صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ شیکاگو بولز – بوستون سلتیکس

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ شیکاگو بولز – بوستون سلتیکس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات لیگ بسکتبال NBA، ساعت ۴:۳۰ روز یکشنبه ۵ اسفند ماه تیم شیکاگو بولز از بوستون سلتیکس پذیرایی خواهد کرد. پیش بینی لیگ بسکتبال NBA به روزهای حساس خود وارد شده و تیم‌ها برای تک‌تک بردها سخت تلاش می‌کنند. شیکاگو در آخرین بازی خود، پیش از تعطیلات یک هفته‌ایِ آل‌استار توانست ممفیس گریزلیز را شکست دهد. بوستون هم پس از ۲ پیروزی پیاپیِ پیش از تعطیلات، در اولین بازی پس از آل‌استار علیرغم بازی خوبی که مقابل میلواکی باکس انجام داد ۹۷-۹۸ مغلوب شد تا با شکست به شیکاگو پرواز کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

شیکاگو بولز؛ آماده برای سال بعد

گرچه شیکاگو بولزِ امسال تیم خوبی نیست ولی از نیمه‌های فصل عزم خود را جزم کرد تا سال بعد تبدیل به تیم خوبی شود. آنان در نقل و انتقالات زمستانی، اتو پورتر جونیور و تیمونی لوواوو-کاباروت را به تیم خود تزریق کردند تا ضعف شیکاگو بولز در حمله (رتبه‌ی ۲۸ لیگ NBA با متوسط ۱۰۳ امتیاز) و همچنین در دفاع (با متوسط اعطای ۱۱۲ امتیاز در رده‌ی ۱۷) برطرف شود. بولز با ۱۴ برد و ۴۴ باخت و آمار برد ۲۴٪ در رده‌ی ۱۳ کنفرانس شرق ایستاده و در ۱۰ بازی اخیر آمار ۳ برد و ۷ باخت را برجای گذارده است. چشم‌ها در این بازی به زک لوین و لاری مارکانن است که از آینده‌داران شیکاگو هستند. لوین بهترین امتیازآور تیم است و لاری مارکانن جوان هم بهترین ریباکننده و دومین سه‌امتیازی‌زن شیکاگو است. با این‌حال مصدومیت وندل کارتر جونیور (بهترین بلاک‌کننده‌ی تیم) و غیبت احتمالی کریس دان (بهترین پاسور تیم)، دفاع و حمله‌ی شیکاگویی‌ها را سخت‌تر از قبل می‌کند. در بین تیم‌های لیگ NBA، ضعیف‌ترین عملکرد در خانه مربوط به شیکاگو بولز می‌شود با ۲۳ باخت و تنها ۶ برد.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA بوستون

بوستون سلتیکس؛ برای پیشرفت هر سال باید قوی‌تر شد

تیم بوستون سلتیکس از تیم‌های قدرتمند سالیان اخیر بسکتبال NBA است و در ۴ فصل گذشته در کنفرانس شرق حداقل رتبه‌ی دومی را به‌دست آورده است. ولی امسال درخشش و پیشرفت خیره‌کننده‌ی میلواکی و تورنتو و همچنین درخشش غیرمنتظره‌ی فیلادلفیا و ایندیانا باعث شد این تیم اکنون با ۳۷ برد و ۲۲ باخت در رتبه‌ی ۵ کنفرانس شرق ایستاده باشد (در کنفرانس غرب اوکلاهما با همین آمار در رتبه‌ی ۳ قرار دارد). بوستون سلتیکس در ۱۰ بازی اخیر خود ۷ برد و ۳ باخت رقم زده که باخت مقابل لیکرز و کلیپرز با انتقاد افراد زیادی مواجه شد. تیم بوستون ابزارهای خوبی برای درخشش دارد از برد استیونسِ سرمربی گرفته تا کایری ایروینگ و آل هرفورد و جیسون تاتوم. کایری ایروینگ در آل‌استار این فصل نیز حضور داشت که عملکرد نسبتاً ضعیفی برجای گذارد. تنها مصدوم نسبتاً مهم این تیم گوردون هیوارد است که البته جیسون تاتوم می‌تواند کاری کند جای خالی او احساس نشود. آمار این تیم در خارج از خانه ۱۴ برد و ۱۴ باخت است و فرصت خوبی است تا این آمار را بهتر کند.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA

اگر بنابر نام تیم‌ها قضاوت کنید قطعاً بوستون سلتیکس برنده‌ی بازی خواهد بود، ولی مهم آن است که در پیش بینی لیگ بسکتبال NBA نمی‌شود تنها برحسب نام تیم‌ها تصمیم گرفت. در ۱۵ ماه اخیر، بوستون سلتیکس و شیکاگو بولز ۵ بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که هر ۵ بازی را بوستون سلتیکس برده است. برای مشاهده‌ی برخی نکات بازیِ پیش رو، به این لینک توجه کنید.

*آمار و ارقام مربوط به شیکاگو بولز صرف‌نظر از بازی این تیم با اورلاندو است که پس از نگارش این مقاله آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *