صفحه اصلی / عمومی / کریستین اریکسن: آماده ترک تاتنهام هستم

کریستین اریکسن: آماده ترک تاتنهام هستم

ad banner

به نظر می رسد کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تیم تاتنهام در مذاکرات برای عقد قرارداد جدید با این تیم به بن بست خورده و باید منتظر انتقال احتمالی او در تابستان پیش رو باشیم.

کریستین اریکسن از علاقه مندی خود برای انتقال به رئال مادرید می گوید بعد از آنکه فاش کرد برای امتحان کردن تجربه ای جدید مایل به ترک تاتنهام هاتسپر است. پس از این که مذاکرات با سران باشگاه انگلیسی برای تمدید قرارداد به خوبی پیش نرفته حالا شایعات زیادی در مورد جدایی او از شمال لندن به گوش می رسد و رئال مادرید که به تازگی با مهاجم آینتراخت فرانکفورت، لوکا یوویچ به توافق رسیده و به نظر می رسد تابستان شلوغی را در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت می تواند با توجه به قرارداد اریکسن که تنها یکسال دیگر اعتبار دارد، این بازیکن را با قیمتی مناسب در همین فصل جذب کند. ملی پوش دانمارکی اسپرز می گوید که از جریان گفتگو های میان سران رئال مادرید و تاتنهام اطلاعی ندارد و نمی داند که آیا تاکنون چنین مذاکراتی انجام شده است یا خیر اما می داند که اکنون زمان انتقال و کسب تجربه جدید است.

کریستین اریکسن در گفتگو با مجله دانمارکی اکسترا گفت:

احساس می کنم در زمانی از دوران فوتبالی ام قرار دارم که ممکن است بخواهم چیز جدیدی را امتحان کنم. بیشترین میزان احترام را برای همه چیزهایی که در تاتنهام اتفاق افتاد قائل هستم اما باید بگویم که دوست دارم تجربه جدیدی را امتحان کنم. امیدوارم که در طول تابستان شفاف سازی در خصوص این مسئله صورت بگیرد و این خواسته من است. در فوتبال شما نمی دانید که چه زمانی تکلیف این مسائل روشن خواهد شد. ممکن است هر زمانی اتفاق بیفتد. برای همه بهتر است که هر چه زودتر مسائل شفاف سازی شود اما در فوتبال حل کردن این چیزها زمان می برد. این بستگی به دنیل لوی (مدیر عامل تاتنهام) و البته باشگاهی دارد که قرار است به سراغ جذب من بیاید. شاید هم ممکن است که دوباره پشت میز مذاکره با تاتنهام برای تمدید قرارداد بنشینم. نمی توانید تاریخی برای این چیزها تعیین کنید. اگر مجبور به رفتن باشم امیدوارم که یک قدم رو به جلو در فوتبالم باشد. انتقال به رئال مادرید برداشتن یک قدم بزرگ رو به جلو خواهد بود اما این مسئله نیازمند آن است که رئال مادرید با تاتنهام تماس بگیرد و بگوید که خواهان پیوستن من به تیمشان است. تا جایی که می دانم آنها تاکنون این کار را انجام نداده اند. موقعیت سختی است و بستگی به احتمالات زیادی دارد. اگر پیشنهاد هیجان انگیزی از راه نرسد چرا در تاتنهام نمانم؟ اگر قرار باشد که قرارداد جدیدی را با تیم امضا کنم این بستگی به شرایط خواهد داشت.

کریستین اریکسن

لازم به ذکر است که کریستین اریکسن که سال ۲۰۱۳ از آژاکس آمستردام به تیم تاتنهام پیوست ممکن است سومین تبادل بین تیم های تاتنهام و رئال مادرید در چند سال اخیر باشد. دنیل لوی مدیر عامل تاتنهام سابقه زیادی در بستن قرارداد های با قیمت گزاف بین تیمش و مادریدی ها دارد. لوکا مودریچ در سال ۲۰۱۲ با ۳۵ میلیون یورو و گرت بیل در سال ۲۰۱۳ با قیمت بالای ۱۰۰ میلیون یورو که در آن زمان رکورد نقل و انتقالات را شکست به کهکشانی ها پیوستند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *