صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – آرژانتین

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – آرژانتین

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و در اولین بازی مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه ۶۴ هزار نفری مینیرو شهر بلوهوریزنته تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی آرژانتین قرار خواهد گرفت. این بازی به قضاوت رودی زامبرانو داور اهل اکوادور راس ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه دوازدهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل – آرژانتین

وضعیت و نکات آماری تیم برزیل

کوپا آمریکا ۲۰۱۹
شادی بازیکنان برزیل بعد از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پاراگوئه
  • کاسمیرو با اتمام محرومیت در این دیدار به احتمال زیاد جای آلان را در خط میانی خواهد گرفت. به جز حضور کاسمیرو بنظر نمی رسد در پست های دیگر تغییری در ترکیب تیم ملی برزیل نسبت به بازی با پاراگوئه داشته باشیم.
  • با توجه به اخبار گزارش شده احتمالا ریچارلیسون ادامه رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از دست می دهد و همچنین نگرانی هایی در خصوص آمادگی فرناندینیو وجود دارد.
  • تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تاکنون گلی دریافت نکرده است تا آلیسون موفق به ثبت کلین شیت در چهار دیدار اخیر تیمش شود. اگرچه آنها پیروزی سختی در ضربات پنالتی مقابل پاراگوئه بدست آوردند.

وضعیت و نکات آماری تیم آرژانتین

  • با توجه به عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جریان برد ۲-۰ مقابل ونزوئلا بنظر نمی رسد تغییراتی را در ترکیب تیم لیونل اسکالونی برای این دیدار شاهد باشیم.
  • عدم وجود تغییرات به این معنی خواهد بود که رودریگو دی پائول همچنان به جای جیووانی لوسلسو در ترکیب تیمش حضور دارد و خوان فویت نیز بار دیگر در پست مدافع راست برای آرژانتین بازی خواهد کرد.
  • لاتارو مارتینز و سرخیو آگوئرو که در دو دیدار اخیر آرژانتین در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند، یکبار دیگر در این دیدار کنار یکدیگر به میدان می روند و البته این برای آنها آزمون سختی برابر خط دفاع مستحکم برزیل و آلیسون دروازبان تنومند سلسائو خواهد بود.
  • آرژانتین حالا با دو برد پیاپی ۲-۰ مقابل قطر و ونزوئلا کمی از فشار انتقادات اولیه به این تیم کاسته و برای رسیدن به سومین فینال پیاپی کوپا آمریکا مصمم است. با این وجود آنها هنوز در حد نام بزرگ کشورشان در این جام ظاهر نشده اند.
  • برزیل میزبان امید اول پیروزی در این بازی محسوب می شود اما آلبی سلسته که همراهی فوق ستاره فوتبال جهان، لیونل مسی را با خود دارد را نمی توان از حالا کنار گذاشت و بنظر می رسد باید انتظار بازی درگیرانه و نزدیکی از سوی هر دو تیم باشیم.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *