صفحه اصلی / عمومی / جوایز بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ به چه کسانی خواهد رسید ؟!

جوایز بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ به چه کسانی خواهد رسید ؟!

ad banner

مراسم بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ موسوم به « THE BEST» برای اولین بار در شهر میلان در سالن «تئوترو آلا اسکالا» امشب ۰۱ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و جوایز این مراسم در بخش های مختلف به برندگان اهدا می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نامزد بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ در بخش مردان : کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و ویرجیل فن دایک ؛ جایزه به کدام یک خواهد رسید؟

این جایزه برای اولین بار در دستان لوتار ماتیوس افسانه ‌ای قرار گرفت با تغییر شکل مداوم به شکل امروزی رسید. در واقع برای چهارمین بار جایزه فعلی به برندگان اهدا خواهد شد. پیش از این بهترین بازیکن جهان در قالب عنوان توپ طلای جهان اهدا می‌ شد اما از سال ۲۰۱۶ و پس از پایان قرارداد بین مجله فرانس فوتبال و فیفا، جایزه توپ طلا به شکل جداگانه اهدا می ‌شود و فیفا هم جایزه خودش را تحت عنوان «THE BEST» به برنده می ‌دهد. تاکنون ۲ بار رونالدو و یک بار مودریچ این جایزه را برده ‌اند و این بار مسی شانس کمی برای پر کردن یکی از معدود جاهای خالی ویترین پربار افتخارات اش دارد.
بهترین بازیکن مرد و زن سال گذشته لوکا موردیچ و مارتا ویرا دا سیلوا بودند.

بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹
مراسم امسال به شکل غیر رسمی از ساعت ۲۱ به وقت تهران با حضور مدعوین روی فرش سبز آغاز می ‌شود و مراسم اصلی با مجری‌گری رود گولیت و خانم مجری مشهوری به نام «ایلاریا دی آمیکو» از ساعت ۲۲ به وقت تهران روی پرده می‌رود.
در مهم‌ ترین بخش یعنی بهترین بازیکن مرد، درست مانند مراسم انتخاب بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان اروپا، ویرجیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا و کریس رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس کاندیدا هستند. بهترین بازیکن زن از بین مورگان راپینو، لوسی برونز و آلکس مورگان برگزیده می‌شود. در بخش بهترین دروازه‌بان، السیون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول، ادرسون هموطنش در منچسترسیتی و مارک آندره تراشتگن آلمانی از بارسلونا کاندیدای نهایی نام دارند. بهترین مربی فوتبال مردان از بین یورگن کلوپ لیورپولی، پوچتینوی تاتنهامی و گواردیولا از منچسترسیتی برگزیده می ‌شود. نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال بانوان ژیل الیس، سرمربی آمریکا، فیل نویل، سرمربی تیم ملی انگلیس و سارینا وگمن از هلند هستند. در بخش بهترین دروازه‌ بان زن، اندلر از پاری ‌سن‌ ژرمن، لیندهال از چلسی و فندال از آرسنال کاندیدا هستند. برای انتخاب بهترین گل سال یا همان جایزه پوشکاش، گل مسی از بارسلونا به بتیس، گل کوئینترو از ریورپلاته به راسینگ و گل دانیل سوری از دبرسن به فرانس واروش کاندیدا نام دارند و جایزه بهترین هوادار هم به برنده رقابت بین هواداران تیم ملی هلند در جام جهانی زنان، جستو سانچس و سیلویا گروچو تعلق می‌گیرد. هم چنین از بین ۵۵ بازیکن مرد و ۵۵ بازیکن زن، ۲ تیم ۱۱ نفره مجزا به عنوان تیم منتخب سال برگزیده می‌شود.
از برخی میهمانان ویژه این مراسم نیز می توان به لوتار ماتیوس، فرانکو بارزی، فابیو کاپلو، کاکا، چا بوم کئون، هوگو سانچس، خوان سباستین ورون، فرانچسکو ماتورانا، ژاوی، کریستین ویری، رونالدوی برزیلی، یایا توره، مایکل اوون و میروسلاو کلوزه اشاره کرد.
2 18

به صورت خلاصه نامزد های جایزه بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ را مشاهده فرمایید:

  • در بخش بهترین بازیکن مرد سال نام کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و ویرجیل فن دایک به چشم می خورد.
  • لازم به ذکر است لیونل مسی نامزد دریافت جایزه بهترین گل سال یا همان جایزه پوشکاش نیز می باشد.
  • در بخش بهترین بازیکن زن سال لوسی برونز، الکس مورگان و مگان راپینوئه به عنوان سه نامزد نهایی معرفی شدند.
  • در بخش بهترین دروازه بان سال نام آلیسون بکر، مارک آندره تراشتگن و ادرسون مورائس اعلام گردید.
  • در بخش بهترین سرمربی سال پپ گواردیولا، مائوریتسیو پوچتینو و یورگن کلوپ  انتخاب شدند.
    نکته جالب توجه در خصوص این سه سرمربی این است که هر سه از لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند. پپ گواردیولا در منچسترسیتی هر چهار جام داخلی انگلیس را فتح کرد؛ کلوپ با لیورپول ضمن نایب قهرمانی در لیگ برتر، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و تاتنهامِ اسپرز با سرمربی گری پوچتینو دست به کار بزرگی زد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و نایب قهرمان شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *