صفحه اصلی / عمومی / آنتوان گریزمان: بعد از پیوستن به بارسلونا از خوشحالی گریه کردم

آنتوان گریزمان: بعد از پیوستن به بارسلونا از خوشحالی گریه کردم

ad banner

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی تیم بارسلونا هفته گذشته بود که با انتقالی گران قیمت به مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو اتلتیکو مادرید را به مقصد نیوکمپ ترک کرد.

آنتوان گریزمان در مصاحبه جدیدش عنوان کرد که بعد از تمام شدن پروسه انتقالش به تیم بارسلونا از خوشحالی اشک ریخته است. مهاجم فرانسوی با پیوستن به آبی اناری ها به یکی از بزرگترین انتقالات تابستان جاری تبدیل شد. مبلغ فسخ قرارداد بازیکن فرانسوی توسط باشگاه اتلتیکو مادرید ۱۲۰ میلیون تعیین شده بود که کاتالان ها با پرداخت این مبلغ گریزمان را جذب کردند. پروسه انتقال این بازیکن به ترکیب بلوگرانا بسیار طولانی بود و بحث های زیادی در این خصوص بین بارسا و اتلتیکو به وجود آمد. اتلتیکو مادرید در بیانیه ای ادعا کرد که بارسا از ماه ها قبل از پایان فصل با این بازیکن به توافق رسیده است آن هم زمانی که مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن ۲۰۰ میلیون یورو بوده است. با وجود تمامی این حواشی اما خود گریزمان به این مسائل اهمیتی نمیدهد و می گوید بعد از اعلام رسمی باشگاه بارسلونا نمیتوانسته احساساتش را کنترل کند.

صحبت های آنتوان گریزمان در خصوص پیوستن به تیم بارسلونا

آنتوان گریزمان
آنتوان گریزمان در تمرینات تیم بارسلونا

بعد از شنیدن خبر رسمی، بلافاصله به پدرم زنگ زدم و از سر خوشحالی شروع به گریه کردم زیرا همه کار برای رسیدن به این هدف انجام داده بودم. همراه همسر و فرزندان و دوستانم بودم و شنیدن این خبر لحظه بینظیری را برایم رقم زد.

مهاجم سابق اتلتیکو مادرید معتقد است هیچ مشکلی در خصوص هماهنگ شدن با همتیمی های جدیدش ندارد و عنوان کرده که تمامی بازیکنان تیم جدیدش با آغوشی باز از او استقبال کرده اند.

در مورد نهایی شدن انتقال استرس و فشار زیادی وجود داشت. تنها میخواستم که تعطیلاتم تمام شود تا چالشی جدید را شروع کنم. در رختکن تیم، بازیکنان و کادرفنی به گرمی از من استقبال کردند. در حال حاضر از این لحظات لذت میبرم و امیدوارم انگیزه کافی را برای خوشحالی از این امر داشته باشم.

هواداران بلوگرانا امیدوار هستند تا آنتوان گریزمان عملکرد خوب خودش را از مادرید همراه خود به بارسلون آورده باشد. بازیکن فرانسوی فصل گذشته در تمام رقابتها در طی ۴۸ بازی ۲۱ بار موفق به گلزنی برای روخی بلانکو شد تا آنها لالیگا را بالاتر از رئال مادرید در رتبه دوم به پایان برسانند. آنتوان گریزمان فصل آینده بعنوان بازیکن تیم رقیب روبروی باشگاه سابقش قرار خواهد گرفت، چیزیکه خود این بازیکن هم معتقد است باعث تنش و حساسیت خاصی در زمین می شود.

می دانم که در واندامتروپولیتانو با صدای سوت هواداران مواجه خواهم شد. این بخشی از فوتبال است. آنها واقعا من را دوست داشتند و وقتی بازیکنی تیمتان را ترک میکند قطعا آزرده خاطر می شوید. این دقیقا مثل ترک رئال سوسیه داد است. اولین بازگشتم به آنوئتا خوشایند نبود اما من همیشه سوسیه داد و اتلتیکو را در قلبم خواهم داشت زیرا این دو باشگاه چیزهای زیادی به من یاد دادند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *