صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری آ ایتالیا ؛ آتالانتا-ناپولی، آتش‌بازی دو خط حمله‌ی آماده

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ آتالانتا-ناپولی، آتش‌بازی دو خط حمله‌ی آماده

ad banner

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ آتالانتا-ناپولی ، آتش‌بازی دو خط حمله‌ی آماده

در آخرین بازی هفته‌ی چهاردهم فوتبال سری آ ایتالیا  تیم‌های آتالانتا و ناپولی ساعت ۲۳ دوشنبه، ۱۲ آذر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی در ورزشگاه خانگی آتالانتا برگزار خواهد شد و این تیم امیدوار است با حمایت بیش از ۱۲,۰۰۰ تماشاگر خود از تیم دوم سری آ ۳ امتیاز بگیرد و در بهترین حالت تا رده‌ی ششم صعود کند. تیم آقای گاسپرینی در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و با ۴ برد از ۵ مسابقه‌ی قبلی پا به میدان می‌گذارد. یوونتوس با پیروزی شنبه‌شب مقابل تیم فیورنتینا توانست فاصله‌ی امتیازی خود با ناپولی، تیم دوم جدول را با یک بازی بیشتر به ۱۱ افزایش دهد و کارلو آنچلوتی می‌خواهد با پیروزی در این دیدار همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

آتالانتا؛ غول‌کُشِ خانگی

آتالانتا که این فصل فوتبال سری آ ایتالیا را بسیار بد آغاز کرده و در ۸ هفته‌ی نخست تنها ۶ امتیاز اندوخته بود، هفته‌ی نهم تا دوازدهم را با برد پشت‌سر گذارد تا خود را به میانه‌های جدول برساند. آبی‌مشکی‌ها در این مدت توانستند در خانه، پارمای رده ششمی و اینتر رده سومی را با تفاضل سه گل شکست دهند تا به دیگران بفهمانند ورزشگاه آتلتی آتزوری دایتالیا مسلخ تیم‌های بزرگ است. آتالانتا بازی قبلی خود را تنها با نفرین سرنوشت، ۲-۳ به امپولی باخت. با این‌حال تیم میزبان در برآورد کلی، در بازی‌های خانگی خود آمار نه‌چندان جالب ۳ برد، ۲ باخت و ۱ مساوی را از خود به جا گذاشته و درمجموع با ۱۸ امتیاز در رده‌ی دوازدهم فوتبال سری آ ایتالیا قرار دارد. گاسپرینی، سومین تیم گلزن این فصل را در اختیار دارد (۲۵ گل) ولی نکته‌ای که شاید بیش از هر چیز دیگر روی عملکرد شاگردان او تأثیر بگذارد محرومیت یوزیپ ایلیچیچ است، دومین گلزن برتر (۳ گل) و بهترین پاسور (۳ پاس گل) این فصل آتالانتا.

فوتبال سری آ ایتالیا

ناپولی؛ تساوی بی تساوی

ناپولی تا اینجای فصل فوتبال سری آ ایتالیا با ۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و با ۲۹ امتیاز در رده‌ی دوم است. این تیم که هفته‌ی قبل، همه‌ی پیش‌بینی‌ها را برهم زد و با تیم ته جدولی کیه‌وو مساوی کرد، اینتر ۲۸ امتیازی را پشت‌سر خود می‌بیند. شاگردان کارلو آنچلوتی در ۶ بازی خارج از خانه ۴ بار برده و ۲ بار شکست خورده (مقابل سمپدوریا و یوونتوس) و در کنار اینتر، به‌لحاظ کسب امتیاز در بازی‌های بیرون از خانه، دومین تیم برتر فوتبال ایتالیا است (پس از یوونتوس). پارتنوپی از نظر دسترسی به بازیکنان خود مشکل چندانی ندارد و رائول آلبیول و امین یونس و ولاد چیرچِس تنها مصدومان این تیم هستند. در شش بازی رودرروی اخیر این دو تیم سهم هریک سه برد بوده و همین نکته باعث شده کارلو آنچلوتی بازی با آتالانتا را سخت‌تر از بازی با لیورپول بداند. برای پیش‌بینی فوتبال روز دوشنبه توجه به این نکته مهم است که این دو، صاحب دومین و سومین خط حمله‌ی فوتبال سری آ ایتالیا  هستند و ۵ بازی اخیر آتالانتا و ۶ بازی خارج از خانه‌ی اخیر ناپولی بیش از ۲.۵ گل در بر داشته است.

فوتبال سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقه آتالانتا – ناپولی در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *