صفحه اصلی / عمومی / کریستیانو رونالدو در مورد شادی گل مخصوص خود توضیح می دهد

کریستیانو رونالدو در مورد شادی گل مخصوص خود توضیح می دهد

ad banner

کریستیانو رونالدو دارنده پنج عنوان توپ طلای فوتبال که در سال‌های اخیر همواره شاهد گلزنی های متعدد او در میدان‌های مختلف بوده ایم، در خصوص نحوه شادی پس از گل معروفش که در این سالها انجام می‌دهد صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریستیانو رونالدو عنوان می‌کند که شادی پس از گلی که حالا سال‌هاست آن را انجام می‌دهد، یک واکنش کاملا غریزی و طبیعی نسبت به زدن گل های خود در دوران حضورش در رئال مادرید است. برنده پنج توپ طلا که هم اکنون در سری آ و تیم یوونتوس حضور دارد، سال ها تمرین و تلاش برای پیدا کردن تور دروازه حریفان انجام داده است. آمار گلزنی خارق العاده او در سال های اخیر نشان می‌دهد که برای این ستاره پرتغالی هیچگاه شانس گلزنی و فرصت باز کردن دروازه حریفان و به وجد آوردن تماشاگران تیمش از بین نمی رود و او در هر لحظه از بازی ممکن است به گل برسد. در عین حال، خوشحالی معروف او که با فریاد سییییی (“بله به زبان اسپانیایی) همراه است نخستین بار در تابستان سال ۲۰۱۳ شکل گرفت. کریستیانو رونالدو در خصوص این شادی گل مخصوصش که همراه با پرواز او در هوا و فرود در زمین با دست های باز است صحبت می کند.

صحبت های کریستیانو رونالدو در مورد شادی گل معروفش

کریستیانو رونالدو
شادی گل معروف کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید

فکر می‌کنم که این شادی بعد از گل را برای اولین بار در کشور آمریکا انجام دادم وقتی برابر چلسی بازی می‌کردیم. نمی دانم چطور به یکباره این ایده برای شادی گل به ذهنم رسید. چیزی که یادم می‌آید این بود که من گل را به ثمر رساندم و بقیه چیزها پشت سر هم پیش آمد. صادقانه بگویم، یک شادی کاملا طبیعی و بدون برنامه ریزی بود. بعد از آن بازی بود که متوجه شدم این شادی پس از گل برایم لذت بخش است و تصمیم گرفتم تا بیشتر آن را انجام دهم. می دیدم که هواداران نیز این حرکت را دوست دارند و بخاطرشان مانده بنابراین تصمیم گرفتم انجام دادنش را ادامه بدهم.

کریستیانو رونالدو در همان فصل ۲۰۱۳/۱۴ توانست ۵۱ مرتبه برای رئال مادرید موفق به گلزنی شود و در فصل بعد از آن نیز ۶۱ بار دروازه حریفان را گشود. آمار کریستیانو رونالدو در هر فصل برای رئال مادرید تا تابستان سال ۲۰۱۸ که او از این تیم جدا شد، هیچگاه کمتر از ۴۰ گل نبود. کریستیانو با همان روحیه در تلاش است تا آمارهای گلزنی فوق العاده‌اش در ترکیب کهکشانی ها را در پیراهن یوونتوس نیز تکرار کند. کریستیانو رونالدو همچنین در ترکیب تیم ملی پرتغال در ۱۵۸ بازی موفق شده ۸۸ گل به ثمر برساند و به لحاظ گلزنی در بازی های ملی، تنها علی دایی از ایران با ۱۰۹ گل را بالای سر خود می‌بیند. کریستیانو که از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال و بنظر برخی کارشناسان، بهترین فوتبالیست تاریخ به حساب می‌آید حالا در دنیای فوتبال به عنوان نماد فوتبال امروزی شناخته می شود.

اگرچه کریستیانو رونالدو خود همچنان به قهرمانان گذشته این رشته ورزشی احترام می‌گذارد و عنوان می کند همچنان در تلاش است تا به درجات بالاتری برسد. از رونالدو پرسیده شد که اگر فرصت همبازی شدن با یکی از ستارگان قدیمی دنیای فوتبال را داشت، این بازیکن ۳۴ ساله چه کسی را انتخاب می کرد.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو و اوزه بیو از اسطوره های فوتبال پرتغال

در ذهنم نام های بزرگی را تصور می‌کنم که دوست داشتم با آنان همبازی شوم. اما اگر یک نفر را بخواهم انتخاب کنم آن بازیکن از کشور خودم است، اوزه بیو که چند سال پیش فوت کرد. او یکی از نماد های کشور پرتغال است. شخصیت بزرگی داشت و چند سال پیش فوت کرد. دوست داشتم در تیم ملی کنار او بازی کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *