صفحه اصلی / عمومی / ژاوی هرناندز: انتقال نیمار به بارسلونا پیچیده خواهد بود

ژاوی هرناندز: انتقال نیمار به بارسلونا پیچیده خواهد بود

ad banner

ژاوی هرناندز اسطوره تیم بارسلونا در مورد شایعات بازگشت نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به نیوکمپ با خبرنگاران گفتگو کرد.

ژاوی بازگشت مهاجم برزیلی به بارسلونا را شگفت انگیز توصیف کرد اما امکان انجام این انتقال و عقد قراردادی دوباره با این بازیکن را بسیار دشوار و پیچیده می داند. در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی در خصوص پیوستن دوباره نیمار به ترکیب کاتالان ها شنیده می شود. نیمار جونیور دو سال پیش بود که با انتقالی رکوردشکن به مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو نیوکمپ را به مقصد پاریس ترک کرد. در دو سال اخیر نیمار با وجود داشتن آمار فردی نسبتا خوب در ترکیب قهرمان لوشامپیونه، در رسیدن به موفقیت های اروپایی با این تیم ناکام بوده و دیگر از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان یاد نمی شود. موقعیت نیمار در این روزها پیچیده تر از قبل هم دنبال میشود. پس از آنکه نیمار از حضور در تمرینات فصل جدید پاری سن ژرمن سرباز زد، سران باشگاه پاریسی جریمه سنگینی را برای ستاره برزیلی درنظر گرفتند و هشداری جدی به این بازیکن دادند. در این مورد پدر نیمار به خبرنگاران توضیح داد و اظهار داشت که باشگاه از غیبت پسرش به دلیل حضور در مراسمی خیریه اطلاع داشته است. لئوناردو مدیر ورزشی پاریس هم در اظهارنظر اخیرش تایید کرد که فروش نیمار با مبلغ مناسب امکان پذیر خواهد بود. ژاوی هرناندز ۳۹ ساله که قبل از انتقال به تیم قطری السد در سال ۲۰۱۵، دو سال را در کنار نیمار گذراند در مورد شرایط بازگشت بازیکن برزیلی به ترکیب بلوگرانا صحبت کرد.

صحبت های ژاوی هرناندز در خصوص وضعیت بازگشت نیمار به بارسلونا

ژاوی هرناندز

قرارداد دوباره با نیمار شگفت انگیز خواهد بود. اما اگر صادقانه بگویم من این انتقال را بسیار پیچیده می دانم. بنظرم امکان به وجود آوردن این شرایط دشوار خواهد بود. در سالهای اخیر در بازار نقل و انتقالات چیزهای عجیبی را مشاهده کردیم که هیچگاه فکر نمیکردیم اتفاق بیافتند. مثل ۲۲۲ میلیون یورویی که پاریس برای جذب نیمار پرداخت کرد. بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. شکی وجود ندارد که او یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شود اما باید ببینیم بارسلونا چه کاری در این خصوص انجام می دهد.

در حالیکه آینده نیمار در پاریس نامطمئن به حساب می آید، گزارش های خبرنگاران حاکی از پیوستن ستاره اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان به ترکیب آبی اناری هاست. ملی پوش تیم فرانسه که از اعضای قهرمان جام جهانی بود با قراردادی پنج ساله و ۱۲۰ میلیون یورویی تیم مادریدی را به مقصد بارسلون ترک خواهد کرد بعد از آنکه باشگاه کاتالانی در عقد قرارداد با این بازیکن در تابستان سال گذشته ناکام بود. به اعتقاد ژاوی هرناندز این انتقالی خوب برای ترکیب تیم بشمار می آید و علی رغم تاخیر در پیوستن این بازیکن به بارسا وی به خوبی در ترکیب کاتالان ها جا خواهد افتاد.

گریزمان بازیکنی بزرگ و ستاره ای جهانی است. او در ترکیب اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه تفاوت ها را ایجاد کرد. او بازیکنی فوق العاده است. هنوز خبر انتقال رسمی نشده اما بنظر می رسد که کار انتقال این بازیکن به بارسا تمام شده است. بنظرم جذب چنین بازیکنی برای تیم بسیار خوب است.

لازم به ذکر است بارسلونا پیش از این بطور رسمی با فرانکی دی یونگ هافبک تیم آژاکس و نتو دروازبان تیم والنسیا قرارداد امضا کرده و امرسون مدافع اتلتیکو مینیرو نیز در همین پنجره نقل و انتقالاتی به بارسا ملحق خواهد شد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *