صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ استوارت بینگام و کایرن ویلسون در جایزه بزرگ جهان

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ استوارت بینگام و کایرن ویلسون در جایزه بزرگ جهان

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. مسابقات جایزه بزرگ جهان که در شهر پرستون در حال برگزاری است اکنون به مراحل حساس خود نزدیک می شود و استوارت بینگام و کایرن ویلسون در دور دوم این رقابت‌ها با هم دیدار خواهند کرد تا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این دور را شاهد باشیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در دور نخست این رقابت‌ها شاهد حذف مدافع عنوان قهرمانی یعنی رانی اُسالیوان بودیم که نتیجه را ۴-۲ به مارکو فو واگذار کرد. همچنین جان هیگینز دیگر اسنوکرباز نامدار جهان در مقابل نوپون سانگام چینی بازی را باخت تا فصل کابوس وار خود را کامل کند. مارک ویلیامز قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ نیز بازی را به یوآن واگذار کرد تا یکی از عجیب‌ترین سال‌های مسابقات جایزه بزرگ جهان را شاهد باشیم. رانی اُسالیوان، جان هیگینز و مارک ویلیامز روی هم دوازده عنوان قهرمانی جهان در کارنامه دارند و حذف هر سه در همان دور اول بسیار عجیب و البته جذاب بود.

اکنون استوارت بینگام و کایرن ویلسون از دور دوم رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت تا برنده به دور یک چهارم صعود کند. این بازی ساعت ۱۷:۳۰دقیقه برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ استوارت بینگام به دنبال قهرمانی در غیاب بزرگان

استوارت بینگام که نامش در میان اسنوکربازان قهرمان جهان دیده می‌شود، چند وقتی است که از استانداردهای خود به دور بوده‌است. استوارت بینگام که به دلیل کنترل اعصاب فوق‌العاده‌اش در حین بازی و البته توانایی بالایش در زمینه ایجاد بِرِیک‌های صد امتیازی در میان برترین‌های جهان قرار دارد. استورات بینگام تا کنون ۱۶ عنوان قهرمانی اسنوکر در کارنامه خود ثبت کرده‌است که بدون شک مهمترین آن‌ها قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ است.

بینگام ۴۲ ساله که از سال ۱۹۹۵ وارد رده‌بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شد

، اکنون در رده دوازدهم رنکینگ جهانی قرار دارد. بینگام در بهترین سال دوران ورزشی خود توانست تا رتبه‌ی دوم این رنکینگ نیز بالا بیاید اما عملکرد ضعیف در چند تورنومنت باعث سقوط او در رنکینگ شد. بینگام همچنین موفق به ثب ۳۸۷ بریک صدامتیازی نیز شده‌است. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است، به خصوص در مسابقات جایزه بزرگ جهان که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اما به نظر می‌رسد بینگام از شانس خوبی برای پیروزی برخوردار باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

کایرن ویلسون ؛ بالاخره نوبت به جوان انگلیسی می‌رسد؟

کایرن ویلسون که بدون شک یکی از با استعداد ترین اسنوکربازان جهان به حساب می‌آید، توانسته با چند نمایش درخشان در تورنومنت‌های مختلف برای خود نامی در میان بزرگان دست و پا کند. کایرن ویلسون در این فصل بهترین عملکرد خود را در تورنومنت قهرمانِ قهرمانان داشت که توانست با شکست حریفان نامدار خود به فینال راه یابد، اما در فینال در حالی که در یک قدمی قهرمانی قرار داشت، بازی به رانی اُسالیوان واگذار کرد و دوم شد.

کایرن ویلسون اما در رقابت‌های قهرمانی بریتانیا و مَسترز اصلا خوب کار نکرد و در همان دور نخست بازی‌ها را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در مسابقات جایزه بزرگ اما به نظر می‌رسد ویلسون با انگیزه مضاعفی شرکت کرده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

او موفق شد در حالی که از حریف خود ۳-۱ عقب بود ۴-۳ پیروز شود تا یکی از بهترین بازگشت به بازی‌ها را در دور اول به نام خود ثبت کند. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است و انتظار می‌رود ویلسون کار سختی را در مقابل بینگام داشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر جایزه‌ی بزگ جهان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *