نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ یک گل بنفش برای اغوای بانوی پیر

سری آ ایتالیا

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ یک گل بنفش برای اغوای بانوی پیر

در آغاز هفته چهاردهم فوتبال سری آ ایتالیا ، ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه، ۱۰ آذر، فیورنتینا در ورزشگاه اختصاصی خود، آرتمیو فرانچی و با حمایت بیش از ۴۰,۰۰۰ تماشاگر فلورانسی مقابل صدرنشین بلامنازع لیگ صف­آرایی خواهد کرد. این فصل، پیش از شروعِ بسیاری از بازی­ها، یوونتوس پیشاپیش ۳ امتیاز را در جیب خود می­دید ولی تاریخ بازی­های این دو تیم نشان می­دهد یوونتوس حق ندارد درمقابل فیورنتینا دست به چنین خیالاتی بزند. بنفش­ها در روزهای اوج خود نیستند ولی ماسیمیلیانو الگری می­داند شکست­دادن تیمی که همه­ی ۷ بازی اخیر آن کمتر از ۲.۵ گل داشته است کار آسانی نخواهد بود. یوونتوس علیرغم تمام شایستگی­ها، در بازی با تیم منچستر یونایتد نشان داد درمقابل ضربات آزاد حریف آسیب­ پذیر است و در این فصل، ضربه­ی آزاد یکی از شگردهای ویولا برای باز کردن دروازه­ی حریفان بوده است.

فیورنتینا؛ امیدوار به استمرار روند تساوی­ها

تیم استفانو پیولی که فصل را با برد ۱-۶ مقابل کیه­وو و سپس شکست اودینزه آغاز کرد، در ۱۱ بازی بعدی خود تنها به ۲ برد، آن­هم در خانه دست یافت و ۶ بار مساوی کرد و ۳ بار هم شکست خورد تا با ۱۸ امتیاز در رده­ی نهم جدول قرار داشته باشد. فیورنتینا پنج بازی اخیر خود را با نتیجه­ی تساوی به پایان برده که ۴ تای آنها ۱-۱ بوده است. تیم فلورانسی گرچه در ۹ بازی از ۱۳ بازی این فصل خود در فوتبال سری آ ایتالیا گل خورده ولی تنها در بازی با اینتر بود که بیش از ۱ گل خورد (۲ گل). بنفش­ها در ۶ بازی خانگی این فصل خود، ۱۴ امتیاز را در فلورانس نگه داشته و به گزارش whoscored.com، ازجهت عملکرد در خانه، چهارمین تیم برتر فوتبال سری آ هستند.

تا اینجای فصل، هیچ تیمی بیش از فیورنتینا نتیجه­ی مساوی کسب نکرده و احتمالاً کسب یک تساوی دیگر، این­بار مقابل صدرنشین لیگ، هدف اصلی آنها خواهد بود. چیزی که امید شاگردان پیولی برای کسب حتی یک امتیاز را هم کمرنگ می­کند این است که آنها در هفته­ های قبل مقابل تیم­های بزرگ ناپولی، اینتر و لاتزیو باخته­ و شبیه کیسه­بوکس غول­ها شده­اند.

یوونتوس؛ توقفی در کار نیست

یوونتوسِ باکیفیت این فصل که به­ قول سرمربی خود در پی سه­گانه است خیلی زود حساب خود را از بقیه­ تیم­ های فوتبال سری آ ایتالیا جدا کرده و با ۱۲ برد از ۱۳ مسابقه و تنها یک تساوی مقابل جنوا، با ۳۷ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده و با تیم دوم، ناپولی ۸ امتیاز فاصله دارد. آخرین تیمی که از زیر تیغ یاران رونالدو گذشته تیم اسپال بود که حریف سختی به­ حساب نمی‌­آمد ولی بازی با بنفش­ها برای تیم تورینی بازی راحتی نخواهد بود بخصوص که فیورنتینا این فصل تا به­حال در خانه تن به شکست نداده است. با این­حال یوونتوس در ۶ بازی اخیر خود مقابل ویولا ۵ بار به پیروزی رسیده و در ۳۸ بازی رودرروی آخر نیز در ۳۴ بازی شکست نخورده است.به گزارش کالچو مرکاتو در این بازی یوونتوس از وجود الکس ساندرو، دومین پاسور برتر خود محروم خواهد بود. بزرگ­ترین چالش یوونتوس برای کسب برد سیزدهم فصل، باز کردن دفاع منسجم تیم فیورنتینا و همچنین مقابله با ضربات ایستگاهی این تیم خواهد بود و همین امر، پیش ­بینی این بازی را دشوار می­کند.

قضاوت این دیدار را دنیله اورساتو برعهده خواهد داشت.

پیش‌بینی مسابقه یوونتوس – فیورنتینا در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل