صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌ بازی تیم های رم- ویرتوس آنتلا

فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌ بازی تیم های رم- ویرتوس آنتلا

ad banner

فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌بینی بازی رم- ویرتوس آنتلا

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه ۲۴ دی‌ماه تیم فوتبال آ.ث رم میزبان تیم فوتبال ویرتوس آنتلا خواهد بود. پیش‌بینی بازی رم- ویرتوس آنتلا باتوجه به موقعیت دو تیم در فوتبال ایتالیا یکی از جذاب‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال خواهد بود. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال رم اولین دیدار خود در این رقابت‌ها را انجام می‌دهد. درصورتی که تیم فوتبال ویرتوس آنتلا برای رسیدن به این مرحله در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم فوتبال جنوا را از پیش رو برداشت و در مرحله یک سی و دوم نهایی با دو گل تیم فوتبال سلرینتینا را شکست داد و در مرحله قبل‌تر تیم فوتبال سینا را مغلوب کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دو تیم اولین دیدار تاریخ خود را مقابل هم برگذار خواهند کرد.

برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل تیم فوتبال فیورنتینا قرار خواهد گرفت.

آ.ث رم؛ گرگ‌ها به‌‌دنبال دهمین قهرمانی

تیم فوتبال آ.ث رم با ۹ قهرمانی، ۸ نایب قهرمانی و چهار بار حضور در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا پس از تیم فوتبال یوونتوس پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود. آخرین قهرمانی تیم فوتبال رم به سال ۲۰۰۷-۸ برمی‌گردد. رم بعد از آخرین قهرمانی خود دو بار در سال‌های ۱۰-۲۰۰۹ و ۱۳-۲۰۱۲ تا فینال این رقابت‌ها بالا آمد و در نهایت مغلوب اینتر میلان و لاتزیو شد تا از رسیدن به دهمین قهرمانی جام حذفی ناکام بماند. تیم فوتبال آ.ث رم در رقابت‌های سری A ایتالیا با کسب ۳۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. آن‌ها از ۱۹ دیدار خود در این رقابت‌ها پنج باخت، ۶ تساوی و ۸ برد به‌دست آوردند. رم با به‌ثمر رساندن ۳۴ گل در ۱۹ بازی یکی از خطوط حمله خطرناک رقابت‌های سری A را در اختیار دارند. گرگ‌ها در ۵ دیدار آخر خود یک باخت، یک تساوی و ۳ برد به‌دست آوردند. دی فرانچسکو، سرمربی تیم فوتبال رم در این دیدار تلاش خواهد کرد با شکست تیم فوتبال ویرتوس آنتلا یک گام به کسب دهمین قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

جام حذفی ایتالیا

ویرتوس آنتلا؛ رستگاری در رم؟

تیم فوتبال ویرتوس آنتلا در گروه A رقابت‌های سری  Cبازی می‌کند. آنتلا با کسب ۳۰ امتیاز ۱۴ بازی مکان ششم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. آن‌ها با ۲ باخت، ۳ تساوی و ۹ برد عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند. تیم فوتبال ویرتوس آنتلا با دریافت ۱۰ گل عنوان مستحکم‌ترین خط دفاع این رقابت‌ها را به‌خود اختصاص داده است. آنتلا در رقابت‌های جام حذفی تا به این‌جای کار خوش درخشید و با حذف سه تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید. آنها در‌صورتی که بتوانند تیم قدرتمند روم را شکست دهند با خلق شگفتی این جام، می‌توانند خود را برای رویارویی با تیم فوتبال فیورنتینا در مرحله بعد آماده کنند.

جام حذفی ایتالیا

پیش‌بینی بازی رم- ویرتوس آنتلا

با توجه به تک‌حذفی بودن این رقابت‌ها و نتایج دو تیم در هفته‌های اخیر، گزینه برد تیم فوتبال آ.ث رم می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال باشد.

پاسکو با این دیدار مهیج را در استادیوم المپیک رم قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *