صفحه اصلی / عمومی / روزهای تاریک داوید دخیا ؛ آینده دروازه بان تیم منچستر یونایتد در ابهام؟

روزهای تاریک داوید دخیا ؛ آینده دروازه بان تیم منچستر یونایتد در ابهام؟

ad banner

پس از آن که داوید دخیا دروازه بان ۲۸ ساله تیم منچستر یونایتد در چند بازی اخیر تیمش در لیگ جزیره اشتباهات فاحشی را مرتکب که منجر به گل برای تیم های حریف شد، خبر رسیده است سران منچستر یونایتد به دنبال جایگزین مناسبی برای این بازیکن هستند.

دخیا که در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۱۸.۹ میلیون یورو از تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا به شیاطین سرخ پیوست، این بار خود را در خطر احساس می کند و بار دیگر منچستری ها به ادعای نشریه ESPN قصد دارند دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید یعنی یان اوبلاک را جایگزین او کنند.

عملکرد ضعیف داوید دخیا در بازی های اخیر تیم منچستر یونایتد

داوید دخیا تیم منچستر یونایتد
داوید دخیا – دروازه بان تیم منچستریونایتد

یان اوبلاک ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۴ از تیم بنفیکا پرتغال به اتلتیکو مادرید اسپانیا رفت، در ماه آوریل هم قرارداد تازه ای با این تیم امضا کرد، اما سران شیاطین سرخ این دروازه بان و قیمت کنونی اش را برای تیم مناسب می بینند و در نظر دارند تا بار دیگر دروازه بان تیم دوم مادرید را به جمع خود اضافه کنند. از سوی دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی دیگری هم خواهان این دروازه بان اهل اسلوونی هستند و پیش بینی می شود این دروازه بان بازی در جزیره را به سایر کشورها ترجیح دهد .لازم به ذکر است که با توجه به نتایج اخیر اتلتیکو و نگرفتن جام این دروازه بان به سران باشگاه برای خرید بازیکنان بزرگ هشدار داده و گفته است دوست دارد در تیمی بازی کند که بتواند حداقل یکی از سه جام اصلی را کسب کند و همیشه در رقابت با رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا باقی بماند. با توجه به این صحبت های اوبلاک انتظار می رود او دوست دارد در تیمی به میدان برود که حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده باشد که این قضیه با منچستر کاملا در تناقض است، زیرا منچستری هم اکنون با ۶۵ امتیاز و با توجه به اینکه دو بازی باقی مانده به رتبه چهارم جدول هم نزدیک نیستند و در رتبه ششم لیگ جزیره قرار دارند.

به همین دلیل انتقال اوبلاک به این تیم منچستر یونایتد نیز در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. باید دید سران تیم منچستر یونایتد چه تدبیری برای داوید دخیا می اندیشند. با توجه به اینکه هنوز یک سال از قرار داد این دروازه بان اسپانیایی باقی مانده و در پنج سال اخیر چهار بار عنوان بهترین بازیکن فصل منچستر را از آن خود کرده است، شاید سران یونایتد این ریسک را نکنند و بار دیگر به این دروازه بان اعتماد کنند. از سوی دیگر هم اوبلاک چراغ سبزی بابت انتقال به تیم منچستر یونایتد نشان نداده است و همه این صحبت ها در حد حرف و ادعای نشریه ها باقی مانده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *