صفحه اصلی / عمومی / کریم بنزما در صدر فهرست بیشترین مبلغ بند آزاد سازی با یک میلیارد یورو

کریم بنزما در صدر فهرست بیشترین مبلغ بند آزاد سازی با یک میلیارد یورو

ad banner

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید گران ترین مبلغ بند آزاد سازی به ارزش یک میلیارد یورو را در قرار داد خود دارد و بالاتر از هر بازیکن دیگری از جمله رونالدو، مسی، امباپه، گریزمان و …. در صدر فهرست بازیکنانی است که بیشترین بند آزاد سازی را دارند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا رکورد دار بیشترین مبلغ بند آزاد سازی

نشریه اسپرتس کیدا در تازه ترین خبر خود به بازیکنانی پرداخته است که بیشترین مبلغ بند آزاد سازی را در قرار خود دارند. در زیر این لیست را مشاهده فرمایید:
کریم بنزما از تیم رئال مادرید: بند آزاد سازی مبلغ ۱ میلیارد یورو
آنتوان گریزمان از تیم بارسلونا : بند آزاد سازی مبلغ ۸۰۰ میلیون یورو
لوکا مودریچ از تیم رئال مادرید، براهیم دیاز از تیم رئال مادرید : بند آزاد سازی مبلغ ۷۵۰ میلیون یورو
لیونل مسی از تیم بارسلونا، وینیسیوس جونیور از تیم رئال مادرید، ایسکو از تیم رئال مادرید، مارکو آسنسیو از تیم رئال مادرید: بند آزاد سازی مبلغ ۷۰۰ میلیون یورو
جرارد پیکه از تیم بارسلونا، گرت بیل از تیم رئال مادرید: بند آزاد سازی مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو

همان طور که مشاهده می کنید کریم بنزما نفر اول این لیست است و علی رغم انتظارات او بیشترین مبلغ بند آزاد سازی را دارد.

کریم بنزما رئال مادرید

زیرا همه تصور دارند حداقل یکی از دو فوق ستاره این روزهای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در صدر این لیست باشند ولی همان طور که می بینید این مهاجم فرانسوی از این امتیاز برخوردار است. بنزما که در سال ۲۰۰۹ با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست، در سپتامبر ۲۰۱۷ برای تمدید قرار دادش به باشگاه رفت و قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و حقوق وی ۷.۵ میلیون یورو تعیین شد و بند آزادسازی قرارداد او نیز به یک میلیارد یورو ارتقا پیدا کرد. این بند آزادسازی، تنها بند دنیای فوتبال است که ارزشی برابر با یک میلیارد یورو را در بر دارد.
هر چند بعد از تمدید قرارداد بنزما و در نوامبر ۲۰۱۷، رئال مادرید قرارداد کریس رونالدو را هم تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و رقم قید شده در بند آزادسازی او یک میلیارد یورو تعیین شد ولی او چند ماه بعد درخواست داد تا از رئال مادرید جدا شود و به یوونتوس بپیوندد و رئال نیز بدون در نظر گرفتن بند آزاد سازی او اجازه دادند تا او با قرار دادی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس ایتالیا بپیوندد. لازم به ذکر است در قرار دادش با یووه هم چنین بندی وجود ندارد.
بعد از بنزما به نام آنتوان گریزمان بر می خوریم که به تازگی به جمع آبی اناری ها ملحق شده است.

2 12

سران بارسا تا ماه جولای منتظر ماندند تا بتواند بعد از کاهش رقم قید شده در بند آزادسازی قرارداد این بازیکن با اتلتیکومادرید، او را با هزینه کمتری به تیم خود بیاورند. این بند پیش از این ۲۰۰ میلیون یورو بود که در روز های اول ماه جولای به ۱۲۰ میلیون یورو می‌رسید که بارسا این مبلغ را به اتلتیکو پرداخت کرد. از طرف دیگر باشگاه اتلتیکو از گریزمان به دلیل این که با بارسلونا زودتر از ماه جولای به توافق رسیده شکایت کرده که بارسا باید ۲۰۰ میلیون یورو را پرداخت نماید و هر چند بارسلونا زیر بار نمی رود ولی این پرونده هم چنان ادامه دارد. بارسلونا هم نیز در قرارداد گریزمان بند آزادسازی ۸۰۰ میلیون یورو را قرار داده است تا این بازیکن به دومین بازیکن با بند آزاد سازی بالا تبدیل شود. لازم به ذکر است این مبلغ ۴ برابر بند آزاد سازی نیمار بود که در سال ۲۰۱۷ پاری سن ژرمن این مبلغ را پرداخت کرد و سر و صدای زیادی را در دنیای فوتبال به راه انداخت.
لوکا مودریچ سومین نفری است که در این لیست قرار دارد.

3 10

این بازیکن که به همراه کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا کرد و نائب قهرمان شدند بعد از آن با کسب توپ طلا، به سلطه ۱۰ ساله رونالدو و مسی بر این جایزه پایان داد و بعد از آن برای تمدید قراردادش با رئال مادرید پای میز مذاکره نشست و تا سال ۲۰۲۱ آن را تمدید کرد و بند آزاد سازی ۷۵۰ میلیون یورویی برای وی تعیین شد.
براهیم دیاز ۱۹ ساله بازیکن تازه وارد رئالی ها نیز که در ژانویه ۲۰۱۹ با انتقالی ۱۷ میلیون یورویی از منچسترسیتی به رئال مادرید آمد، با قراردادی ۶ ساله و بند آزاد سازی ۷۵۰ میلیون یورویی به رئالی ها ملحق شد و شاید این مبلغ برای این بازیکن تعجب بر انگیز باشد زیرا بعید به نظر می رسد که در این شش سال باشگاهی حاضر باشد این مبلغ هنگفت را برای این بازیکن بپردازد مگر این که اتفاق عجیب تری در این میان رقم بخورد یا رئالی ها همانند رونالدو بند آزاد سازی وی را در نظر نگیرند و او را بفروشند.
همان طور که مشاهده می کنید بعد از مودریچ و دیاز به نام چهار بازیکنی از جمله مسی، ایسکو، اسنسیو و وینیسیوس می رسیم.

33 5

این بازیکنان بند آزاد سازی ۷۰۰ میلیون یورویی دارند و باید دید به جز لیونل مسی سه بازیکن جوان دیگر با این بند آزاد سازی در آینده فروخته خواهند شد و یا در رئال مادرید می مانند و خود را اثبات می کنند. رقم بند آزاد سازی مسی نیز به خاطر همان سال ۲۰۱۷ و انتقال نیمار افزایش پیدا کرد تا سران بارسا از بابت این ستاره آرژانتینی خود مطمئن باشند تا کسی نتواند او را به خدمت خود در بیاورد.

بعد از این ۴ نفر نیز باز هم به دو بازیکن دیگر از بارسا و رئال می رسیم.

44 3

جرارد پیکه و گرت بیل دو بازیکن بعدی در این فهرست هستند که با ۵۰۰ میلیون یورو بند آزاد سازی در رتبه پنجم جای گرفتند. جرارد پیکه که هم چنان سال هاست در بارسلونا توپ می زند ولی گرت بیل علی رغم داشتن قرارداد به مدت دو سال دیگر، در لیست فروش زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید قرار گرفته است ولی در حال حاضر به دلیل مبلغ بالای دستمزد وی مشتری چندانی را در پی خود نمی بیند و آینده وی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *