صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آبان ماه

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در نخستین دیدار از هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، آلاوز در ورزشگاه مندیزوروتسا میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، آلاوز و اتلتیکو مادرید به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و چهارم قرار گرفته‌اند. شاگردان دیگو سیمئونه برای باقی‌ماندن در کورس قهرمانی و کم کردن فاصله خود با دیگر صدرنشینان، مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه هستند. تیم آلاوز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و اتلتیکو مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در ۴ دیدار برابر آلاوز به پیروزی رسیده و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در یکی از دیدارهای هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم وایادولید خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا و وایادولید به ترتیب در جایگاه‌های دوم و هشتم قرار گرفته‌اند. آبی اناری‌ها که دیدار هفتۀ دهم آن‌ها به دلیل اختشاشات روی‌داده در ایالت کاتالان با رئال مادرید لغو و به زمان دیگری موکول شده است، با یک بازی کمتر در ردۀ دوم لالیگا قرار دارند و به امید برد گام به نیوکمپ و جدال برابر وایادولید می‌گذارند. تیم بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به 5 پیروزی متوالی دست یافته و وایادولید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا ۴ و وایادولید در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در چارچوب مسابقات هفتۀ دهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، برشا در ورزشگاه ماریو ریگامونتی میزبان تیم اینتر خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، برشا و اینتر به ترتیب در جایگاه‌های هجدهم و دوم قرار گرفته‌اند. اینتر در صورت پیروزی برابر تیم انتهای جدولی برشا، می‌تواند موقتاً و با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس دوباره به صدرجدول کالچو برسد. تیم برشا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و اینتر نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر ۲ و برشا در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی میان آنها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی آلمان

در چارچوب مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان موسوم به دی اف بی پوکال، بوخوم در ورزشگاه ‎روهراشتادیون میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. بوخوم در دور قبل این رقابت‌ها با پیروزی برابر باوناتال و بایرن مونیخ نیز با برتری مقابل تیم انرژی کوتبوس گام به این مرحله گذاشته‌اند. تیم بوخوم در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در هر ۵ دیدارش برابر بوخوم به پیروزی رسیده است.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

در چارچوب مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلستان، منچستر سیتی در ورزشگاه ‎اتحاد میزبان تیم ساوتهمپتون خواهد بود. سیتیزن‌ها در دور قبل این رقابت‌ها با پیروزی برابر پرستون و ساوتهمپتون نیز با برتری مقابل تیم پورتسموث گام به این مرحله گذاشته‌اند. ساوتهمپتون در آخرین دیدار خود که در لیگ برتر انجام داده، شکست سنگین و تحقیرآمیز ۹-۰ را در خانه و برابر روباه‌ها (لستر سیتی) تجربه کرده است. تیم منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و 1 شکست دست یافته و ساوتهمپتون نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در هر ۵ دیدارش برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسیده است.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

از مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلستان، اورتون در ورزشگاه ‎ گودیسون پارک میزبان تیم واتفورد خواهد بود. اورتون در دور قبل این رقابت‌ها با پیروزی برابر شفیلد ونزدی و واتفورد نیز با برتری مقابل تیم سوانزی گام به این مرحله گذاشته‌اند. تیم اورتون در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و واتفورد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اورتون و واتفورد هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی 2-2 به پایان رسیده است.

تنیس – مسترز پاریس

در دور دوم مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی پاریس و از مرحلۀ شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، دنیل مدودف از روسیه با رتبۀ ۴ جهان به مصاف جرمی چاردی با رده شمارۀ ۶۵ دنیا از فرانسه خواهد رفت. مسابقات پاریس، نهمین و آخرین مرحله از مسترزهای ۱۰۰۰ امتیازی فصل کنونی دنیای تنیس محسوب می‌گردد که نقش بسزایی در رده‌بندی انتهای فصل تنیسورها ایفا می‌کند. دنیل مدودف در دو مسترز قبلی فصل به مقام قهرمانی رسیده و حال به دنبال یک قهرمانی دیگر در این رقابت‌ها خواهد بود. دنیل مدودف در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و جرمی چاردی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. مدودف و چاردی تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام از این دو تنیسور یک پیروزی بوده است.

تنیس – مسترز پاریس

در دور دوم مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی پاریس و از مرحلۀ شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، الکساندر زورف از آلمان با رتبۀ ۶ جهان به مصاف فرناندو ورداسکو با رده شمارۀ ۴۹ دنیا از اسپانیا خواهد رفت. مسابقات پاریس، نهمین و آخرین مرحله از مسترزهای ۱۰۰۰ امتیازی فصل کنونی دنیای تنیس محسوب می‌گردد که نقش بسزایی در رده‌بندی انتهای فصل تنیسورها ایفا می‌کند. زورف در مسترز شانگهای موفق به صعود به دیدار پایانی و نایب قهرمانی در آن مسابقات شده بود. الکساندر زورف در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و فرناندو ورداسکو هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۴ پیروزی و ۶ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، ورداسکو ۱ و زورف ۱ بار موفق به ثبت پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *