صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ منچستر سیتی در خانه رئال مادرید پیروز خواهد شد؟!

راهنمای شرط‌بندی؛ منچستر سیتی در خانه رئال مادرید پیروز خواهد شد؟!

ad banner

تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی امشب ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ در هفته دوم بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و اظهارنظر مربیان می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۱-۱ پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در دیداری مهم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند تا راه خود را برای صعود به مرحله بعدی هموار کنند.

مرحله گروهی:

رئال مادرید در مرحله گروهی با تیم‌های پاری سن ژرمن، کلوب بروژ و گالاتاسرای هم گروه بود که در گروه خود پس از پی‌اس‌جی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.
منچستر سیتی نیز در مرحله گروهی با تیم‌های آتالانتا، دینامو زاگرب و شاختار دونتسک در یک گروه قرار گرفت که سیتی به عنوان تیم اول و آتالانتا به عنوان تیم دوم موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شدند.

رئال مادرید در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا در مکان دوم و منچستر سیتی نیز در لیگ جزیره در همین رتبه دوم قرار گرفته است.

رئال مادرید منچستر سیتی
در لیگ جزیره تقریبا قهرمانی لیورپول قطعی شده است و دست سیتی بعد از دو سال متوالی از رسیدن به جام کوتاه خواهد ماند. منچستر سیتی در هر سه دوره‌ای که مقابل تیم‌های اسپانیایی مراحل حذفی را برگزار کرده، حذف شده است که آخرین آنها به نیمه نهایی ۴ سال قبل مقابل لوس بلانکوس برمی‌گردد. آبی پوشان بعد از محرومیت دو ساله از حضور در همه رقابت‌های اروپایی به دلیل نقض جدی قوانین مربوط به فیرپلی مالی و ناامیدی از قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، تنها امیدش برای کسب موفقیت در فصل جاری را در لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند. مسلماً قهرمانی در جام حذفی یا جام اتحادیه به قدر کافی برای سیتیزن‌ها و به خصوص پپ گواردیولا موفقیت قابل قبولی نخواهد بود.

رئال مادرید، قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا بین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، سال گذشته به طرز ناباورانه‌ای توسط آژاکس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و حالا به دنبال جبران ناکامی فصل قبل است. تیم زیدان هم در رقابت‌های داخلی عملکرد چندان قابل قبولی نداشته و با از دست دادن ۵ امتیاز طی دو بازی، صدر جدول را به بارسلونا واگذار کردند و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز حذف شده‌اند. با این حال، زیدان در تمام ۱۲ مسابقه مراحل حذفی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، موفق به پیروزی شده است. به نوعی مرد فرانسوی را متخصص قهرمانی در اروپا می‌خوانند، چرا که با ۳ عنوان قهرمانی کنار باب پیسلی و کارلو آنچلوتی قرار دارد. در مقابل، ۹ سال از آخرین قهرمانی اروپایی گواردیولا می‌گذرد، و اخیراً خودش اعتراف کرد که در صورت عدم قهرمانی در اروپا، دوران حضورش در منچسترسیتی ناموفق خواهد بود. منچسترسیتی در ۴ تقابل اخیرش مقابل رئال مادرید موفق به کسب پیروزی نشده که همگی در لیگ قهرمانان بوده و شامل دو شکست در سانتیاگو برنابئو می‌شود. در عوض، رئال مادرید طی ۴ تقابلش مقابل تیم‌های انگلیسی همواره پیروز بوده و آخرین برد آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ مقابل لیورپول برمی‌گردد. رئال مادرید در تلاش است با قهرمانی در اروپا بار دیگر قدرت خود را در اروپا نشان دهد.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم  رئال مادرید و منچستر سیتی

این بازی در استادیوم خانگی رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

منچستر سیتی: لروی سانه مصدوم قطعی و آیمریک لاپورته مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

رئال مادرید: ادن هازارد و مارکو اسنسیو مصدومان قطعی و براهیم دیاز مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

2baa9f48fd3ae0589e54897e4fce69a6
بازی با سیتی را چطور می‌بینید؟

در این بازی قطعا تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در خانه هواداران را خوشحال کنیم و با دستی پر آماده بازی برگشت شویم. می‌دانیم لیگ قهرمانان برگشته و چقدر این بازی زیبا و مهم است. مقابل تیم‌های بسیار خوبی قرار خواهیم گرفت، آنها بارها این را نشان داده‌اند. برای ارائه فوتبالی زیبا به اینجا می‌آیند و ما هم نمایش خوبی ارائه خواهیم کرد و هرچه داریم در زمین به کار خواهیم گرفت. نباید به این فکر کنیم که طی چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم، باید روی عملکرد خود تمرکز کنیم. در راستای حرف‌های من و گواردیولا نیز بگویم، این دیدار تقابل زیدان-گواردیولا نیست، بلکه یک مسابقه فوتبال بین رئال مادرید و منچستر سیتی است. بازی بزرگی است و خوشحالیم چون حضور در این نوع بازی‌ها را دوست داریم. گواردیولا خود را در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی نشان داده است. مربیان خوب زیادی هستند، اما فکر می‌کنم پپ بهترین است. منچستر سیتی تیم خوبی است، نقاط قوت زیادی دارند، بخصوص در زمینه مالکیت توپ، اما مثل همیشه نکته کلیدی کاری است که خودمان انجام می‌دهیم و اینکه آنها را خنثی کنیم وظیفه ماست.

شرایط بازیکنان و مصدومیت بدموقع ادن هازارد؟

در خصوص هازارد نمی‌دانم او تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت یا نه. فقط می‌دانم که او فقط می‌خواهد هرچه زودتر به جمع ما برگردد. در حال حاضر چنین چیزی ممکن نیست و او هم از این بابت خوشحال نیست. مصدومیت مجدد بعد از ماه‌ها دوری از میادین نه برای او و نه تیم، خبر خوبی نیست. همه بازیکنان مهم هستند و باید به خوبی آماده شوند. این هفته از لحاظ فوتبالی هفته زیبایی است و همه بازیکنان می‌خواهند در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشند.

cc4ef1c875cc9137c8a3a54b22d03396 1
پپ گواردیولا
سرمربی منچستر سیتی پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با رئال را چطور می‌بینید؟

موفقیت‌های شخصی مانند زیدان برای فوتبال خوب است. من در جهان بهترین نیستم، من هرگز وانمود نکردم که بهترین هستم. کاری که زیدان در اروپا انجام داد قابل تکرار نیست. این نشان از بزرگی این تیم دارد. به نظرم اول از همه باید خوب بازی کرد. باید قوی باشیم، هم کیفیت داشته باشیم و هم شانس. شانس داشتن در این مرحله مهم است ولی نمی‌توانیم کنترلی روی آن داشته باشیم. فصل قبل در بازی با لیورپول دیدید. همه چیز به تصمیمات بستگی دارد. باید تمرکز بالایی داشت و ضمنا برای خوش شانس بودن تلاش کرد. من برنده شدن با تصمیمات اشتباه را دوست ندارم. VAR، داوران… این بخشی از بازی است و ما کنترلی بر این بخش نداریم. این آخرین شانس نیست. هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی در آینده می‌افتد. ما یک فرصت داریم و تلاش می‌کنیم خودمان باشیم. اگر میل به برنده شدن وجود نداشته باشد، امکان ندارد که بتوانید موفق شوید پس باید تمام تلاش خود را بکار گیرید.

شرایط بازیکنان؟ بازگشت به سانتیاگو پس از سال‌ها؟!

این بازیکنان فرصت زیادی برای قهرمانی خواهند داشت. قرار است با تیم بزرگی بازی کنیم و می‌دانیم چه چالشی در پیش داریم. در خصوص استرلینگ باید بگویم که او آماده است. شرایط جسمانی‌اش خیلی خوب است و می‌خواست مقابل وست هم و لسترسیتی بازی کند که دکتر گفت باید مواظب باشیم. او پس از ۱۵ روز خواستار بازی کردن بود. سرعت ریکاوری کردن او شگفت آور است. بازیکنان از جریمه بوجود آمده برای سیتی کلافه هستند ولی همه چیز تحت کنترل است. فیفا مدت زیادی به ما مشکوک بود. این حق را داریم تا اعتراض کنیم. به افراد حاضر در باشگاه اعتماد دارم. آن‌ها ادعاها و اسناد را به من نشان دادند. درخواست تجدید نظر می‌دهیم و به این امر خوشبین هستیم. ما لایق حضور در لیگ قهرمانان هستیم. اگر با درخواست ما موافقت نشود، باید آن را همراه بازیکنانی که می‌خواهند بمانند، بپذیریم. به باشگاه اعتماد دارم. به عنوان باشگاه درخواست تجدید نظر می‌دهیم و منتظر نتیجه‌اش می‌مانیم. از بازگشت به یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های جهان خوشحالم. این یک افتخار است و ما باید از آن لذت ببریم. بهترین خاطره من قهرمانی در لالیگا سال ۲۰۰۹ است، نه به این دلیل که ۶-۲ پیروز شدیم، زیرا در آن سال قهرمان لالیگا شدیم.

0df92967eef63d60ebd3f57931c05dbb 1
در خصوص آمار کلی دو تیم رئال مادریدو منچستر سیتی بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم منچستر سیتی، پپ گواردیولا شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید، زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۱.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم منچستر سیتی در لیگ قهرمانان رحیم استرلینگ با ۵ گل زده می‌باشد.
  • برترین پاسور سیتی در لیگ قهرمانان ریاض محرز با ۴ پاس گل می‌باشد.
  • میانگین تعداد کرنر آبی پوشان در هر بازی ۶.۸ کرنر بوده است
  • منچستر سیتی تاکنون با ۱۶ گل زده و ۴ گل خورده تفاضل +۱۲ را به نام خود ثبت کرده است.
  • بیشترین خطا انجام شده منچستر سیتی در لیگ قهرمانان توسط فرناندینیو با ۱۳ خطا بوده است.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لیگ قهرمانان رودریگو و کریم بنزما بصورت مشترک با ۴ گل زده می‌باشند.
  • رئال مادرید تاکنون با ۱۴ گل زده و ۸ گل خورده تفاضل +۶ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برترین پاسور رئال مادرید در لیگ قهرمانان جوانی مارسلو با ۳ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده رئال مادرید در لیگ قهرمانان کاسمیرو با ۹ خطا بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر رئال مادرید در هر بازی ۶.۵ کرنر بوده است.
  • در ۳۶ بازی از ۴۰ بازی قبلی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • منچستر سیتی در ۷ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.
  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است.
  • رئال مادرید در ۵ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.
  • منچستر سیتی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره برابر لستر سیتی به پیروزی ۱-۰ رسیده است.
  • رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا برابر لوانته متحمل شکست ۱-۰ شده است.
  • پنج بازی اخیر منچستر سیتی در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست همراه بوده است.

d795d7ba2c022c6496afb25ff1ed61e1
پنج بازی بعدی رئال مادرید به شرح زیر است:

  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید- منچستر سیتی
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم لالیگا، رئال مادرید- بارسلونا
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لالیگا، رئال بتیس- رئال مادرید
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لالیگا، رئال مادرید- ایبار
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی- رئال مادرید

پنج بازی بعدی منچستر سیتی به شرح زیر است:

  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید- منچستر سیتی
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران، فینال جام اتحادیه، استون ویلا- منچستر سیتی
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، دور پنجم جام حذفی انگلیس، شفیلد ونزدی- منچستر سیتی
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و نهم لیگ جزیره، منچستر یونایتد- منچستر سیتی
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، هفته سی‌ام لیگ جزیره، منچستر سیتی- برنلی

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی که امشب ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ در هفته دوم بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی و پیش بینی گلزنان این تیم
در تورنومنت‌های مختلف، همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *