صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ۲۶ بهمن در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ۲۶ بهمن در سایت بتکارت

ad banner

امروز و امشب ۵ مسابقه حساس فوتبال در لیگ برتر ایران و لیگ‌های اروپایی برگزار خواهد شد که در این مطلب بررسی کوتاهی بر این مسابقات جذاب خواهیم داشت.

b0f53668de83d59d7cb0e72ff6278177

فوتبال – لیگ برتر ایران؛ تراکتورسازی – استقلال

در حساس‌ترین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر، تراکتورسازی تیم رده چهارم جدول میزبان استقلال رده پنجمی خواهد بود. استقلال این هفته‌ها نتایج درخشانی کسب کرده و در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته است. در سوی دیگر تراکتورسازی که از ستارگان پرشماری بهره می‌برد در ۵ بازی آخر خود ۲ بار برنده بوده، ۲ مساوی داشته و یک‌بار مغلوب فولاد خوزستان شده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم پرهوادار، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران؛ پیکان – سپاهان

در دیگر مسابقه مهم امروز لیگ برتر، سپاهان اصفهان که دیروز صدرنشینی را به پرسپولیس واگذار کرد در هفته هجدهم به مصاف پیکان خواهد رفت که در ۷ بازی قبلی شکست خورده و در شرایط نامطلوبی قرار دارد. سپاهان در ۵ بازی قبلی خود ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته است. نکته جالب اینکه پیکان در ۵ رویارویی اخیر برابر سپاهان شکست نخورده و ۳ پیروزی و ۲ مساوی برابر طلایی‌پوشان اصفهان کسب کرده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛آگسبورگ -بایرن مونیخ

بایرن مونیخ تیم دوم جدول بوندسلیگا در آغاز هفته بیست و دوم به مصاف آگسبورگ رده پانزدهمی خواهد رفت. بایرن مونیخ در ۵ هفته اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و آگسبورگ در ۵ بازی اخیر ۴ بار شکست خورده و تنها ۱ بار موفق به کسب پیروزی شده است. آگسبورگ در دور رفت بوندسلیگا موفق شد بایرن مونیخ را در خانه‌اش متوقف کند اما در ۴ بازی قبل از آن بایرن توانسته بود با اختلاف ۲ گل و یا بیش‌تر رقیب را به راحتی شکست دهد.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ یوونتوس – فروزینونه

در آغاز هفته بیست و چهارم سری آ، یوونتوس صدرنشین میزبان تیم رده نوزدهم جدول یعنی فروزینونه خواهد بود. فروزینونه در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته و شرایط سختی در جدول دارد. در سوی دیگر یوونتوس با ۴ پیروزی و ۱ مساوی در ۵ بازی اخیر مقتدرانه و با ۱۱ امتیاز اختلاف صدرنشین جدول است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم که همیشه کم گل بوده و حداکثر ۲ گل داشته، ۴ بار یوونتوس برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ المپیک لیون – گنگامن

اما در هفته بیست و پنجم لیگ ۱ فرانسه، المپیک لیون تیم سوم جدول میزبان تیم رده آخر جدول یعنی گنگامن خواهد بود. گنگامن در ۵ بازی آخر ۴ بار شکست خورده و در ۱ بازی به پیروزی رسیده است. در سوی دیگر المپیک لیون در ۵ بازی قبلی ۱ شکست، ۱ مساوی و ۳ پیروزی پیاپی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار المپیک لیون برنده بوده و ۱ بار دو فصل قبل گنگامن موفق به شکست رقیب نامدار خود شده است.\

پیش‌بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *