نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ سری آ ایتالیا : پیش بازی ناپولی-کیه وو

napoli chievo betcart

لیگ سری آ ایتالیا : پیش بازی ناپولی-کیه وو؛ کارلو آنچلوتی در تعقیب رویای قدیمیِ جنوبی‌ها

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا از راه رسید و ناپولی باید در ورزشگاه سن پائولو، از کیه وو پذیرایی کند. این بازی روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. مدعی قهرمانی چند فصل اخیرِ ایتالیا، در رتبه دوم جدول قرار دارد و به نظر کار راحتی مقابل قعرنشین جدول خواهند داشت.

ناپولی: امید به فتح اسکودتو، هیچوقت از بین نخواهد رفت

پس از شکست ۴-۱ اینترمیلان برابر آتالانتا، ناپولی از فرصت استفاده کرد و در زمین بارانی، توانست جنوا را ۲-۱ شکست دهد و به رتبه دوم رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا برسد. مردان کارلتو که مانند فصول اخیر، برای فتح اسکودتو می‌جنگند، این بار رقیبی ساده پیش روی خود می‌بینند. با این حال پیش بینی این دیدار کمی دشوار است، زیرا ناپولی همواره نشان داده پس از تعطیلات بازی‌های ملی، کمی نوسان دارد. با این حال به جایی از فصل رسیده‌ایم که هیچ لغزشی قابل قبول نیست و اگر جنوبی‌ها می‌خواهند یوونتوس را از فتح هشتمین اسکودتو پیاپی بازدارند، باید در تمام بازی‌ها پیروز از زمین خارج شوند.

انتظار نمی‌رود آنچلوتی چندان به ترکیب تیم برنده دست بزند، مخصوصا که بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا که بسیار تعیین‌کننده هم خواهد بود، برابر ستاره سرخ بلگراد برگزار خواهد شد. این تیم نشان داده می‌تواند گریبان‌گیر تیم‌های بزرگ شود، اما نه در سن پائولو و معبد مقدس جنوبی‌های ایتالیا. همه چیز از جمله آمار و ارقام، نشان از پیروزی ساده ناپولی برابر کیه وو دارد. البته نباید فراموش کرد فصل قبل کیه‌وو در مقطعی از فصل که کسی انتظارش را نداشت، توانست با تیمِ مائوریتزیو ساری به تساوی برسد و کار را برای بیانکونری ساده‌تر کند.

 

کیه وو؛ تیمی با صفر امتیاز در قعر جدول

کیه وو به معنای واقعی به ته خط رسیده است. لورنتزو دی آنا به دلیل کسب فقط دو امتیاز از هشت بازی، از سمت خود برکنار شد و جامپیرو ونتورا، سرمربی سابق ایتالیا، جایش را گرفت. ونتورا که طی چهار هفته فاجعه، فقط توانست یک مساوی برای تیم جدیدش به دست آورد، استعفا داد. حال سومین مربی فصل کیه وو یعنی دومنیکو دی کارلو، آماده است اوضاع بدی که ایجاد شده را درست کند. این تیم که در ابتدای فصل لیگ سری آ ایتالیا به دلایل مالی، توسط فدراسیون فوتبال با کسر سه امتیاز مواجه شده، اکنون صفر امتیاز دارد! گفتنی است نناد توموویچ و امانوئل جاکرینی، دو بازیکن فیکس این تیم، با مصدومیت رو‌به‌رو شده‌اند و انتظار می‌رود نتوانند برابر ناپولی به میدان روند.

پیش‌بینی مسابقه ناپولی-کیه وو در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل