صفحه اصلی / عمومی / لوشامپیونه فرانسه : بوردو-پاری‌سن ژرمن

لوشامپیونه فرانسه : بوردو-پاری‌سن ژرمن

ad banner

لوشامپیونه فرانسه : بوردو-پاری‌سن ژرمن ؛ پاریسی‌های مخوف، به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند

از هفته پانزدهم رقابت‌های لوشامپیونه، تیم پاری سن ژرمن که در فصل جدید، از آنچه انتظار می‌رفت قوی‌تر و قدرتمندتر ظاهر شده و با تیم دوم جدول ۱۵ امتیاز فاصله دارد، به جنوب‌غربی فرانسه‌ سفر خواهد کرد تا برابر بوردو قرار گیرد. این بازی یکشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. فران شنایدر از سوی کمیته داوران لیگ لوشامپیونه فرانسه ، به عنوان قاضی این بازی برگزیده شده است.

بوردو: ژیروندنِ بدشانس

بوردو، از ماه اکتبر به این طرف رنگ پیروزی را ندیده بود که تیم اسلاویا پراگ در لیگ اروپا به دادشان رسید و توانست آن‌ها را از بحران تساوی‌های پی در پی رها سازد. جیمی بریاند و ایگور لوشچوک، هردو به دلیل مصدومیت در اواسط هفته، از ترکیب بوردو کنار گذاشته شده‌اند. بوردو برخلاف سیستمی که بازی می‌کند (۳-۳-۴) هرگز تیمی هجومی نیست و در چهار بازی اخیر آن‌ها، تنها چهار گل ثبت شده است. از نقاط قوت بوردو می‌توان به ضدحملات سریع اشاره کرد. با این حال مشخص است در صورتی که پاریسی‌ها آماده باشند، تمام تاکتیک‌های بوردو از کار بیفتد و در این حالت می‌توان پیش بینی کرد چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. در حال حاضر تیم دوازدهم جدول لوشامپیونه فرانسه است.

لوشامپیونه فرانسه

پاری سن ژرمن: مقابله با مردانِ توخل، شجاعت می‌طلبد

اگر موضوع بحث پاری‌سن ژرمن باشد، باید کمی اندیشید و سپس صحبت کرد. آن‌ها در گروه موسوم به گروه مرگ در لیگ قهرمانان اروپا، صدرنشین هستند و در هفته آخر این مسابقات، به مصاف ستاره سرخ خواهند رفت که در صورت پیروزی، صعودشان به عنوان تیم اول مسجل خواهد شد و این امر، برای ناصر الخلیفی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. حال اگر نگاهی به وضعیت این تیم مخوف در لیگ بیندازیم، به وضوح خواهیم دید هیچ توصیفی وجود ندارد. اختلاف پانزده امتیازی با تیم دوم جدول، شبیه دوران باشکوه منچسترسیتی در فصل گذشته است که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم شد. حال وضعیت پاریسی‌ها هم همین است و این باور وجود دارد مثلث نیمار، ام باپه و کاوانی، حریفان را ویران کند. گرچه پس از بازی سخت پاری‌سن ژرمن برابر لیورپول، توخل به برخی از بازیکنان خود استراحت خواهد داد. گفته می‌شود رابیو، دراکسلر، دیابی و مونیه از ابتدا بازی خواهند کرد. همچنین دی ماریا به جای نیمار، فرصت درخشش خواهد داشت. گرچه ترکیب تیمِ توخل بیشتر متشکل از بازیکنان ذخیره خواهد بود، اما در ادامه رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه قدرت بی‌نظیر این تیم مانعی برای به دست آوردن سه امتیاز دیگر نخواهد شد.

لوشامپیونه فرانسه

پیش‌بینی مسابقه بوردو – پاری‌سن ژرمن در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *