صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : ایران و چین؛ رویای نیمه‌نهایی

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ : ایران و چین؛ رویای نیمه‌نهایی

ad banner

روز پنجشنبه ۴ بهمن در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی چین قرار خواهد گرفت. به گزارش وب­سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی و با قضاوت عبدالرحمان جاسم داور قطری برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به همراه قطر تاکنون در این مسابقات گلی دریافت نکرده‌اند امیدوارند با ادامه همین روند، چین را شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شوند. این رکورد باید مدنظر افرادی که پیش بینی فوتبال و به‌خصوص پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را انجام می‌دهند، قرار بگیرد.

پیش‌بینی  مسابقه ایران و چین در سایت بتکارت

علیرضا بیرانوند در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به دنبال حفظ رکورد

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها کار خود را با پیروزی پنج بر صفر مقابل یمن، پیروزی دو بر صفر برابر ویتنام و تساوی بدون گل مقابل عراق آغاز کردند. (این مسابقه) با این نتایج شاگردان کارلوس کیروش صدرنشین گروه (D) این بازی‌ها شدند و در مرحله یک هشتنم نهایی مقابل تیم سوم گروه (F) یعنی عمان قرار گرفتند. یوزپلنگ‌ها در این مسابقه موفق شدند با نتیجه دو بر صفر رقیب خود را از پیش رو بردارند و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت های آسیا امارات بگذارند. (این بازی) همچنین علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی احمد کانو در اولین دقیقه این دیدار، علاوه بر جلوگیری از تغییر روند طبیعی بازی، موفق شد که رکورد کلین‌شیت خود در این بازی‌ها را حفظ کند. توجه به این رکورد بیرانوند و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به علاقه‌مندان پیش بینی فوتبال کمک موثری خواهد کرد.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

شاگردان مارچلو لیپی در تیم ملی چین نیز در گروه (C) مسابقات در بازی اول موفق شدند قرقیزستان را دو بر یک مغلوب کنند آن‌ها سپس با ۳ گل فیلیپین را شکست دادند و در گام آخرِ مرحله گروهی دو بر صفر مغلوب کره جنوبی شدند (این دیدار) تا در رده دوم جدول قرار بگیرند. این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تایلند تیم دوم گروه (A) رفت و درنهایت دو بر یک پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم و تیم ملی فوتبال ایران رسید. توجه به نتایج این تیم در بازی‌های گذشته به علاقه‌مندان پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ کمک بسیاری خواهد کرد.

از بین نفرات تیم ملی فوتبال ایران که می‌توانند در این مسابقه تاثیرگذار باشند علاوه بر بیرانوند باید به سردار آزمون با ۳ گل زده اشاره کرد. مهدی طارمی با ۲ گل و یک پاس گل و کسب یک پنالتی، اشکان دژاگه با ۳ گل زده و سامان قدوس با یک گل و یک پاس گل، دیگر مهره‌های مهم تیم ایران هستند. همچنین باید گفت که وحید امیری هافبک ایران به دلیل دواخطاره بودن از حضور در این مسابقه محروم است.

در تیم چین نیز لی وو و یو دابائو با ۲ گل زده و جانمین هائو با ۳ پاس گل بازیکنان موثر تیم لیپی هستند. در نظر گرفتن عملکرد و آمار این بازیکنان می‌تواند به افرادی که پیش بینی فوتبال و پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹  را انجام می‌دهند، برای یک شرط‌بندی منطقی‌تر کمک موثری باشد.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *