صفحه اصلی / عمومی / وینفرد شفر از تیم استقلال اخراج شد؛ فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی‌پوشان

وینفرد شفر از تیم استقلال اخراج شد؛ فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی‌پوشان

ad banner

در هفته بیست و هفتم لیگ خلیج فارس فوتبال ایران، تیم استقلال به مصاف پدیده شهرخودرو مشهد رفت که در پایان این دیدار آبی پوشان با نتیجه 1 بر 0 مقابل پدیده شکست خوردند تا شایعاتی در خصوص حضور فرهادی مجیدی روی نیمکت تیم استقلال به عنوان سرمربی شنیده شود.

شایعات جدایی وینفرد شفر از تیم استقلال

پس از شکست آبی پوشان پایتخت مقابل پدیده، مدیران این باشگاه از عملکرد وینفرد شفر نا امید شدند. همچنین هواداران هم از عملکرد او خشمگین بودند، زیرا این تیم فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی لیگ خلیج فارس را از دست داد. تمام فوتبال دوستان روز گذشته منتظر بودند که وینفرد شفر از هدایت آبی پوشان برکنار شود و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شود. اما با وجود تمام شایعات این اتفاق رخ نداد و شفر روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد.

تیم استقلال فرهاد مجیدی وینفرد شفر

پایان شایعات؛ فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان شد

صبح امروز باشگاه استقلال در اطلاعیه اعلام کرد که با توجه به ارزیابی عملکرد شفر، تصمیم گرفتند که فعالیت او و پسرش را در استقلال به حالت تعلیق در آورند. سرانجام فرهاد مجیدی، دستیار شفر به عنوان سرمربی موقت استقلال در ادامه رقابت ها انتخاب شد. آبی پوشان 3 بازی دیگر در لیگ خلیج فارس و 2 بازی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا دارند که فرهاد مجیدی باید به عنوان سرمربی، استقلال را در این 5 دیدار حساس هدایت کند.

شفر با آبی پوشان پایتخت یک سال دیگر قرارداد داشت و این قرارداد رقم سنگینی داشت که حالا با اخراج او از سوی تیم استقلال باید دید آبی پوشان چگونه با او به توافق خواهند رسید. در صورتی که باشگاه استقلال نتواند رضایت شفر را جلب کند، قطعا در پرداخت رقم قرارداد این مربی آلمانی به مشکل برخواهد خورد. حالا باید منتظر ماند و دید شرایط این باشگاه با این تصمیم مدیران باشگاه چه خواهد شد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *