صفحه اصلی / عمومی / اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ ؛ حسین وفایی در مقابل مارتین گولد

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ ؛ حسین وفایی در مقابل مارتین گولد

ad banner

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ ؛ حسین وفایی در مقابل مارتین گولد

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا اکنون وارد دور دوم شده‌است و بازی‌ها حساس تر از قبل دنبال می‌شوند. این بازی ها به میزبانی شهر یورک (York) و در سالن باربیکن سنتر(Barbican Center)  در حال برگزاری است و ۶۴ بازیکن در دوم رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

تقریبا همه‌ی بزرگان از شگفتی‌های دور اول جان سالم به در بردند و به دور دوم رقابت‌ها صعود کردند. تنها شگفتی دور اول شکست شاون مورفی در مقابل حریف گمنام چینی بود. جان هیگینز نیز در برار حریف خود حسابی به دردسر افتاد اما در نهایت نتوانست در فریم پایانی پیروزی را کسب کند. اکنون رانی اُسالیوان، مارک سِلبی، مارک ویلیامز و جاد ترامپ از اصلی‌ترین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آیند.

حسین وفایی؛ شگفتی ساز ایرانی در دور دوم

حسین وفایی اسنوکرباز شماره ۴۵ جهان که به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها حاضر شده، در دور اول در مقابل َاشلی هاگیل انگلیسی قرار گرفت و توانست در یک دیدار بسیار حساس و نزدیک با نتیجه ی ۶-۵ به پیروزی برسد. وفایی بازی اول را متزلزل شروع کرد و هر دو فریم ابتدایی را واگذار کرد اما هرچه از زمان بازی گذشت، توانست بازی بهتری را ارائه دهد و در نهایت در فریم پایانی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود توانست با یک بِرِیک ۷۷ امتیازی حریف خود را شکست دهد و حریف مارتین گولد در دور بعد شود.

حسین وفایی قبلا  تنها یک بار در مقابل مارتین گولد قرار گرفته‌است که آن هم سال گذشته در قالب همین رقابت‌ها بود. جدال سال گذشته‌ی این دو با نتیجه ی ۶-۴ به سود مارتین گولد به پایان رسید. وفایی در تلاش است ضمن جبران شکست سال قبل به دور سوم رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا راه یابد.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

مارتین گولد؛ به دور از روز‌های اوج

مارتین گولد که زمانی اسنوکر شماره ۱۱ جهان بود اکنون دوره‌ی افت شدیدی را تجربه می‌کند. گولد تا کنون موفق به قهرمانی در ۴ تورنومنت اسنوکر شده‌است که تنها یکی از آن‌ها در میان تورنومنت‌های اصلی قرار دارد. گولد اکنون در رده بندی جهانی در رتبه‌ی ۲۶ قرار دارد و در صدد است با کسب عنوان در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا وضعیت خود را بهبود ببخشد.

گولد در دور اول مقابل هاروی چَندلِر قرار گرفت که موفق شد مقتدرانه و با نتیجه‌ی ۶-۱ حریف خود را شکست دهد. گولد در شرایطی در مقابل حسین وفایی قرار می‌گیرد که روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارد اما سبک بازی دفاعی حسین وفایی و مهارت بالای او در این زمینه باعث شده که گولد خیلی هم از پیروزی در این مسابقه اطمینان نداشته باشد.

مارتین گولد اخیرا در فرم خوبی هم قرار نداشته و در اکثر تورنومنت‌هایی که شرکت کرده‌است در همان دور اول شکست خورده و حذف شده است. باید منتظر ماند و دید که نتیجه‌ی این جدال نزدیک به نفع کدام بازیکن به پایان می‌رسد.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

این بازی روز یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ در سالن باربیکِن سِنتِر برگزار می شود.

پیش‌بینی مسابقه حسین وفایی – مارتین گولد در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *