صفحه اصلی / عمومی / پرسپولیس – کاشیما آنتلرز؛ چرا معجزه‌ در آزادی امکان‌پذیر است؟

پرسپولیس – کاشیما آنتلرز؛ چرا معجزه‌ در آزادی امکان‌پذیر است؟

ad banner

«این آخرین بازی تاریخ پرسپولیس است»، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران جمله‌ای با این مضمون را در مصاحبه‌ای بعد از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد. بازی‌ای که در آن در کمال ناباوری تیم برانکو درحالی‌که یک نیمه اولِ مطلوب را سپری کرده بود درنهایت با دو گل از حریف ژاپنی‌اش کاشیما آنتلرز شکست خورد تا همه‌چیز به بازی برگشت و ورزشگاه آزادی و آخرین مسابقه تاریخ پرسپولیس موکول شود.

پیش بینی بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز در سایت بتکارت

چرا به کامبک پرسپولیس امیدواریم؟

هر چه از مسابقه رفت و شکست پرسپولیس دورتر می‌شویم شوک ناشی از شکست هم در بین هواداران این تیم کمتر شده و همگی آماده جبران در بازی برگشت می‌شوند. این هواداران معتقدند که در بازی رفت کاشیما تیم ترسناکی نبوده است و پرسپولیس توان شکست آن‌ها را داشته است اما به کم‌تجربگی، عقب کشیدن بی‌دلیل و شرایط زمانی و آب و هوایی و البته اشتباه داور در اعلام نکردن آفساید در زمان گل دوم کاشیما، باخته است! هواداران پرسپولیس معتقدند اگر تیمشان در بازی برگشت و در تهران مثل نیمه اول دیدار رفت به‌خصوص ۲۰ دقیقه آغازین، بازی کند بی‌شک کاشیما را شکست خواهند داد.
موقعیت تک‌به‌تک هدررفته علی علیپور و فرار خطرناک بشار رسن هرکدام، پرسپولیس را تا آستانه رسیدن به گل پیش بردند اما صورت مدافع فداکار کاشیما و خطای فنی انجام‌شده بر روی رسن مانع از آن شدند که تیم ژاپنی در همان نیمه اول از جریان بازی خارج شود.
تیمی که در جو وحشتناک ورزشگاه حریف در همان دقایق ابتدایی تا مرز رسیدن به گل پیش می‌رود حتماً توان این را دارد که در ورزشگاه لبالب از تماشاگر خانگی و در آخرین بازی تاریخش گلزنی کند و جام را در تهران نگه دارد.

پیش بینی بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز در سایت بتکارت

بازگشت، کامبک، ریمونتادا؛ شاخ گوزن را بشکن!

استدلال دیگری که برای بازگشت پرسپولیس مطرح می‌شود سابقه این تیم در این به‌اصطلاح «کامبک زدن‌هاست». آن‌ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان در مرحله یک‌چهارم نهایی مجبور بودند در زمینی مثلاً بی‌طرف! در کشور عمان به مصاف تیم الاهلی عربستان بروند. در دیدار رفت که میزبانی آن با پرسپولیس بود این تیم در دقایق ۲ و ۵۸ دروازه‌اش را بازشده دید و کمتر کسی امید به جبران نتیجه داشت ولی کامبک در همان مسابقه رخ داد و شجاع خلیل زاده و گادوین منشا در دقایق ۷۲ و ۸۴ نتیجه را عوض کردند. در بازی برگشت باز هم در زمین بی‌طرف و این بار به میزبانی الاهلی، این پرسپولیس بود که با گل دقیقه ۵ علیپور از حریف پیش افتاد. اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۱ کار را دشوار کرد و تیم ده نفره در دقیقه ۵۲ دروازه‌اش را بازشده دید. مسابقه درمجموع ۳ – ۳ مساوی بود اما این الاهلی بود که در زمین پرسپولیس دو گل زده بود و درنهایت به نیمه‌نهایی صعود می‌کرد. پرسپولیسِ ده نفره باز هم به بازی برگشت و با دو پنالتی دقایق ۸۳ و ۹۴ که توسط گادوین منشا و مهدی طارمی تبدیل به گل شدند، موفق شد کامبک زده و به نیمه‌نهایی صعود کند.

بازگشت موفق دیگر پرسپولیس در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات همین فصل لیگ قهرمانان اتفاق افتاد. در بازی رفت پرسپولیس مهمان الجزیره امارات بود که با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و همه‌چیز به تهران و بازی برگشت کشیده شد. در بازی برگشت در نیمه دوم ابتدا احمد نوراللهی پرسپولیس را پیش انداخت و نتیجه مسابقه را درمجموعِ دو دیدار ۳ – ۳ مساوی کرد. با توجه به دو گل زده پرسپولیس در خانه الجزیره این تیم جواز حضور در مرحله یک‌چهارم را گرفته بود که گل الجزیره در تهران رویاهای پرسپولیسی‌ها را به کابوس تبدیل کرد؛ اما این بار هم یک دقیقه مانده به پایان وقت قانونی مسابقه پرسپولیس به بازی برگشت و با گل سید جلال حسینی توانست یک کامبک دیگر را هم ثبت کند.

پیش بینی بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز در سایت بتکارت

شب سرخ آزادی

در مرحله یک‌چهارم نهایی هم تیم قدر و ترسناک الدوحیل قطر منتظر پرسپولیس بود. بازی رفت در دوحه با یک گل به نفع الدوحیل به اتمام رسید، هواداران پرسپولیس اما امیدوار به بازی برگشت و کامبکی دیگر بودند. نیمه اول بازی برگشت هم با یک گل به سود الدوحیل به پایان رسید تا امیدها رنگ ببازد. پرسپولیس ۴۵ دقیقه زمان داشت برای زدن ۳ گل و البته با شرط نخوردن گل! اما این بار هم در یکی از تاریخی‌ترین شب‌های تاریخ این باشگاه، بازگشتی خارق‌العاده اتفاق افتاد. سید جلال حسینی قفل دروازه الدوحیل را باز کرد، در ادامه روی حرکت زیبای بشار رسن و ارسال او به دهانه دروازه مدافع الدوحیل به‌اشتباه دروازه خودی را گشود و درنهایت حسن ختام این شب تاریخی گل تمام‌کننده گادوین منشا بود که پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا، به جام و به زندگی برگرداند.
در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی هم پرسپولیس در آزادی با یک گل از تیم السد قطر عقب افتاد ولی ارسال دقیق منشا و گل زیبای سیامک نعمتی باعث شد که سریال کامبک‌های پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان ادامه داشته باشد.

پیش بینی بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز در سایت بتکارت

پایان سرخ تاریخ با ریمونتادا؟

بارسلونا در زمین پاری‌سن‌ژرمن ۴ گل خورده بود و نیاز داشت که در بازی برگشت در زمین خودی ۵ گل بزند! آن‌ها تا دقیقه ۵۰ سه گل را جبران کرده بودند که ادینسون کاوانی یک گلِ در خانه حریف هم به تور دروازه‌شان دوخت! در این زمان بارسلونا به ۳ گل دیگر نیاز داشت. برای خیلی‌ها همه‌چیز تمام شده بود. اما امید همچنان زنده بود.
امید به یک کامبک رویایی، به یک بازگشت تاریخی یا به قول اسپانیایی‌زبان‌ها امید به ریمونتادا باعث شد در دقیقه ۹۶ سِرخی روبرتو خودش را به سمت توپ ارسال‌شده به محوطه جریمه پاری‌سن‌ژرمن پرتاب کند و لحظه‌ای بعد ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا از شادی منفجر شد. بله ریمونتادا رخ داده بود! بازگشت شکوهمند بارسلونا تکمیل شده بود.

پرسپولیس قبلا در دقیقه ۹۶ قهرمان لیگ را عوض کرده است. آن‌ها در ده دقیقه و یک یار کمتر در بازی پراسترس دربی تهران نتیجه را برگردانده‌اند، آن‌ها این بار هم می‌توانند.
هواداران پرسپولیس در آخرین بازی تاریخ، منتظر ریمونتادای سرخ هستند.

پیش بینی بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *