صفحه اصلی / عمومی / تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ رویارویی دومینیک تیمِ و بنویت پایر

تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ رویارویی دومینیک تیمِ و بنویت پایر

ad banner

تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ دیدار دومینیک تیمِ اتریشی با بنویت پایر در گام اول

در چارچوب رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا ، دومینیک تیم و بنویت پایر به مصاف هم می‌روند. جدال قبلی میان این دو تنیسور، که تنها مسابقه‌شان با هم است در سری مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۷ بود که با برتری دومینیک تیم پایان یافت. با توجه به اینکه شرایط هر دو تنیسور با قبل متفاوت است، به طور قطع پیش‌بینی اوپن استرالیا برای این دیدار موضوعی سخت و مشکل است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دومینیک تیم: ستاره نمی‌خواهد به این زودی مسابقات را ترک کند

پروفایل دومینیک تیم

سن: ۲۵ سال

قد: ۱۸۵ سانتی‌متر

وزن: ۷۹ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۱۱

رنک جهانی: ۸

دومینیک تیم، تینسور اهل اتریش است که در حال حاضر در رنکینگ ۸ جهان قرار دارد. پسر ۲۵ ساله‌ی اتریشی سال ۲۰۱۹ را خوب آغاز نکرد و در سری مسابقات تنیس دوحه طی ۲ ست کامل مغلوب پیر هربرت فرانسوی شد. اکنون مسابقات تنیس اوپن استرالیا می‌تواند برای تیم شروعی تازه و فوق‌العاده رقم بزند. سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای دومینیک بود. او در ۳ دوره از مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. مسابقات اوپن آرژانتین و بونیس آیرس شروع اولین قهرمانی‌های او در سال ۲۰۱۸ بود. پس از آن مسابقات تنیس اوپن فرانسه روی خوب خودش را به تیم نشان داد. پس از آن رقابت‌های جذاب روسیه در شهر سن پترزبورگ، کارنامه‌ای بی نظیری برای دومینیک در سال ۲۰۱۸ ساخت. اکنون می‌توان گفت تیم در پی آغاز شروعی طوفانی در مسابقات اوپن استرالیا است و همین مورد عامل جذاب‌تر شدن پیش‌بینی اوپن استرالیا شود.

تنیس اوپن استرالیا

بنویت پایر: شکست کافی است، شگفتی‌ساز باید شد!

پروفایل بنویت پایر

سن: ۲۹ سال

قد: ۱۹۶ سانتی‌متر

وزن: ۸۰ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۷

رنک جهانی: ۵۵

بنویت پایر فرانسوی در مسابقات اوپن استرالیا شروع سختی خواهد داشت. این رقابت‌ها شاید برای او رویایی آغاز شود، در عین حال این امکان وجود دارد که شاهد وداعی زود هنگام برای پایر در مسابقات باشیم. چون رقیب او یکی از بهترین تینسورهای جهان است. پایر در آخرین مصافش در مسابقات اوکلند و در کشور نیوزلند به مصاف کامرون نوری از انگلیس رفت و شکست خورد. البته که رقیب پایر در این مسابقات به فینال رفت و این نشان از قدرت این تنیسور داشت. شاید اگر پایر با قرعه‌ای بهتر رو به رو می‌شد توانایی ارائه‌ی عملکردی بهتر از این را نیز داشت. همین مسئله زنگ خطری برای دومینیک تیم است. اما نقطه‌ی تاریک کارنامه‌ی پایر جایی است که از افتخارات صحبت می‌کنیم. او پس از ۱۱ سال حضور در رقابت‌های مهم تنیس جهان فقط یک عنوان مهم دارد. او فقط در مسابقات اوپن سوئد در سال ۲۰۱۵ که در غیاب بزرگان تنیس جهان برگزار شد قهرمانی را تجربه کرد. البته که تنیسور فرانسوی همیشه رقیبی سرسخت به شمار می‌رود و همین مسئله باعث مشکل شدن پیش‌بینی اوپن استرالیا می‌گردد.

تنیس اوپن استرالیا

مشخصات بازی

تاریخ: سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷- ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۲:۴۵ ( تقریبی است)

محل برگزاری: مارگارت کورت آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن استرالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *