صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ تقابل دو تیم آتلانتا هاوکس و اوکلاهاما سیتی تاندر

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ تقابل دو تیم آتلانتا هاوکس و اوکلاهاما سیتی تاندر

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ شاهین‌ها پذیرای وستبروک و یارانش

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم آتلانتا هاوکس و اوکلاهاما سیتی تاندر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی گذشته دو تیم با برتری قاطع او کی سی خاتمه یافت و حالا یارانِ جوان آتلانتا هاوکس می‌خواهند در خانه انتقام بگیرند و همین موضوع، از چیزهایی است که باید در پیش‌بینی بسکتبال NBA در نظر گرفته شود. در شرایطی که دو تیم وضع چندان خوبی در بازی‌های گذشته خود نداشته‌اند، باید دید پیروز این دیدار کدام تیم خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آتلانتا هاوکس: جرقه‌هایی که به درخشش تبدیل نمی‌شود

ترکیب جوان آتلانتا هاوکس که جلوی خود مرد با تجربه‌ای چون وینس کارتر را می‌بیند در حد رقابت برای پلی‌آف نیست و بازیکنان این تیم با کسب تجربه در این فصل، چیزهای زیادی را می‌توانند بیاموزند. بازیکن سال اولی آتلانتا هاوکس یعنی تری یانگ، با درخشش خود نوید یک استعداد درخشان در آینده را داد. با این حال هیچ تیمی در تاریخ بسکتبال NBA صرفا با تکیه بر بازیکنان جوان به جایی نرسیده و پیش‌بینی بسکتبال NBA روی درنظرگرفتن ستاره‌ها می‌چرخد. چیزی که آتلانتا هاوکس فاقد آن است. با این حال شاهین‌های جوان در فصل جاری یقه بسیاری از تیم‌های مدعی را گرفته‌اند و شاید این بار وستبروک و یارانش قربانی آتلانتا شوند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

اوکلاهاما سیتی تاندر: از قافله صدرنشینی عقب نمان

سه باخت در چهار بازی گذشته چیزی نیست که طرفداران اوکلاهاما سیتی تاندر به دنبال آن باشند. با این حال پیروزی مقابل سن آنتونیو اسپرز کمی به اهالی اوکلاهاما آرامش بخشید. آبی‌پوشان می‌توانند با پیروزی در برابر آتلانتا هاوکس فشارها را از روی خود بردارند و همچنان به صدرنشینی در کنفرانس غرب امیدوار باشند. موضوعی که در پلی‌آف به آن‌ها کمک خواهد کرد. در کنار وستبروک و پال جرج، حالا دنیس شرودر نیز به جمع آن‌ها پیوسته و در امر امتیازگیری یاری می‌رساند. شرودر که باید در ورزشگاه خانگی سابق خود و مقابل دوستان قدیمی‌اش در آتلانتا هاوکس بازی کند و این بازی برای او احساسی خواهد بود. در هر دو فاز هجومی و تدافعی، اوکلاهاما سیتی تاندر از حریف خود برتر است اما این روزهایی که سپری می‌شود نشان داده که در پیش‌بینی بسکتبال NBA، تنها نگاه صرف به آمار نمی‌تواند ملاک خوبی باشد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استیت فارم آرنا (استادیوم خانگی آتلانتا هاوکس)

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۰۰ بامداد به وقت ایران

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *