صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ خرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

5ffeeb2a1ebe8fad65dfd7b9b4b8ea2a

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ خرداد

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

هفته سی ام رقابت های لیگ انگلیس در حال پیگیری است و عصر شنبه تیم های لسترسیتی و واتفورد در ورزشگاه Vicarage Road به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که نبرد تیم های رده سوم و هفدهم جدول رده بندی است برای روباه ها حائز اهمیت است چرا که آن ها چلسی را به دنبال خود می بینند و از سوی دیگر دوست دارند تا با تمام قوا برای رسیدن به رتبه دوم جدول و تیم منچستر سیتی تلاش کنند. در آن سو واتفورد در رده ای است که خیلی به منطقه سقوط نزدیک است و خطر افتادن را به شدت حس می کند و بدون شک در این دیدار خانگی برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد. لستر و راجرز در این دیدار آمارتی و واتفورد نیز دلوفئو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. از نکات جالب توجه تقابل این دو تیم می توان به این نکته اشاره کرد که واتفورد در ۳ بازی قبلی خانگی خود مقابل لستر سیتی پیروز شده است و این در حالی است که لستر جزو تیم هایی است که آمار دفاعی خوبی در این فصل داشته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

توپچی های لندن فصل کابوس واری را پشت سر می گذارند و در ادامه این فصل در یک دیدار خارج از حانه در ورزشگاه آمکس به مصاف برایتونی خواهند رفت که همیشه در خانه برای تیم های بزرگ دردسر ساز بوده است و راحت قافیه را نباخته است. آرسنال که چند روز پیش برابر سیتیزن ها شکست سنگینی را متحمل شد، در شرایط خوبی به سر نمی برد و امیدوار است تا شاید با برد در این مسابقه بتواند کمی روحیه از دست رفته خود را بازگرداند. آن ها در این دیدار گرانیت ژاکا، کالوم چمبرز، سدریک سوارس و پابلو ماری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. در آن سو برایتون که در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد، پیش بینی می شود در این مسابقه با استفاده از ضربات کاشته و سانترهای ارسالی به آرسنال ضربه بزند. این در حالیست که برایتون در ۹ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است و امیدوار است با شکستن این طلسم بار دیگر به نوار بردهایش برگردد.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

هفته سی ام رقابت های لیگ انگلیس در حال پیگیری است و شنبه تیم های وستهام و ولورهمپتون در ورزشگاه لندن استادیوم به مصاف هم خواهند رفت. در این مسابقه تیم های رده هفتم و شانزدهم برابر هم صف آرایی خواهند کرد و از آمار مربوط به این دیدار می توان به این نکات اشاره کرد که ولورهمپتون در ۳ بازی قبلی خود مقابل وستهام موفق به ثبت کلین شیت و کسب پیروزی شده است. ولورهمپتون برای این دیدار غایبی ندارد و از آن سو وستهام ممکن است که اوگبونا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد، اتفاقی که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

فوتبال – بوندسلیگای آلمان

عصر شنبه در حالی رقابت های بوندسلیگای آلمان پیگیری می شود که هفته گذشته تیم بایرن مونیخ برای جندمین سال پباپی و زودتر از پایان فصل قهرمانی را از آن خود کرد. در یکی از بازی های این هفته تیم لایپزیش در خانه به مصاف دورتموند خواهد رفت، دیداری که اگر قهرمانی بایرن قطعی نشده بود بیش از پیش حساس می شد. این دیدار نبرد تیم های رده دوم و سوم جدول است و هر دو تیم به احتمال بالا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آتی را در اختیار خواهند داشت. دورتموند که در نیم فصل اول به قهرمانی بسیار نزدیک شده بود، در این دیدار دن-اکسل زاگادو، محمود دهود، توماس دلینی و اشرف حکیمی را قطعا در اختیار نخواهد داشت. در آن سو لایپزیش تنها پولسن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

فوتبال – بوندسلیگای آلمان

هفته گذشته باز هم بایرن مونیخ ثابت کرد که قدرت بلامنازع فوتبال آلمان است و توانست برای چندمین سال پیاپی قهرمان شود و امروز هم در ادامه این رقابت ها مونیخی ها در یک دیدار تشریفاتی به مصاف فرایبورگ خواهند رفت و به دنبال این هستند که آمار و ارقام خود را در این فصل بهبود بخشند. بایرن مونیخ در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خانگی خود در بوندسلیگا حداقل ۲ گل زده است و با روحیه ای عالی به این دیدار می آید. فرایبورگ اما در رده هشتم جدول است و امید دارد که شاید بتواند سهمیه لیگ اروپا را برای فصل آتی کسب کند. فرایبورگ در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در بوندسلیگا مساوی کرده است اما می داند بازی در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ نسبت به تمام بازی های لیگ متفاوت است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *