صفحه اصلی / عمومی / پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ به استقبال مبارزه بلاچوویچ – سانتوس

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ به استقبال مبارزه بلاچوویچ – سانتوس

ad banner

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی شنبه شب با برگزاری رویداد دوم سازمان یو اف سی و شبکه‌ی ESPN دوباره مهیج می‌شود. در این رویداد ۱۳ مبارزه به میزبانی شهر پراگ برگزار می‌شود. در مهمترین مبارزه‌ شب، جان بلاچوویچ در نیمه سنگین وزن به مصاف تیاگو سانتوس می‌رود. هر دو مبارز آمار مشابهی در هنرهای رزمی ترکیبی دارند و علاقه‌مندان به ورزش‌های رزمی قطعا شاهد مباره‌ی جذابی بین این دو در زمین هشت ضلعی خواهند بود. در دیگر مبارزه‌ی مهم این رویداد استیفن استروو برابر مارکوس روجریو دلیما قرار می‌گیرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی
پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پروفایل جان بلاچوویچ

  • لقب : شاهزاده‌ی شهر چیشن
  • سن : ۳۵
  • قد: ۱۸۸ سانتیمتر
  • وزن: ۹۳ کیلوگرم
  • ملیت: لهستانی

 جان بلاچوویچ، رزمی‌کار لهستانی از سال ۲۰۰۷ به هنرهای رزمی ترکیبی وارد شد. او سابقه‌ی بسیار موفقی هم در کیک باکسینگ دارد و موفق شده هر ۳۴ مبارزه‌ی خود را ببرد که از این بین ۱۵ برد با ناک اوت رقبا حاصل شده بود. بلاچوویچ در جوجیتسوی برزیلی کمربند مشکی دارد. او پیش از بستن قرارداد با یو اف سی، در سازمان ام ام ای لهستان مبارزه می‌کرد و دو بار از عنوان قهرمانی خود در نیمه سنگین وزن دفاع کرده بود.

رکورد بلاچوویچ در هنرهای رزمی ترکیبی ۲۳ برد و ۷ شکست در ۳۰ مبارزه است. ۹ برد او با سابمیشن، پنج برد با ناک اوت و ۹ برد هم با رای داوران بدست آمده است. از سوی مقابل فقط یکبار ناک اوت و سابمیشن شده و پنج شکست او با رای داوران رقم خورده است. مبارز لهستانی موفق شده ۳ بار عنوان بهترین مبارز شب را بدست آورد.  بلاچوویچ در ۵ مبارزه اخیرش ۴ برد و ۱ شکست داشته و با روحیه‌ای مناسب پا به هشت ضلعی می‌گذارد. او در رنکینگ نیمه سنگین وزن یو اف سی رتبه‌ی چهارم را دارد.

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی
پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ پروفایل تیاگو سانتوس

  • لقب: کوبنده
  • سن : ۳۵
  • قد: ۱۸۸
  • وزن: ۹۳ کیلوگرم
  • ملیت: برزیل

تیاگو سانتوس از سال ۲۰۱۰ به هنرهای رزمی ترکیبی آمد. او پس از درخشش در مسابقات آلتیمت فایتر برزیل با یو اف سی قرارداد امضا کرد. سانتوس در موی‌تای و جوجیتسوی برزیلی کمربند مشکی دارد و پیش از این دو رشته، مدت ۸ سال در ورزش جذاب کاپوئیرا فعالیت می‌کرده است.

رکورد سانتوس در ام ام ای ۲۰ برد و ۶ شکست در ۲۶ مبارزه است. این مبارز برزیلی استاد ناک اوت کردن رقباست و ۱۴ برد او به همین روش بدست آمده است. از سوی مقابل ۳ بار ناک اوت شده و دو بار با سابمیشن و ۱ بار با رای داوران شکست خورده است. مبارز رزیلی موفق شده ۲ بار عنوان بهترین مبارز شب را بدست آورد. سانتوس در پنج مبارزه‌ی اخیرش ۴ برد و ۱ شکست داشته و با کوهی از انگیزه پا به میدان می‌گذارد. او در رنکینگ نیمه سنگین وزن یو اف سی رتبه‌ی ششم را دارد.

نکات جالب مبارزه برای پیش بینی یو اف سی

تیاگو سانتوس مدتی در ارتش برزیل خدمت می‌کرده است.

جان بلاچوویچ در اولین تجربه‌اش در هنرهای رزمی ترکیبی، در یک شب ۳ نفر را ناک اوت کرد!

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *