صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA ؛ جنگی تمام عیار برای جایگاه سوم

بسکتبال NBA ؛ جنگی تمام عیار برای جایگاه سوم

ad banner

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های ایندیانا پیسرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این مسابقه از کنفرانس شرق هستند. ایندیانا با ثبت ۲۹ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل، فیلادلفیا ۲۹ پیروزی و ۱۶ شکست در کارنامه‌ی این فصل خود می‌بیند. سونی سیکسرز تیم چهارمِ جدول است. با توجه به رتبه‌ی نزدیک دو تیم، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

بسکتبال NBA ایندیانا پیسرز

ایندیانا پیسرز: شکست ناپذیران!

ایندیانا پیسرز در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه‌ی بسیار مهم در برابر تیم فینیکس سانز قرار گرفت و با قدرت تمام بر این تیم غلبه کرد. زردپوشان در مسابقات این فصلِ بسکتبال NBA یکی از تیم‌های شگفت‌انگیز هستند. اگر پیش از آغاز فصل سوالی در خصوص جایگاه پیسرز از کارشناسان بسکتبال می‌شد، بدون شک کسی جایگاهِ خوب سوم را برای آنها پیش‌بینی نمی‌کرد. اما پسرانِ نیت مک میلان در این فصل همه را شوکه کردند. نکته‌ی مهم در مورد ایندیانا، وجود تعادل در تمامی نقاط زمین است. آنها در هر پست بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و در عین حال، بازیکنانی بسیار با کیفیت به عنوان جایگزین روی نیمکت دارند. علاوه بر این، در پیسرزِ این فصل بازی تیمی خوبی انجام می‌شود و شاید نکته‌ی اصلی موفقیت‌های مردان ایندیاناپلیس همین مسئله است. علاوه بر بازی بی‌نظیر در خط حمله، نظم خط دفاعی زردها بسیار بالا است و تیم‌هایی که ستارگان بزرگی هم در اختیار دارند، برابر پیسرز دچار مشکل می‌شوند. بهترین بازیکن امتیاز آور این فصلِ ایندیانا، ویکتور اولادیپو است. بازیکن پست شوتینگ گاردی که مرکز اصلی تاکتیک‌های مک میلان است و مغز متفکر مرکز زمین پیسرز به شمار می‌رود. علاوه بر اولادیپو، آنها تدیس یانگ، دومانتاس سابونیس و درن کالیسون را هم در ترکیب‌شان دارند. بدون شک زمانی که چنین تیمی بازی دارد، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی ساده است اما نه هنگامی که رقیب، فیلادلفیا سونی سیکسرز است.

بسکتبال NBA فیلادلفیا ۷۶

فیلادلفیا سونی سیکسرز: چهارمِ جدول، امبید و سیمونز را راضی نمی‌کند

فیلادلفیا سونی سیکسرز در آخرین دیدارِ خود قبل از این بازی، به مصاف تیم پر قدرت مینسوتا تیمبروولوز رفت. یک بازی بسیار زیبا که با برتری قاطع سونی سیکسرز پایان یافت. ستارگان فیلادلفیا در برابر مینسوتا همگی در فرم بسیار خوبی بودند و ۳۱ امتیازِ جوئل امبید، ۹ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شاتِ بن سیمونز و فیلدگل بالای امتیازات جیمی باتلر گواهی بر آماده بودن ستارگان تیمِ برات براون است. در تمام زمان‌های این فصل از مسابقات NBA، فیلادلفیا به دنبال رسیدن به ایندیانا بود. اکنون زمان رویارویی آنها با پیسرز است و اگر سفیدپوشان در این بازی پیروزی شوند، در جدول رده‌بندی رقابت‌ها یک رده صعود می‌کنند و تیم سوم کنفرانس شرق می‌شوند. قطعا با کسب این پیروزی، راه آنها برای رسیدن به میلواکی باکس و تورنتو رپترز نیز هموارتر می‌شود. با این اوصاف، بازی در ورزشگاه پیسرز مشکل است و همین مسئله باعث می‌شود پیش‌بینی بسکتبال NBA سخت‌تر گردد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: بنکرز لایف فیلدهاوس (استادیوم خانگی ایندیانا)

تاریخ: جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۳:۳۰ بامداد

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *