صفحه اصلی / عمومی / پاری سن ژرمن-نیمس؛ ماموریت آسان توخل در لیگ ۱ فرانسه

پاری سن ژرمن-نیمس؛ ماموریت آسان توخل در لیگ ۱ فرانسه

ad banner

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ ۱ فرانسه، تیم‎های پاری سن ژرمن و نیمس از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۴ اسفند ماه مصادف با ۲۳ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم پارک ده پرنس با قضاوت آمائوری دلرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

پاری سن ژرمن؛ صدرنشین لیگ ۱ فرانسه به دنبال تداوم صدرنشینی

باشگاه پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۴ مسابقه خود ۲۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست داشته و با ۶۵ امتیاز صدر جدول سطح اول فوتبال فرانسه را با قدرت از آن خود کرده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، نیمار، ادینسون کاوانی، آدرین ربیو و لاسانا دیارا غایبان قطعی باشگاه پاری سن ژرمن برای این دیدار خانگی هستند. توماس مونیر نیز دچار مصدومیت بوده ولی هنوز قطعی برای این مسابقه کنار گذاشته نشده است ولی بعید است وی در این دیدار بازی کند.

لیگ ۱ فرانسه کیلیان ام باپه

با توجه به مصدومان، انتظار می‎رود که بازیکنانی مانند اریک چوپو موتینگ، کریستوفر ان کونکو، یولیان دراکسلر و لاندرو پارادس به طور قطع در ترکیب اصلی توماس توخل در این دیدار قرار گیرند. البته پاری سن ژرمن به خوبی قدرت خود را به نیمس اثبات کرده و در دیدار رفت در زمین حریف با نتیجه ۴ به ۲ پیروز شده بود و در پیش بینی فوتبال دو تیم بعید می‌توان پنداشت که تیم میزبان نتیجه‌ای جز تساوی کسب کند.

سخت می‎‏توان پنداشت که پاری سن ژرمن در خانه امتیاز دهد و باید این نکته را در پیش بینی فوتبال دو تیم مد نظر داشت. باشگاه پاری سن ژرمن از ۲۴ مسابقه خود در لیگ ۱ فرانسه تنها یک شکست داشته که آن نیز خارج از خانه بوده است. حتی با وجود مصدومان بزرگ، انتظار می‌رود که باشگاه متمول فرانسوی به راحت میهمان خود را مغلوب سازد.

نیمس؛ برنارد بلکارت از توماس توخل امتیاز می‌گیرد؟

باشگاه نیمس در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکردی معمولی داشته است. این تیم ۲۵ بار در سطح اول فوتبال فرانسه تاکنون به میدان رفته و ۱۰ پیروزی، ۶ تساوی و ۹ شکست به نام خود ثبت کرده و با ۳۶ امتیاز رتبه دهم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، پیریک والدیویا، مصطفی دیالو و کلمنت دپرس از جمله مصدومان باشگاه نیمس هستند که به طور قطع این دیدار را از دست خواهند داد. فلورین میگل نیز در دیدار قبلی تیمش دچار مصدومیتی جزئی شده و شاید این دیدار را از دست دهد ولی در هر حال حضور وی در زمین به نظر کادر فنی بستگی خواهد داشت.

لیگ ۱ فرانسه نیمس

انتظار می‌رود باشگاه نیمس به مانند مسابقات قبلی خود با سیستم ۲-۴-۴ مقابل پاری سن ژرمن قرار گیرد. بعید است آقای بلکارت به ترکیب خط حمله خود دست بزند و این تیم مجددا با دو مهاجم خود یعنی دنیس بوانگا و باپتیسته گیلام مقابل شاگردان توخل قرار خواهد گرفت.

باشگاه نیمس در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه ۳ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی داشته است. این تیم سه هفته است که در مسابقات شکست نخورده ولی در ۳ دیدار اخیر خارج از خانه خود حداقل ۲ گل دریافت کرده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت دروازه این تیم مقابل پاری سن ژرمن قدرتمند باز شود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *