صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی کره جنوبی و قرقیزستان

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی کره جنوبی و قرقیزستان

ad banner

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : پیش بازی کره جنوبی و قرقیزستان

روز جمعه ۲۱ دی در رقابت‌های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از دور دوم بازی‌های گروهی و در گروه (C) این رقابت‌ها تیم فوتبال کره جنوبی برابر قرقیزستان قرار خواهد گرفت. به گزارش وب­سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العینِ کشور امارات برگزار خواهد شد. اطلاع از نتیجه دو تیم در بازی دور اول مرحله گروهی می‌تواند کمک زیادی به افرادی که پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا را انجام می‌دهند، باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

کره جنوبی در اولین بازی خود در هفدهمین دوره این رقابت‌ها توانست در یک بازی حساب‌شده با یک گل تیم ملی فیلیپین با سرمربیگری اسون گوران اریکسون را شکست دهد. (این مسابقه) قرمز پوشان کره در جدول رده‌بندی با سه امتیاز و به دلیل تعداد گل زدهِ کمتر، بعد از تیم ملی چین در رده دوم قرار دارند. قرقیزستان هم در اولین مسابقه خود درحالی‌که با یک گل از تیم چین با سرمربیگری مارچلو لیپی پیش بود با گل به خودی دروازه‌بان خود و گل یو دابائو مهاجم چینی، نتیجه بازی را دو بر یک واگذار کرد تا در جدول این گروه بالاتر از فیلیپین در جایگاه سوم قرار بگیرد.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

تیم فوتبال کره جنوبی با تدارکات زیاد و برای قهرمانی می‌آید

شاگردان پائولو بنتو در تیم فوتبال کره جنوبی که نایب‌قهرمان دوره قبل و یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره هستند، قبل از آغاز این رقابت‌ها در دیدارهایی تدارکاتی خود را مهیا حضور در این تورنمنت کرده‌اند. آن‌ها بعد از جام جهانی روسیه که با دو شکست برابر مکزیک و سوئد و پیروزی تاریخی برابر آلمان همراه بود، ۷ مسابقه دوستانه جهت آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا برگزار کرده‌اند. برد دو بر صفر مقابل کاستاریکا، تساوی بدون گل برابر شیلی و پیروزی دو بر یک مقابل اروگوئه، تساوی دو – دو با پاناما، تساوی یک – یک با استرالیا، پیروزی چهار بر صفر مقابل ازبکستان و تساوی بدون گل با عربستان، نتایج آن‌ها در این دیدارهای تدارکاتی بوده است. نتایجی که توجه به آن‌ها برای افرادی که علاقه‌مند به پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا هستند، ضروری به نظر می‌رسد. باید در نظر داشت آن‌ها قهرمان دو دوره اول این تورنمنت هستند و اکنون ۵۷ سال است که در حسرت قهرمانی این جام مانده‌اند. (اطلاعات بیشتر اینجا)

شاگردان الکساندرکِرستینین سرمربی اهل روسیه قرقیزستان نیز جهت آمادگی برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ چندین دیدار دوستانه برگزار کرده‌اند. تساوی یک – یک با فلسطین، برد یک بر صفر مالزی، شکست چهار بر صفر از ژاپن، برد یک بر صفر اردن، شکست با یک گل از قطر و برد دو بر یک فلسطین، نتایج این تیم در بازی‌های تدارکاتی بوده است.

نکته‌ای که علاقه‌مندان به پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ باید بدانند این است که سون هیونگ مین ستاره خط حمله تاتنهام و تیم ملی کره جنوبی در این دیدار و دیدار بعدی این تیم در دور گروهی، در ترکیب آن‌ها حضور نخواهد داشت و در اختیار تیم باشگاهی­اش خواهد بود. این ستاره از مرحله حذفی به اردو کره اضافه خواهد شد.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *