صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپترز

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپترز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد جذاب دو غول غرب و شرق، لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپترز

دو تیم لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپترز در حساس‌ترین بازی فردا صبح، به مصاف هم می‌روند. تورنتو رپترز پس از شروع دیدنی ابتدای فصل بسکتبال NBA آمریکا ، حالا با مشکل روبرو شده است و دو شکست متوالی را در کارنامه خود می‌بیند. در طرف دیگر نیز اوضاع برای لس آنجلس کلیپرز سینوسی پیش می‌رود. در دیداری که پیش‌بینی آن بسیار دشوار است، باید دید کدام تیم پیروز از میدان خارج خواهد شد.

لس آنجلس کلیپرز: در تعقیب صدر

لس آنجلس کلیپرز در فصل جاری بسکتبال NBA آمریکا  عملکردی فراتر از انتظار داشته و باعث تعجب بسیاری شده است. شاگردان داک ریورز، معادلات بسیاری را در کنفرانس غرب برهم زده‌اند و حالا یکی از مدعیان صدرنشینی کنفرانس غرب هستند. مهم‌ترین نکته در موفقیت‌های این تیم، توازن و عمق مناسب در ترکیب آن‌هاست. جایی که بازیکنانی با قابلیت‌های متفاوت در ترکیب لس آنجلس کلیپرز به چشم می‌خورد. آمار خوب در پرتاب‌های آزاد و سه امتیازی، نشان می‌دهد این تیم هم در زیر سبد و هم در پرتاب‌های سه امتیازی، تیم بسیار خطرناکی است. ستاره اصلی کلیپرز، توبیاس هریس است که میانگین ۲۱.۴ امتیاز را در فصل جاری بسکتبال NBA برای خود به ثبت رسانده است. باید دید او و یارانش در دیداری سخت برابر تورنتو رپترز چه خواهند کرد.

بسکتبال NBA آمریکا

تورنتو رپترز: اعاده حیثیت یا سومین شکست متوالی؟

عملکرد اخیر تورنتو رپترز تیم‌های کنفرانس شرق را امیدوارتر کرده است. حالا بازی‌های سخت برای کانادایی‌ها فرا رسیده‌اند و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها برای این دیدار‌ها آماده باشند. کایل لوری، گارد راس اصلی تورنتو رپترز در دو بازی گذشته مجموعا ۳ امتیاز به دست آورده است و همین موضوع تردیدها را نسبت به تاکتیک‌های نیک نرس افزایش داده است. کایل لوری که در فصول گذشته همواره به عنوان یک گارد شوتزن و امتیازآور شناخته می‌شد، حالا تمرکزش را بر روی پاس‌های منجر به گل گذاشته است و از قابلیت بالای او استفاده‌ای در تورنتو نمی‌شود. قطعا این موضوع بر توان هجومی تورنتو رپترز تاثیرگذار است. تیم‌های مدعی کنفرانس شرق بسکتبال NBA آمریکا امیدوارند روند نزولی تورنتو رپترز همچنان ادامه داشته باشد. کانادایی‌ها خلاف آن را ثابت خواهند کرد؟

بسکتبال NBA آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر (استادیوم خانگی لس آنجلس کلیپرز)

۲۱.۴تاریخ: چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷- ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۷:۰۰ صبح

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس کلیپرز – تورنتو رپترز در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *