صفحه اصلی / عمومی / فوتبال دسته یک آزادگان : پیش‌بازی بادران تهران- مس کرمان

فوتبال دسته یک آزادگان : پیش‌بازی بادران تهران- مس کرمان

ad banner

فوتبال دسته یک آزادگان : بادران تهران- مس کرمان؛ نبرد سنگین ویسی- دست نشان

در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک آزادگان از ساعت ۱۴ شنبه ۲۴ آذرماه تیم فوتبال بادران تهران میزبان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود. تیم فوتبال بادران تهران با ۴ باخت، ۵ تساوی و پنج برد با کسب ۲۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال مس کرمان با ۳ باخت، ۳ تساوی و ۸ برد با کسب ۲۷ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال بادران تهران در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها با نتیجه یک بر یک مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تساوی دست پیدا کرد. تیم فوتبال مس کرمان نیز در آخرین دیدار خود با نتیجه ۲ بر یک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشت. تیم فوتبال بادران تهران در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند امتیازات خود را به عدد ۲۳ برساند و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی حداکثر ۳ رتبه ارتقا دهد. تیم فوتبال مس کرمان نیز در صورت پیروزی در این دیدار دشوار خارج از خانه می‌تواند حتی صدرنشین رقابت‌ها شود. توجه به نتایج اخیر دو تیم پیش‌بینی نتیجه این دیدار را آسان می کند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان ایران در سایت بتکارت

بادران تهران؛ تلاش برای ملحق شدن به بالانشینان

تیم فوتبال بادران تهران در ۵ دیدار آخر خود در رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک آزادگان یک باخت، ۳ تساوی و یک برد به‌دست آورده است. بادران در ۱۶ بازی قبلی خود در مقابل ۱۸ گل زده ۱۵ گل دریافت کرده است. تیم فوتبال بادران در دیدارهای خانگی عملکرد نسبتاً خوبی از خود نشان داده است. به‌طوری‌که آن‌ها از هشت دیدار خانگی ۲ باخت، ۲ تساوی و ۴ برد به‌دست آورده‌اند. بادران برای کسب پنجمین برد خانگی خود در این دیدار تلاش خواهد کرد. عبدالله ویسی سرمربی کاربلد تیم بادران به‌خوبی از اهمیت این دیدار حساس آگاه است چرا که می‌داند نتیجه نگرفتن در این بازی مسیر آن‌ها را برای کسب سهمیه لیگ برتر دشوارتر از پیش خواهد کرد. محمد‌علی اکبرخواه، میثم مجیدی هر کدام با سه گل و شهاب کرمی با دو گل امید‌های آقای ویسی برای گل زنی در این دیدار هستند.

فوتبال دسته یک آزادگان

مس کرمان؛ صدر در همین نزدیکی است!

تیم فوتبال مس کرمان یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر در این دوره از رقابت‌های فوتبال دسته یک آزادگان می‌باشد. مس کرمان در پنج دیدار قبلی خود یک باخت ۲ تساوی و دو برد به‌دست آورده است. تیم فوتبال مس کرمان با به‌ثمر رساندن ۲۱ گل در ۱۴ بازی یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله این رقابت‌ها را از آن خود کرده است. مس کرمان در صورت کسب هر سه امتیاز این بازی این شانس را دارد که در صورت لرزش رقیبان خود از‌جمله پرسپولیس پاکدشت خود را به صدر جدول برساند. مس در دیدار‌های خارج از خانه نیز عملکرد درخشانی داشته است. آن‌ها از هشت دیدار خارج از خانه ۲ باخت، ۲ تساوی و ۴ برد به‌دست آورده‌اند. نادر دست‌نشان مربی کهنه‌کار تیم مس کرمان می‌تواند با اتکا به بازیکنان ارزشمند خود مانند سجاد حیدری، مهدی تیکدری و شروین پرتو برنده این بازی حساس شود.

مهدی جبرئیلی این دیدار حساس و نفس‌گیر را در استادیوم تهرانسر قضاوت خواهد کرد.

فوتبال دسته یک آزادگان

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان ایران در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *