نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA ؛ صدر شرق و غرب به هم رسیدند

بسکتبال NBA

در جذاب‌ترین دیدار بامداد فردای بسکتبال NBA ، صدرنشین کنفرانس شرق و غرب به مصاف یکدیگر می‌روند. تورنتو رپترز که حالا هشت پیروزی متوالی کسب کرده است، دست نیافتنی‌ترین تیم این روزهاست. در طرف دیگر دنور ناگتس نیز پنج پیروزی متوالی به دست آورده است و در رقابت تنگاتنگ با مدعیان غرب، جایگاه صدرنشینی را از آن خود کرده است.

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

تورنتو رپترز ؛ کانادایی‌ها در بسکتبال NBA خیال توقف ندارند

تورنتو رپترز خودش را به عنوان قدرتمندترین تیم کنفرانس شرق نشان داده است. بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که با آمدن کوای لنارد، این تیم از لحاظ دفاعی بهتر شود اما چنین عملکردی با یک سرمربی گمنام، توسط هیچکس حدس زده نمی‌شد. هشت پیروزی پیاپی و میانگین ۱۱۷.۱ امتیاز، قدرت این تیم را بیش از پیش نشان می‌دهد. حالا حریف آن‌ها دنور ناگتس است که در نقطه مقابل قرار دارد و عنوان صدرنشینی کنفرانس غرب را به دوش می‌کشد. با وجود مزیت بازی خانگی و قدرت نسبتا بیش‌تر تورنتو رپترز، شانس برد آن‌ها در بازی بیش‌تر است اما دنور ناگتس هم تیمی نیست که به این راحتی ها شکست بخورد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

دنور ناگتس ؛ آزمونی سخت در زمان مناسب

دنور ناگتس که سال گذشته با بدشانسی از راهیابی به مرحله پلی‌آف بازماند، در فصل جاری بسیار قدرتمند ظاهر شده است. دنور ناگتس با اتکا به ستاره اروپایی خود یعنی نیکولا یوکیچ، به پیش می‌رود. یوکیچ که در دفاع بسیار قدرتمند و یک سنتر همه کاره است، امیدهای اهالی دنور را زیاد کرده است. میانگین ۱۰۲.۷امتیاز حریفان مقابل این تیم، نشان از خط دفاعی مستحکم دنور ناگتس می‌دهد. تقابل این خط دفاعی با تیمی قدرتمند از لحاظ هجومی چون تورنتو رپترز، جذابیت های خاص خودش را داراست. دنور ناگتس برای پیروزی در این دیدار باید منطقه رنگی را تصاحب کند و تورنتویی‌ها را تنها به پرتاب‌های ۳ امتیازی وابسته کند. راهکاری که در بسیاری از بازی‌های این فصل دنور ناگتس نیز به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده است.

مشخصات بازی
ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو رپترز)
تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۷- ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل