صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری آ ایتالیا ؛ میلان-پارما، بازی دیوانه­وار

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ میلان-پارما، بازی دیوانه­وار

ad banner

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ میلان-پارما، بازی دیوانه­وار

روز دوم هفته­ی چهاردهم فوتبال سری آ ایتالیا ، روز یکشنبه، ۱۱ آذر ماه، با بازی دو نام باشکوه فوتبال اروپا، میلان و پارما در ورزشگاه سن­سیرو آغاز خواهد شد. این دو تیم که بیش از یک دهه است در سرگردانی محض به­سر می­برند این فصل را با رویکرد مثبتی آغاز کرده­اند. میلان تیم ششم سال قبل، در این مقطع از فصل با ۲۲ امتیاز در رده­ی پنجم قرار دارد و پارمای تازه صعود­کرده نیز با ۲۰ امتیاز پشت­سر این تیم قرار دارد. غیر از تاریخ درخشان، دو تیم شباهت­های دیگری نیز دارند: سرمربیان جوان، بازی­های دیوانه­ وار و پرگل، و عدم ثبات. پیش­بینی بازی دو تیم قطعاً سخت ولی هیجان­ انگیز خواهد بود.

میلان؛ هشت هفته­ رضایت بخش

میلان این فصل فوتبال سری آ ایتالیا را متزلزل آغاز کرد و در پنج هفته­ ابتدایی تنها یک پیروزی به­دست آورد ولی در هشت بازی بعدی جز باخت مقابل تیم­های اول و دوم جدول و تساوی مقابل لاتزیو، تیم چهارم فوتبال سری آ، همه­ی بازی­های خود را برد تا با ۶ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت (آن­هم مقابل تیم­های اول تا سوم جدول) در رده­ی پنجم بایستد و با رده­ی چهارم و سهمیه­ لیگ قهرمانان تنها ۱ امتیاز فاصله داشته باشد. با توجه به بازی پنجشنبه­شب میلان در لیگ اروپا مقابل دودلانژ لوکزامبورگ، پارما به­ لحاظ جسمی بر میلان برتری خواهد داشت. خط دفاعی ضعیف میلان درمقابل حریف لوکزامبورگیِ کم نام­ و نشان خود ۲ گل دریافت کرد تا بر ناآماده بودن خود صحّه گذارده باشد. به گزارش کالچو مرکاتو، گنارو گتوسو، با بحران کمبود بازیکن نیز روبه‌­رو است و برای بازی یکشنبه، بوناونتورا، موساکیو، رومانیولی، کالدارا و بیلیا را در اختیار نخواهد داشت. هیگواین نیز به­دلیل محرومیت دو جلسه­ای خود، امکان حضور در این بازی را ندارد. ولی ۴ برد، ۱ تساوی و فقط ۱ باخت خانگی (آن­هم مقابل یوونتوس) نشان می­دهد میلان گرچه با دست بسته ولی به­قصد سه امتیاز به میدان خواهد آمد.

فوتبال سری آ ایتالیا

پارما؛ اوج گرفتن با خریدهای هوشمندانه

پارما تنها ۳ سال پس از ورشکستگی،دوباره نه ­تنها روی­پا ایستاده بلکه در فوتبال سری آ ایتالیا حضور دارد و برای لیگ اروپای سال آینده رویاپردازی می­کند. پارما با جذب تابستانه­ و ارزان­قیمتِ بازیکنان باکیفیت (ژروینیو، برونو آلوز، روبرتو اینگلزه) و ترکیب آن­ها با جوانان، پیش­بینی­ ها را برهم زد و با قدرت پا به فوتبال سری آ گذارد. کم ­تجربگی روبرتو داورسا، سرمربی پارما و علاقه­ وی به بازی تهاجمی باعث بی­ ثباتی در نتیجه­گیری این تیم شده است. پارما در ۶ بازی بیرون از خانه­ خود ۳ برد (ازجمله برد اینتر) و ۳ باخت (از جمله باخت به اسپال) به ­دست آورده و بنابراین نمی­توان از عملکرد این تیم پیش­بینی روشنی ارایه داد. چیزی که پیش­بینی این بازی را سخت ­تر می­کند آن است که از بازی­های رودرروی این دو تیم نیز نمی­توان نتیجه­ی خاصی به­دست آورد چراکه این دو تیم نسبت به میلان و پارمایی که نتایج بازی­های رودررویشان در اختیار است زمین تا آسمان متفاوتند. امتیاز پارما در این دیدار آن است که با فضای سن­سیرو مشکلی نخواهد داشت، چراکه دقیقاً دو ماه و نیم قبل بود که در همین ورزشگاه با ارایه­ یک بازی اصولی، اینتر را ۰-۱ شکست داد. برای شرط­بندی روی این بازی علاوه ­بر نکات پیشین باید توجه داشت میلان در ۶ بازی خانگی این فصل خود، ۵ بازی را با بیش از ۲.۵ گل به پایان رسانده و در ۶ بازی خارج از خانه­ پارما هم ۴ بار بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.

فوتبال سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقه میلان – پارما در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *