صفحه اصلی / عمومی / اوله گونار سولسشر: هرگز نگفتم که اوضاع به آسانی پیش خواهد رفت

اوله گونار سولسشر: هرگز نگفتم که اوضاع به آسانی پیش خواهد رفت

ad banner

از اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستر یونایتد در خصوص شرایط بد خود و تیمش سوالاتی پرسیده شد اما مهاجم سابق شیاطین سرخ همچنان با دیدی مثبت به اوضاع کنونی تیم نگاه می کند.

اوله گونار سولسشر در ماه های اخیر، شرایط پر فراز و نشیبی را همراه تیمش تجربه کرده است اما معتقد است هرگز نگفته فصل جاری برای تیمش آسان خواهد بود. پیروزی خانگی ۴-۰ مقابل چلسی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس نوید از رسیدن روزهای خوب گذشته در اولدترافورد می داد اما بنظر می رسد ثبت آن نتیجه در ادامه نتوانسته باعث موفقیت های بیشتر یونایتد شود. حالا یونایتد دوباره مانند اواخر فصل ۲۰۱۸/۱۹ در بن بست گیر افتاده و در دیدار های اخیر نتوانسته نمایش های موفقی مقابل حریفان ارائه دهد.

علی رغم روند ناامید کننده منچستر یونایتد در سال های بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن و صحبت های مبنی بر پروژه بازسازی طولانی مدت تیم، انتظارات در اولدترافورد همچنان در بالاترین سطح قرار دارد. اوله گونار سولسشر اما می گوید که فشاری را روی دوش خود حس نمی کند و به انتقادات وارده به عملکرد شیاطین سرخ توجهی ندارد.

صحبت های اوله گونار سولسشر پیش از دیدار مقابل آرسنال

من هرگز نگفتم که این فصل قرار است شرایط به آسانی برای تیم پیش برود. بارها این را گفته ام که ما در ادامه راه، بالا و پایین های زیادی خواهیم داشت و وقتی که یک بازی را واگذار می کنیم، باید به خودمان و کاری که انجام می دهیم اعتماد کرده، تمرکزمان را روی ادامه راه گذاشته و به کار کردن روی اصولی که به آن پایبند هستیم ادامه بدهیم.

در هر بازی در لیگ برتر انگلیس امکان پیروزی برای تیم شما وجود دارد اما در عین حال در همان دیدار ها ممکن است شرایط خوب پیش نرود و بازی را ببازید. حواشی همیشه وجود دارد. گاهی اوقات شما در حال لبخند زدن بعد از پیروزی در یک بازی هستید و گاهی اوقات عصبانی از شکست در دیداری دیگر. باید بتوانید شرایط را به درستی به تصویر بکشید.

منچستر یونایتد حالا تحت هدایت سولسشر به رویکرد جدیدی روی آورده و تمرکز و تاکید خود را روی کشف استعداد های جوان و پیشرفت پدیده های ناشناخته گذاشته است. سولسشر نگاه مثبتی به این پروژه دارد و شرایط شیاطین سرخ در فصل ۲۰۱۹/۲۰ را مثبت ارزیابی می کند.

باید بگویم که در حال حاضر تیمی جوان در اختیار داریم که در حال پیشرفت و تکامل است. همه روزه بازیکنانم را در تمرینات می بینم و تاکنون مشکلی در مورد اخلاق حرفه ای آن ها، تعهدشان به کار و تمایل و خواسته هایشان ندیده ام. حالا زمانی است که می توانیم به این بازیکنان جوان اعتماد کنیم.

این موضوع را می توانید در بازی هایمان مقابل آستانه و راچدیل مشاهده کنید. بازیکنان جوان تیم خواهان این بودند که با عملکردشان تماشاگران را تحت تاثیر قرار بدهند. اگرچه برای زدن ضربات آخر عجله در ساق پای بازیکنان دیده می شد اما در آینده این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

اوله گونار سولسشر

مشکل گلزنی و زدن ضربات آخر در چارچوب چیزی است که در دیدارهای اخیر یونایتد به وضوح دیده می شود و بازیکنان هجومی این تیم شامل مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال گریبان گیر آن بوده اند و حالا با مصدومیت این دو، این مشکلات بیشتر نیز شده است. سولسشر اما نگران این موضوع نیست و با توجه به فرصت هایی که در اختیار میسن گرینوود ۱۷ ساله برای اثبات ارزش هایش قرار داده معتقد است در آینده نزدیک این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

شما می توانید ببینید که تیم به چه اندازه از لحاظ دفاعی پیشرفت کرده است. خط دفاع جایی بود که در این تابستان خرج زیادی برای ترمیمش انجام دادیم و آرون فن بیساکا و هری مگوایر را به خدمت گرفتیم. حالا دیگر موقعیت های زیادی روی دروازه مان خلق نمی شود و مانند فصول گذشته گل های زیادی دریافت نمی کنیم.

بحث دیگر موضوع خط حمله است و در حال حاضر در این مسئله بدشانس بوده ایم. بازیکنان مهمی از جمله پل پوگبا، آنتونی مارسیا و مارکوس رشفورد را به علت مصدومیت در حال حاضر در اختیار نداریم. فوتبال ورزشی گروهی است و بازیکنان با بازی کردن در کنار یکدیگر رابطه خوبی در زمین ایجاد می کنند. متاسفانه مصدومیت و از دست دادن بازیکنان به این امر کمکی نمی کند. بازیکنانم نیاز دارند تا با شیوه بازی تیم آشنا شده و به بازی در کنار یکدیگر عادت کنند. در فوتبال، جابجایی در صدم ثانیه نیز می تواند به زدن ضربات آخر کمک کند. در بسیاری از موقعیت های این فصل می توانستیم ضربات آخر را بهتر بزنیم اما دروازبانان حریف با مهار های بینظیر مانع این کار شده اند.

سولسشر همچنین در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص وضعیت مصدومان تیمش به خبرنگاران توضیح داد.

در مورد مصدومان تیم باید بگویم که فیل جونز تا اتمام وقفه بازی های ملی بعدی از ترکیب دور خواهد بود.  شرایط مارسیال نیز به همین ترتیب خواهد بود اما امیدوارم لوک شاو را قبل از تعطیلات باشگاهی بتوانم در ترکیب داشته باشم. پل پوگبا به شرایط مسابقه بازگشته اما همچنان مصدومیتی از ناحیه مچ پا دارد. رشفورد نیز چنین شرایطی دارد و فکر نمی کنم که به دیدار مقابل آرسنال برسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *