صفحه اصلی / عمومی / لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان

ad banner

در روز دوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه، تیم ملی والیبال ایران به مصاف لهستان رفت که موفق شد به سختی این کشور را شکست دهد و به قدرت نمایی خود ادامه دهد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در هفته سوم لیگ ملت های والیبال

در ست اول امتیازات پایاپای جلو رفت و اختلاف دو تیم بسیار کم بود، در پایان وقت استراحت اول نتیجه ۸ بر ۷ به سود لهستان شد. در ادامه بازی همین گونه ادامه یافت و فاصله دو تیم نزدیک پیش رفت تا در وقت استراحت دوم، لهستان ۱۶ بر ۱۴ پیش افتد. در ادامه ایران موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و همچنین اختلاف را رفته رفته زیاد کند تا در پایان ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

در ست دوم لهستان بازی را بهتر آغاز کردند و فاصله را با ایران زیاد کرد. وقت استراحت اول و دوم با برتری لهستانی ها پایان یافت، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران تلاش زیادی کردند تا اختلاف را کم کنند، اما در نهایت این لهستان بود که در ست دوم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود.

در ست سوم بازی پایاپای آغاز شد و نزدیک پیش می رفت تا لهستان در وقت استراحت اول ۸ بر ۶ پیروز شود. در ادامه امتیازات همین گونه پیش رفت تا در پایان وقت استراحت دوم، نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود لهستان رقم بخورد. در ادامه لهستانی ها بهتر عمل کردند و اختلاف را زیاد کردند تا این ست را ۲۵ بر ۱۸ پیروز شوند و راهی ست چهارم هفته سوم لیگ ملت های والیبال شوند.

لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران امیر غفور

در ست چهارم بازی پایاپای و نزدیک آغاز شد تا در وقت استراحت اول نتیجه ۸ بر ۷ به سود تیم ملی والیبال ایران پایان یابد. در ادامه ملی پوشان کشورمان اختلاف را زیاد کردند تا در پایان وقت استراحت دوم، ۱۶ بر ۱۱ پیش افتند. در نهایت ملی پوشان کشورمان اختلاف زیادی را ایجاد کردند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را پیروز شوند تا بازی راهی ست پنجم شود.

در ست پنجم بازیکنان کشورمان بازی را بهتر آغاز کردند و پس از این که ۸ بر ۵ از لهستان پیش افتادند، بازیکنان زمین خود را تغییر دادند. در نهایت بازیکنان کشورمان با اقتدار با نتیجه ۱۵ بر ۸ لهستان را در ست پنجم شکست دادند تا در این دیدار سخت و نفس گیر ۳ بر ۲ پیروز شوند و در صدر جدول لیگ ملت های والیبال باقی بمانند.

امیر غفور در این دیدار ۲۸ امتیاز کسب کرد، تا امتیاز آور ترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این دیدار باشد. غفور مانند بازی های قبلی بهترین عملکرد را داشته تا با امتیازات خود زمینه پیروزی کشورمان را فراهم کند.

کشورمان فردا در روز پایانی هفته سوم مسابقات به مصاف روسیه خواهد رفت. کشورمان تا کنون ۸ دیدار برگزار کرده است که ۷ بار پیروز شده است و فقط مقابل برزیل شکست خورد. شاگردان کولاکوویچ به ترتیب ایتالیا، چین، آلمان، آرژانتین، ژاپن کانادا و لهستان را شکست داده اند و در صدر جدول مسابقات قرار گرفته اند.

کولاکوویچ، سرمربی کشورمان پس از پیروزی مقابل لهستان در کنفرانس خبری گفت:

از سرمربی لهستان تشکر می کنم، زیرا یک نبرد واقعی را به نمایش گذاشتند. از پیروزی خوشحالم، اما بعضی از تصمیم های داور این دیدار من را عصبانی کرد. من از لهستان به خاطر کیفیت بالایی که در این دیدار داشت تشکر می کنم. هواداران نقش مهمی در این پیروزی داشتند. من از تمام بازیکنانم در این دیدار استفاده کردم تا پیروز شویم. تمام تماشاگران از این دیدار لذت بردند و شما باید به آن ها افتخار کنید. هیچ کس مثل بازیکنان من در یک دیدار نمی جنگد، من را بکشید اما از بازیکنانم به نیکی یاد کنید.

سعید معروف، کاپیتان کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

به لهستان تبریک می گویم، آن ها عملکرد خوبی داشتند. فکر نمی کردم در این دیدار عقب بیفتیم و کار به ست پنجم بکشد، زیرا بازی کردن مقابل این هواداران سخت است. تاثیر هواداران را حس کردیم و بازی کردن برای حریف سخت شد. این برد را به مردم تبریک می گویم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *