صفحه اصلی / عمومی / جان توشاک خطاب به گرت بیل : بعد از شش سال هنوز به اسپانیایی صحبت نمی کنی

جان توشاک خطاب به گرت بیل : بعد از شش سال هنوز به اسپانیایی صحبت نمی کنی

ad banner

جان توشاک سرمربی سابق تیم ملی ولز و رئال مادرید در خصوص وضعیت تاسف بار این روزهای گرت بیل بازیکن ولزی تیم رئال مادرید که سوژه داغ نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ شده است، انتقاد و در این خصوص صحبت هایی را ارائه کرد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ابراز ناراحتی جان توشاک از وضعیت گرت بیل!

همان طور که دیدید و خواندید پس از بازگشت زین الدین زیدان که در اواخر فصل دوم سالی که گذشت، به تیم رئال مادرید، زیدان صراحتا به بیل اعلام کرده که او را نمی‌خواهد و در همه خبرگزاری های رسمی هم چندین بار تاکید داشته که در برنامه فصل آینده رئالی ها جایی نخواهد داشت.اما این بازیکن ولزی نیز در ابتدا به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که دوست دارد در مادرید بماند و پس از این که زیدان به این مصاحبه او چراغ قرمز نشان داد چندین بار به صورت مستقیم و یا از طریق مدیر برنامه هایش اعلام کرد که اگر رئال من را نمی‌خواهد مسئله ای نیست ولی تنها در صورتی این تیم را ترک می کنم که دستمزد ۳ سال باقی مانده قرار دادم را پرداخت کنید.

گرت بیل جان توشاک
با توجه به این گفته بیل هنوز سه سال از قرار داد او باقی مانده است و او تا سال ۲۰۲۲ حق دارد با دستمزد بسیار بالای ۱۷ میلیون یورویی در تیم رئال مادرید بماند. در آگوست ۲۰۱۳ هنگامی که گرت بیل به تیم رئال مادرید آمد لقب گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داد. ۱۰۱ میلیون یورو مبلغ انتقال وی از تیم تاتنهام به تیم رئال بود و مسئله قابل توجه این بود که دستمزد وی تنها ۴ میلیون کمتر از رونالدو بود که همه رکوردها رو را جا به جا کرده بود. ولی این بازیکن در این ۶ سالی که در رئال توپ می‌زند به هیچ عنوان در حد و اندازه خودش ظاهر نشده و بی انگیزه بازی کردن و تعصب نداشتن بر روی تیم در زمین بارها و بارها برای همه مشهود بوده و همه هواداران و حتی برخی از بازیکنان را کلافه کرده و آن ها نیز رابطه خوبی را با بیل ندارند. از طرفی مصدومیت های وقت و بی وقت او باعث می‌شود در مواقعی که نیاز هست نشود از او استفاده لازم را کرد که به نظر می‌رسد مصدومیت های او ریشه قدیمی داشته و به نوعی رئال از خرید او متضرر شده است زیرا او با توجه به بی انگیزگی که دارد نیز تمرینات درستی را انجام نمی دهد و همین منجر به ضعیف شدن بدنش نیز می شود.

4 10

جالب است بدانید او یک سوم روز هایی که در تیم رئال مادرید بوده است یا مصدوم بوده و چند باری هم محرومیت داشته و از این ۶ سال حضورش حداقل ۲ سال در تیم حضور نداشته است.از سوی دیگر کادر فنی رئال مادرید نیز نمی‌خواهد با این قیمت او را نگه دارد حتی به عنوان بازیکنی که در تیم بازی نکند و یا بالاجبار مربی بر روی نیمکت بنشیند زیرا دستمزد بالای وی سران این باشگاه را کلافه کرده است ولی مسئله مطرح شده این است که او نمی‌خواهد برود و به نوعی لجبازی در رفتار وی به صراحت دیده می شود. مسئله دیگری که مطرح می‌شود این است که گرت بیل هیچ مشتری ای ندارد و او از این بابت ناراحت هست و به نوعی با سران باشگاه لج کرده و می‌خواهد بخاطر دستمزد اش هم که شده بماند زیرا دستمزد بالای گرت بیل به هیچ تیمی این اجازه را نمی‌دهد که سمت او بیایند زیرا قیمت بیل در سایت ترانسفر مارکت نهایتا ۷۰ میلیون یورو اعلام شده در حالی که مدیر برنامه های وی معتقد است او ۱۷۵ میلیون یورو ارزش دارد و مهمترین مشکل سران رئال برای انتقال بیل به دستمزد بالای او بر می گردد که هیچ تیمی با توجه به کیفیت بازی او و دستمزدش این مبلغ را پرداخت نمی کند.
جان توشاک نیز سرمربی سابق تیم ملی ولز در مصاحبه ای که با بی بی سی ۵ داشته است، انتقاداتی را از این بازیکن ولزی انجام داده و صحبت هایی را مطرح کرده است که در ادامه در زیر خواهید خواند.

5 6
در خصوص این سرمربی بدانید که او دو بار به عنوان سرمربی ولز منصوب شده است یکی در سال ۱۹۹۴ و دیگری در طی سال های ۲۰۰۴ لغایت ۲۰۱۰ که بیل نخستین بازی ملی خود را با سرمربی گری او در ۲۷ می ۲۰۰۶ در دیداری دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو انجام داده است و بیل نیز با ۱۶ سال و ۳۱۵ روز سن به جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی ولز در آن زمان تبدیل شد. هم چنین او دو بار در سال های ۱۹۸۹-۱۹۹۰ و ۱۹۹۹ سرمربی تیم رئال مادرید شده بود. این سرمربی هم چنین سابقه سرمربیگری در تیم های اسپورتینگ پرتغال، رئال سوسیداد، سوانزی، دپورتیوو لاکرونیا، مقدونیه و چند تیم دیگر را دارد که آخرین آن به تیم تراکتور سازی تبریز بر می گردد که در سال ۲۰۱۸ سرمربی این تیم ایرانی بود.
او در خصوص شرایط بیل در رئال مادرید گفت:

امیدوارم بیل به زودی این سکوت خبری را بشکند و خودش با همه صحبت کند. البته او نمی‌تواند به زبان اسپانیایی سخن بگوید و این بزرگترین مشکل است. از این جا به گرت می گویم که تو حدود ۶ سال است که در مادرید هستی و حتی نتوانستی ذره ای اسپانیایی یاد بگیری و این توهین بزرگی است به همه باشگاه رئال مادرید و هوادارانی که هر هفته برای حمایت بازیکنان به ورزشگاه می آیند. تو نتوانستی خود را شش سال در کشوری که در آن زندگی می کنی و برای تیمی هم چون رئال مادرید که در آن چالش بزرگی را در پیش داری خود را وفق دهی و این بزرگترین مشکل است زیرا بعد از این همه سال حق دارند که به تو انتقاد کنند که حتی نمی توانی ذره ای به زبان آن ها سخن بگویی.

2 18

او در ادامه افزود:

بعد از این قضیه باید بگویم که چرا همه کارهایت را به مدیر برنامه هایت واگذار می کنی و او همانند زبان تو شده است. از این حصاری که به دور خودت کشیدی رها شو و بیرون بیا و خودت با مردم و یا هواداران صحبت کن تا بقیه بدانند که حرف تو چیست، به چه چیزی علاقه داری یا می خواهی چه کار کنی. تو باید سخن بگویی تا همه متوجه احوال تو شوند زیرا من تاکنون ندیدم که خودت مستقیم سخنی را بگویی. درست است که شرایط در رئال مادرید سخت است زیرا آن ها باشگاه بزرگی هستند ولی تو نیز بازیکن حرفه ای هستی و می توانستی زودتر از این ها مشکل ات را حل کنی. تعجب می‌کنم و ناراحت می‌شوم که این لجبازی ها و داستان ها را می‌شنوم و امیدوارم هر چه زودتر این قضیه به اتمام برسد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *