صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری A ؛ پیش‌بازی مسابقه تورینو- یوونتوس

فوتبال سری A ؛ پیش‌بازی مسابقه تورینو- یوونتوس

ad banner

فوتبال سری ؛ تورینو- یوونتوس، گورخرها در مسیر جاودانگی

در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا از ساعت ۲۳ شنبه ۲۴ آذرماه تیم فوتبال تورینو میزبان تیم فوتبال یوونتوس صدرنشین خواهد بود. تیم فوتبال تورینو با سه شکست، ۷ تساوی و پنج برد با کسب ۲۲ امتیاز جایگاه ششم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال یوونتوس با یک تساوی و ۱۴ برد بدون شکست با کسب ۴۳ امتیاز صدرنشین بلامنازع این دور از رقابت‌های سری A است. دو تیم در شرایطی رودرروی هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم تورینو در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه بدون گل در سن‌سیرو تیم فوتبال میلان را متوقف کرد. تیم فوتبال یوونتوس نیز در آخرین دیدارش، ششمین برد متوالی خود را در مقابل تیم فوتبال اینتر میلان به‌دست آورد. تیم فوتبال تورینو در صورتی که بتواند در مقابل تیم یوونتوس پیروز شود می‌تواند فاصله خودرا با تیم‌های بالای جدول کمتر کند و از دسترس ۶ تیم تعقیب کننده دور باشند. تیم یوونتوس نیز می‌تواند با کسب پانزدهمین برد خود دست نیافتنی‌تر شود. تیم فوتبال یوونتوس در هفت بازی از هشت دیدار قبلی خود مقابل تورینو پیروز شده است. شرایط دو تیم در جدول پیش‌بینی نتیجه این دیدار را آسان‌تر می‌کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تورینو؛ شکست یووه و تحولی بزرگ در ادامه راه

تیم فوتبال تورینو در پنج دیدار قبلی خود در این رقابت‌ها یک باخت، دو تساوی و دو برد به‌دست آورده است. ۱۹ گل زده در مقابل ۱۶ گل خورده نشان از استحکام بالای خط دفاع این تیم دارد. تیم فوتبال تورینو در دیدارهای خانگی نتایج پرنوسانی کسب کرده است. آن‌ها از هفت دیدار خانگی خود سه باخت، یک تساوی و ۳ برد به‌دست آوردند. ۱۰ گل خورده در مقابل ۹ گل زده در ۷ دیدار خانگی عملکرد مناسبی برای خط دفاع و خط حمله این تیم در دیدارهای خانگی محسوب نمی‌شود. تورینو در صورتی که بتواند اولین باخت یوونتوس را به این تیم قدرتمند تحمیل کند امتیازات خود را به عدد ۲۵ می‌رساند و برای به‌زیر کشیدن تیم فوتبال لاتزیو از رده ششم باید منتظر شکست این تیم در این هفته مقابل تیم فوتبال آتالانتا باشد. تورینو در ۹ بازی از ۱۰ دیدار قبلی خود در فوتبال سری A شکست نخورده است. والتر مازاری سرمربی تیم تورینو در این دیدار می‌تواند با استفاده از بازیکنان ارزشمندی چون آندره‌آ بلوتی، بازلی و می‌یت دست پر از میدان بیرون بیاید.

فوتبال سری A

یوونتوس؛ یک قدم تا قهرمانی نیم‌فصل

تیم فوتبال یوونتوس با در اختیار گرفتن بهترین بازیکن جهان کریستینو رونالدو در این فصل حضور فوق‌العاده قدرتمندی داشته است. یووه در پنج دیدار خود در فوتبال سری A در هر ۵ بازی پیروز شده است. ۳۲ گل زده در مقابل ۸ گل خورده یوونتوس را صاحب بهترین خط دفاع و خط حمله این رقابت‌ها کرده است. حضور قدرتمند یووه تنها خلاصه به بازی‌های خانگی نمی‌شود؛ آن‌ها در هر هفت دیدار خارج از خانه پیروز بازی بودند. بانوی پیر که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز قدرتمند ظاهر شده است، با ۱۲ امتیاز به‌عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی فوق العاده موفق تیم فوتبال یوونتوس در این بازی نه‌چندان دشوار می‌تواند با دل بستن به خطرناک‌ترین مهاجمان خود از جمله کریستینو رونالدو و ماریو مانژوکیچ، تورینو رو را گل باران کند.

مارکو گیدا این دیدار حساس و مهیج را در ورزشگاه المپیک تورین سوت خواهد زد.

فوتبال سری A

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *