صفحه اصلی / عمومی / سولسشر: تیم منچستر یونایتد فصل آینده هم مدعی قهرمانی نخواهد بود

سولسشر: تیم منچستر یونایتد فصل آینده هم مدعی قهرمانی نخواهد بود

ad banner

اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد می‌گوید اینکه شیاطین سرخ حتی در فصل آینده هم بتواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد، واقع‌گرایانه نیست.

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد می‌گوید تیمش فصل آینده حتی برای به پایان بردن فصل به عنوان یکی از شش تیم اول لیگ باید بجنگد و چنین موفقیتی را با چنگ و دندان بدست بیاورد، چه برسد به اینکه بخواهد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. با اینحال سولسشر می‌گوید اطمینان دارد که به او زمان لازم برای بازگرداندن یونایتد به قله فوتبال انگلیس داده خواهد شد.

این صحبت‌های سولسشر در حالی مطرح می‌شود که منچستر یونایتد از زمان جدایی سر الکس فرگوسن از این تیم در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ تا کنون دیگر موفق به قهرمانی در لیگ برتر نشده و در حال حاضر با هدایت سولسشر با اختلاف نزدیک به ۳۰ امتیاز نسبت به صدرنشینان جدول، در رتبه ششم قرار دارد. سولسشر بر این باور است که منچستر یونایتد فصل آینده هم یکی از بختهای اصلی قهرمانی نخواهد بود و حتی اگر به خود نجنبد و در مسیر درست حرکت نکند حتی ممکن است از جمع شش تیم اول لیگ جزیره هم خارج شود.

سولسشر در این مورد گفت: من با اد وودوارد، خانواده گلیزر و دیگر مالکین باشگاه به طور مداوم جلساتی داشته‌ام و متوجه شدم آنها نسبت به شانس‌ منچستر یونایتد نگاه کاملاً واقع‌بینانه‌ای دارند و می‌دانند در حال حاضر کجا هستیم، به کجا می‌خواهیم برسیم و این رسیدن به چه مقدار زمان نیاز خواهد داشت.

تیم منچستر یونایتد
اوله گونار سولسشر

سرمربی تیم منچستر یونایتد در ادامه گفت:

در یک فصل نمی‌توان ۲۷ امتیاز بیشتر از فصل قبل بدست آورد. این روند تدریجی است. وضعیت ما فقط امسال اینطوری نیست. عملا پنج شش سال است که در همین جاهای جدول هستیم که شکی وجود ندارد برای ما خوب نیست، از این بابت ناراحتیم. امیدوارم در آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم و لیورپول و سیتی هم بدتر کار کنند تا بتوانیم این اختلاف را کمتر کنیم. اینکه فصل آینده مدعی قهرمانی باشیم واقع‌گرایانه نیست. بله من آدم خوش‌بینی هستم ولی این به نظرم واقع‌گرایانه نیست. چون دو تیمی که الان در صدر جدول هستند از بقیه چند تیم بعدی به مراتب جلوتر افتاده‌اند و رسیدن به آنها و سبقت گرفتن از  آنها به این سادگی نخواهد بود و در یک زمان کوتاه اتفاق نمی‌افتد.

لزوم پیدا کردن سبک مشخصی برای تیم

باید سبکی برای بازی کردن پیدا کنیم و ببینیم بهترین سبک برای ما چیست. سبک کاری در اینجا، حملات سریع، رو به جلو بازی کردن، فرار رو به جلو، عقب برگشتن و پس گرفتن توپ است. مایلم به سطحی برسیم که بر اساس چینش مشخصی بازی کنیم ولی هنوز به این سطح نرسیده‌ایم. می‌بینیم بازیکنان تیم‌هایی که دو سه سال با هم بوده‌اند، از هم شناخت پیدا کرده‌اند و رابطه خوبی دارند. سرمربی یا مربی می‌داند هر چه بیشتر فرصت کار کردن روی روابط درون تیمی داشته باشد،‌ اوضاع بهتر خواهد شد چون در این صورت همیشه یک قدم جلو هستید، نه این که مثل شرایط کنونی ما خیلی وابسته به حریف باشید. می‌خواهیم به فرمی برسیم که چه در زمان در اختیار داشتن توپ و چه در زمان نداشتن آن راحت باشیم.

غیبت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا

تیم منچستر یونایتد می‌خواهد تغییراتی اساسی در کادر بازیکنانش اعمال کند ولی احتمال غیبت در لیگ قهرمانان، دغدغه‌ای برای من نخواهد بود. می‌دانم منچستریونایتد چیزی است که بازیکنان دوست دارند تجربه کنند. تیم منچستر یونایتد همیشه برای خیلی‌ها یک رویا خواهد بود. شاید برای برخی بازیکنان تنها حضور در لیگ قهرمانان اهمیت داشته باشد و شاید آن‌ها گزینه‌های درستی نباشند. باید با داشته‌های مان، در زمین کار درست را انجام بدهیم. فقط بحث خرید بازیکن مطرح نیست، بلکه آن‌هایی که در تیم حضور دارند هم باید در نهایت پتانسیل خود ظاهر شوند چون ما بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و بازی گرفتن از آن‌ها وظیفه من است. در حال حاضر من مسئول عملکرد تیم هستم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *