نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رقابت‌های لیگ اروپا : چلسی-پائوک؛ یونانی‌ها، قربانیِ خشم آبی‌های لندن؟

رقابت‌های لیگ اروپا

رقابت‌های لیگ اروپا : چلسی-پائوک؛ یونانی‌ها، قربانیِ خشم آبی‌های لندن؟

در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا و از گروه L مسابقات، پنجشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، دو تیم چلسی و پائوک تسالونیکی برابر هم قرار خواهند گرفت. آبی‌های لندن که در این گروه هر چهار بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، صدرنشین گروه محسوب می‌شوند و از بابت صعود خیالشان راحت است. در طرف مقابل همه چیز برای یونانی‌ها، حکم مرگ و زندگی را دارد.

مردانِ مائوریتزیو ساری، به دنبال جبران شکست در دربی لندن

چلسی در گروه L رقابت‌ها رکوردی صد درصدی از خود برجای گذاشته و توانسته با ۱۲ امتیاز ممکن، در صدر جدول رقابت‌های لیگ اروپا بایستد. ترکیب مردانِ ساری برای رقابت در چند جبهه کافی است و انتظار می‌رود بیشتر به بازیکنانی که فرصت بازی پیدا نکرده بودند، میدان دهد. گری کیهیل، سسک فابرگاس و کریستنسن که زمزمه‌های پیوستن‌شان به میلان به گوش می‌رسد هم قرار است از ابتدا بازی کنند. با این حال با توجه به شناختی که از سرمربی ایتالیاییِ چلسی داریم، قطعا نتوانسته باخت به تاتنهام در دربی لندن را فراموش کند و پیش بینی ‌ها در این سمت و سو است که وی بخواهد در استمفورد بریج، با ارائه یک بازی زیبا و پرگل، هوادارانِ مغموم تیمش را تسکین دهد. روی کاغذ همه چیز به نفع چلسی است، اما در فوتبال هرگز نمی‌توان با قاطعیت سخن گفت. لازم به ذکر است تنها مصدوم لندنی‌ها، ادن هازارد بلژیکی است.

پائوک تسالونیکی؛ پیروزی، تنها راه نجات است

پائوک، نماینده یونان در رقابت‌های لیگ اروپا ، با سه امتیاز از چهار بازی، در رتبه سوم گروه قرار دارد. آن‌ها در حالی به لندن پرواز کرده‌اند که رقیب مستقیم آن‌ها در راه صعود از گروه، یعنی اف سی ویدی، شش امتیاز دارد و باید به مصاف باته بوریسف بلاروس برود. فرم اخیر پائوک بسیار امیدوارکننده است و روحیه‌شان با توجه به پیروزی‌هایی که کسب کرده‌اند، در بالاترین حد قرار دارد. هدف اول این تیمِ یونانی کسب حداقل امتیاز از چلسی قدرتمند خواهد بود. هیچ مصدوم و یا محرومی در جبهه یونانی‌ها دیده نمی‌شود و همه چیز مهیای یک بازی جذاب است.

پیش‌بینی مسابقه چلسی-پائوک در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل