلیج فارس و جام حذفی را کسب کند، توانست اولین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان را کسب کند. سرخپوشان که در فصل ۲۰۱۹ موفق شدند نایب قهرمانی مسابقات را کسب کنند، به صورت مستقیم در مرحله گروهی حاضر خواهند شد. تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز دومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. زردپوشان اصفهانی که در لیگ خلیج فارس دوم شدند و باید در پلی آف حاضر می شدند، به لطف قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی توانستند به صورت مستقیم به مرحله گروهی صعود کنند. به این ترتیب پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان دو سهمیه اصلی کشورمان را کسب کردند.

جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس

سومین نماینده ایران، استقلال تهران خواهد بود که از قبل حضورش در پلی آف قطعی بود. آبی پوشان پایتخت در لیگ رتبه سوم را کسب کردند و به همین دلیل در مرحله پلی آف باید به مصاف حریفان خود بروند و در صورت پیروزی می توانند در مرحله گروهی حاضر شوند. سرانجام آخرین نماینده کشورمان هم در این مسابقات شب گذشته مشخص شد. پدیده شهر خودرو مشهد که در لیگ هجدهم خلیج فارس رتبه چهارم را کسب کرده بود، منتظر فینال دیدار جام حذفی بود. در صورتی که داماش گیلان قهرمان می شد، سهمیه آسیا را کسب می کرد و پدیده نمی توانست سهمیه بگیرد. اما پرسپولیس که از قبل سهمیه داشت، با قهرمانی اش در جام حذفی باعث شد که پدیده شهر خودرو چهارمین سهمیه را کسب کند. مشهدی ها باید در مرحله پلی آف حاضر شوند و در صورت پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله گروهی صعود خواهند کرد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *