صفحه اصلی / عمومی / کریس اسمالینگ: فونسکا در ۳۰ ثانیه صحبت مرا برای پیوستن به رم متقاعد کرد

کریس اسمالینگ: فونسکا در ۳۰ ثانیه صحبت مرا برای پیوستن به رم متقاعد کرد

ad banner

کریس اسمالینگ، مدافع با تجربه انگلیسی پس از ۹ سال حضور در منچستریونایتد، در تابستان جاری نقل و انتقالات از جمع شیاطین سرخ جدا شد و با انتقالی قرضی به باشگاه آ اس رم ایتالیا پیوست.

مصاحبه کریس اسمالینگ با سایت رسمی رم

وی در خصوص انتقالش به تیم ایتالیایی گفت:

حضور در رم، فرصتی بزرگ برای من است. چیزی که دقیقا به دنبالش بودم، بازی در لیگی جدید و البته تیمی بزرگ بود. حال خوش شانسم در تیمی مانند رم حضور دارم. ابتدا اخباری در این خصوص شنیدم ولی می دانید که شایعات همیشه واقعیت ندارند ولی خیلی زود همه چیز حقیقت یافت و انتقال به رم را قبول کردم.

کریس اسمالینگ در خصوص این که با چه کسی برای حضور در آ اس رم مشورت کرده است، تصریح کرد:

برای پیوستن به رم با هیچ کس مشورت نکردم. شما می دانید سری آ در کل بازیکنان را به خود جذب می کند. حضور بازیکنانی بزرگ و البته با تجربه مانند ادین ژکو و کولاروف که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، می تواند برای من مفید باشد. همیشه از کودکی رویای این را داشتم که در لیگ برتر انگلیس بازی کنم و حال پس از محقق شدن این رویا، دوست داشتم در خارج از انگلستان نیز بازی کنم که اکنون به این هدف دست یافتم. امکانات باشگاه فوق العاده است و به جزئیات نیز توجه زیادی شده است. خوشحالم که پس از منچستریونایتد نیز در باشگاهی بزرگ توپ می زنم. رم باشگاه بزرگ با تاریخچه ای غنی است که اهداف بزرگی دارد. می خواهم برای رسیدن به اهداف، به این تیم کمک کنم.

کریس اسمالینگ

کریس اسمالینگ در مورد این که در خصوص این انتقال با فونسکا، مربی رم صحبت کرده است، افزود:

با فونسکا صحبت کردم و او مرا پس از صحبت، متقاعد کرد که می توانم برای ترکیب او مفید باشم. خط دفاعی تیم های او جلو بازی می کنند و به همین دلیل لازم است مدافعان سرعت لازم را داشته باشند. امیدوارم با تلاش زیاد در تمرینات، خیلی زود در ترکب رم جا بیفتم. 30 ثانیه صحبت با فونسکا کافی بود تا نسبت به انتقال به رم قانع شوم.

اسمالینگ در واکنش به دربی رم و لاتزیو ادامه داد:

دربی رم یکی از جذاب ترین دربی های کل دنیا است. خوشحالم که اولین گام من با این مسابقه آغاز می شود. اگرچه اخیرا خیلی بازی نکرده ام ولی شرایط خوبی از لحاظ جسمانی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند، می توانم در ترکیب اصلی رم برابر لاتزیو به میدان بروم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *